Bekijk volle/desktop versie : Zij heeft de macht!

Pagina's : [1] 2 3 4

24-06-2002, 21:55
En met zij bedoel ik de marokkaanse vrouw......
De marokkaanse vrouw laat niet zien dat zij eigenlijk de touwtjes in handen heeft....kijk maar naar onze moeders.
De man is minder dan niets zonder de marokkaanse vrouw, terwijl een marokkaanse vrouw zich prima kan redden

25-06-2002, 09:46

dat verschilt per gezin denk ik...maar bij mij thuis heeft jemma altijd de touwtjes in handen ghad...go mother!!!! en in mijn eigen relatie...dat is heel democratisch....fifty fifty...maar.....uiteindelijk kan ik meestal mijn zin wel doordrijven!!!

29-06-2002, 23:11
Niet teveel reageren mensen....gaaaap!!

24-07-2003, 17:14
ik heb thuis ook de touwtjes in handen, omdat ik heel goed dingen kan organiseren en me met veel dingen tegelijk bezig kan houden

mijn man vindt het heerlijk als alles op orde is en ik em vertel wat de plannen zijn of wat de mogelijke plannen zijn, zo kan hij zich helemaal op mij concentreren

Het is niet zo dat ie helemaal geen initiatief neemt, zo houdt hij ervan me keer op keer te verassen door voor me te koken of door te hele avond heel lief voor me te zorgen en me als een prinsesje behandelt

Liefs Safia

25-07-2003, 10:31

Er bestaat een verschil in touwtjes in handen en macht!! THuis zal 1 de touwtjes in handen moeten hebben en regelen dat de boodachsappen thuis zijn, afspraken met familie gemaakt worden, kaartjes tijdig gestuurd worden etc. Macht is iets negatiefs. Thuis wil ik veel regelen en mijn man vindt dat prima, hij zegt altijd op een schip moet je maar 1 kapitein hebben anders gaat het niet goed. Op sommige gebieden heb ik de touwtjes in handen en in andere gevallen mijn man. Zo weten we dat hetgeen moet gebeuren gebeurt en zonder er iemand de schuld van te geven en dat maakt het heerlijk. Elkaar begrijpen .............
WIsh it to all of you!!

25-07-2003, 10:40

Citaat:
Origineel gepost door boes
Er bestaat een verschil in touwtjes in handen en macht!! THuis zal 1 de touwtjes in handen moeten hebben en regelen dat de boodachsappen thuis zijn, afspraken met familie gemaakt worden, kaartjes tijdig gestuurd worden etc. Macht is iets negatiefs. Thuis wil ik veel regelen en mijn man vindt dat prima, hij zegt altijd op een schip moet je maar 1 kapitein hebben anders gaat het niet goed. Op sommige gebieden heb ik de touwtjes in handen en in andere gevallen mijn man. Zo weten we dat hetgeen moet gebeuren gebeurt en zonder er iemand de schuld van te geven en dat maakt het heerlijk. Elkaar begrijpen .............
WIsh it to all of you!!
Zo is het maar net!

ben blij voor je!

25-07-2003, 11:20
Ik ben thuis ook vaak de gene die de touwtjes in handen heeft , ik vind het ook leuk om dingen te regelen enz natuurlijk eers in overleg met mijn man. En hij vind het leuk om mij te verassen dus het ligt eraan hoe je met elkaar omgaat in de relatie.

ik kan absoluut neit tegen vrouwen/mannen die denken dat ze de baas zijn.

Gelukkig hebben wij een prachtig leven samen.

en safia21 volgens mij ben jij ook sinds kort getrouwd niet?

25-07-2003, 11:23

Citaat:
Origineel gepost door Gizlane
Ik ben thuis ook vaak de gene die de touwtjes in handen heeft , ik vind het ook leuk om dingen te regelen enz natuurlijk eers in overleg met mijn man. En hij vind het leuk om mij te verassen dus het ligt eraan hoe je met elkaar omgaat in de relatie.

ik kan absoluut neit tegen vrouwen/mannen die denken dat ze de baas zijn.

