Bekijk volle/desktop versie : ziana amira brussel komt haar afspraken niet na!!



Pagina's : [1] 2

04-10-2006, 22:20
die kan absoluut geen zaken met je doen kan je echt totaal niet op vertrouwen...

04-10-2006, 23:34


selaam

je kan haar echt wel vertrouwen. ik heb haar mee gemaakt bij me nicht het is een schat van een vrouw heel haar familie trouwens ze houdt rekening met wat je wil en hoe je het wil ze is vriendelijk aardig en heeft respect voor je wensen plus haar jurken en kapsels en make up gewoon TOP. ik had dat al eens gehoord dat ze haar afspraken niet na komt blablabla en me nicht had dat ook vaak te horen gekregen en toch heeft ze haar genomen voor haar trouw nou meid ze zag er prachtig uit en ze is totaal niet duur er valt met haar te praten over het bedrag intotaal dus ga hier niet mensen zwart maken niemand is perfect iedereen maakt wle eens fouten en wat dan jammer is dat er mensen zijn die er zo'n drame over maken en zo iemands werk verpesten mohim dat jij haar niet wilt nemen of slecht vindt is natuurlijk jouw mening maar haar hier zwart maken en zeggen dat we haar niet moeten nemen enz is jouw recht niet dat te zeggen
verder hoop ik dan voor jouw of je naasten dat ze een zeyna vinden die wel volgens jullie goed is
fijne avond nog
beslemma

05-10-2006, 00:58

Citaat door saratoes:
hoe bedoel je iedereen kan weleens fouten maken , , dat kan dus ff niet eh , ,ze moeten maar is wat minder fouten gaan maken want je kan niet iemands mooiste dag gaan staan verpesten omdat je je afspraken niet nakomt . .. die marokanen moeten hun werk gewoon ff serieus gaan nemen en is een keer hun afspraken na gaan komen want daar zijn afspraken ook voor . . .. ik heb haar paar weken geleden meegemaakt ze was gewoon verdomme 2 uur te laat, dat vind ik niet kunnen de bruidegom kwam zijn vrouw ophalen terwijl ze nog in haar huispak rond liep te stressen omdat die ziana er nog niet was , , , omdat die ziana te laat was is alles uitgelopen en heeft de bruid nog is allemaal honderden euros extra gekost omdat ze bijv haar borg van de zaal niet terug kreeg omdat het uitliep dankzij die ziana . . . nou
moeten ze mij niet flikken hoor want wallah ik betaal ze niet ze gaat naar huis zonder geld



dat is erg voor haar maar weet je dan de reden waarom ze te laat was?? tuurlijk dit valt niet goed te praten maar niemand is perfect meid en ja tuurlijk afspraken moeten correct worden verhandeld maar in deze wereld kan er van alles tussen komen wie weet had ze wel een goede reden waarom ze te laat is gekomen maargoed iedereen ze mening ik zeg gewoon dat ze top is tegenover anderen vindt ik haar de beste en ik verplicht niemand om haar te nemen de gene die bij haar langs gaan zien het zelf wel met hun eigen ogen vindt het gewoon erg dat ze hier even mensen gaan zwart maken ik heb ook vaak over andere neggafa's gehoord hoe slecht ze wel niet zijn of hun afspraken niet nakomen of zelfs sommige jurken vergeten zijn of stoelen enz enz ik ga toch ook niet hier een topic openen over hun en zo negatiefs erover beginnen. het is wel goed dat we elkaars meningen delen en goed dat er dames zijn die ons verwittigen over iets als er om GEVRAAGD wordt mohim ik neem haar wel tot nou toe heeft ze bij ons altijd haar werk goed gedaan en bij kennisen ook ze was ook een keer te laat gekomen en heeft haar excusses aangeboden en heeft toen die avond de bruid en bruidegom gewoon weg zo blij gemaakt ze moest toen ook naar nl rijden maar kwam in fille terecht kan gebeuren toch en dat bedoel ik met fouten maken NIEMAND is perfect er kan altijd wel wat tussen komen of gebeuren