Gelukkig hebben wij een prachtig leven samen.

en safia21 volgens mij ben jij ook sinds kort getrouwd niet?
bijna een jaar en jij?

25-07-2003, 11:31
ik bijna 8 maanden, ik kan me een keer herineren dat je opzoek was naar een negaffa ik toen ook. Wat was het organisteren van je bruiloft leuk he dus negaffa uitzoeken bedankjes enz het was echt een geweldige tijd.

je naam kwam me even bekend voor vandaar.

25-07-2003, 11:39

Citaat:
ik bijna 8 maanden, ik kan me een keer herineren dat je opzoek was naar een neggafa ik toen ook. Wat was het organisteren van je bruiloft leuk he dus neggafa uitzoeken bedankjes enz het was echt een geweldige tijd.

je naam kwam me even bekend voor vandaar.
tijd van uitzoeken leuk?? ik heb alles binnen twee weken geregeld!

die tijd ben ik allang weer vergeten, de bruiloft handt ook een beetje vaag in mijn achterhoofd

het leven is nu zo leuk voor me!

Hoe bevalt het je nu meid?

Liefs Safia

25-07-2003, 11:46
ik ben heel erg gelukkig met mijn man alhamdoelach, nee hoor mijn bruiloft hangt echt nog goed in mijn hoofd soms hebben we het met elkaar over en dan liggen we echt in een deuk. het was echt een harstikke leuke tijd.

Ben je nog op huwlijksreis geweest, ik ga nog ik kon in die tijd geen vakantie krijgen maar insalch in augustus ga ik. Weet nog steeds niet waar mijn man heeft alles geregeld hij zei je zult het geweldig vinden ik krijg er alleen kriebels van als ik eraan denk

25-07-2003, 11:51

Citaat:
ik ben heel erg gelukkig met mijn man alhamdoelach, nee hoor mijn bruiloft hangt echt nog goed in mijn hoofd soms hebben we het met elkaar over en dan liggen we echt in een deuk. het was echt een harstikke leuke tijd.

Ben je nog op huwlijksreis geweest, ik ga nog ik kon in die tijd geen vakantie krijgen maar insalch in augustus ga ik. Weet nog steeds niet waar mijn man heeft alles geregeld hij zei je zult het geweldig vinden ik krijg er alleen kriebels van als ik eraan denk
Nee we zijn niet op huwelijks reis geweest, ik vind je kunt altijd op reis gaan.. wij al helemaal want hij werkt voor klm en we reizen dus met grote kortingen

Maar we zijn simpele mensen en alles komt op zijn tijd

kon ook niet op huwelijksreis omdat ik vlak voor de ramadan ben getrouwd

Liefs Safia

25-07-2003, 11:59

Wat leuk joh dat je man bij klm werkt lekker op vakantie met korting wat klinkt dat heelijk zeg, en hoe bevalt jouw het getrouwde leven.

25-07-2003, 12:03

Citaat:
Wat leuk joh dat je man bij klm werkt lekker op vakantie met korting wat klinkt dat heelijk zeg, en hoe bevalt jouw het getrouwde leven.
Bevalt SUPER!

heb er gewoon geen woorden voor, ik heb zoveel om dankbaar voor te zijn en dat komt allemaal door mijn man

Hij is zoooo lief
zoooo respectvol
zoooo zoooo zoooo Mooi

25-07-2003, 12:11
ik weet precies wat je bedoelt ik dank allcha ook elke dag dat hij mijn man is. Echt leuk om te horen dat je zo gelukkig bent en ik wens je meer gelukkige tijden toe. Ik kijk echt af en toe op mijn klok zo van over een paar uurtjes ben ik bij hem en ik vind ook altijd dat de avond om vliegt mijn man zegt altijd dat komt omdat we zo veel van elkaar houden dat de tijd omvliegt.

maar houden zo meid!!!

Pagina's : [1] 2 3 4