05-10-2006, 01:18
ik weet meid je hoort soms de gekste dingen en nie alleen over zeyana's ook over cateringen zangers banden enz enz maar toch beste zeyana tot nou toe vindt ik persoonlijk amira ik ga haar ook nemen inshallah maar ik maak wel op voorand duidelijke afspraken op papier met een aantal zakens derop ook bijv als ze te laat komt elk kwartier dat ze te laat is van het huidige bedrag afgetrokken wordt met beide handtekening en om dit te voorkomen zal ik haar wel heeeeeeeeeeeeel duidelijk uitleggen hoe ze moet rijden hoelang het onveer is van uit haar thuis tot de zaal met desnoods planning derbij zo heb je teminste altijd bewijs op papier mocht er wat verkeerd gaan en dat moet iedereen doen maakt niet uit of het zeyana is of band of catering alles op papier laten zetten zo kunnen ze je niks maken jij hebt dan alles op contract staan en je zal dan ook nooit geld verliezen als er wat mis loopt want iedereen weet bij bijna alle marokkaanse dingen houden ze niet echt aan afspraken tenzij je ze beetje bang maakt met alles op papier te zetten beide handtekeningen en desnoods met nog een paar ooggetuigen derbij zo ben je zeker van je zaak en hoef je je niet zorgen te maken op je mooie dagje

05-10-2006, 07:52


ze liet mij voor niks naar brussel komen ik zou iets wat ik besteld had bij dr ophalen...en daarna is het weer misgegaan ik heb het niet over haar werk als ziana maar hun winkel..

05-10-2006, 14:21
meid het is geen jurken verkoopster ofzo haar winkel in dat gallerijtje staat daar zodat de mensen haar daar info kunnen vragen als je echt haar assortiment wilt zien dan neemt ze je mee naar haar grote opberg ruimte waar het gewoon super vol staat met verschillendee soort jurken stoelen gewoon alles wat met trouw te maken heeft en wat de meeste altijd denken is dat hun meestal open zijn is niet zo de meeste dagen zijn ze dicht of sluit ze vroeg omdat ze ook nog moeder is en haar kinden moet verzorgen probeer altijd op voorand te bellen naar haar en duidelijk afspraak maken rond hoe laat je bij der wilt komen enz

05-10-2006, 18:56
het kan me niet schelen wie goede ervaringen met haar heeft...het punt is dat ik het gewoon een achterbaks wijf vind ze heeft me achterelkaar meerdere keren gezworen om dit maal wel het beloofde te doen..het kan best dat ze eerder wel goed werk heeft geleverd maar dat doet er niet toe..ik vervloek haar gewoon en ben zo kwaad op haar geworden dat ik gewoon net zo goed een dagje vasten kan gaan inhalen ik hoop dat ze ooit zelf hard genaait word. punt.

05-10-2006, 18:58
ik heb dit niet geschreven om iemand zwart te maken ik deel puur mijn ervaring met haar meer niet verder moet iedereen zelf weten wat ze met deze onbeschofte manierloze dame willen doen..succes

05-10-2006, 19:03
Nouari ik sta totaal achter jou!!!

05-10-2006, 20:05
Nouria, wat jij doet is echt niet goed hoor.

05-10-2006, 20:06
nee jij bent lekker..

05-10-2006, 20:08
Nouria, jij gaat trouwen, maakt een afspraak met iemand, denk gelijk de hele wereld te kennen en gelijk het hele wereldje te snappen.

Zo simpel ligt het niet. Je kunt niet een twee gelijk iemand zwart gaan maken op m.nl.

Niemand heeft ook klachten gehad over deze ziana, blijkbaar gaat er bij jou iets fout en gelijk valt de wereld in elkaar.

06-10-2006, 20:46


ik denk helemaal niet de wereld te kennen alleen ziana amira hun bedrijf wat ik gewoon een KUT bedrijf vind..klaar mijn mening spring en laag en ik denk nog hetzelfde ik verder niemand hier zwart gemaakt en als ze zo goed is dan zal ik haar zeker niet in de wegstaan...

06-10-2006, 20:50
Hoe zijn die jurken van ziana amira? zijn ze speciaal of heel traditioneel en zijn ze modern?
PS das tochdie ziana in rue de brabant

06-10-2006, 20:51
geen idee meid hoe haar jurken zijn ja in rue de brabant ja...

Pagina's : [1] 2