Bekijk volle/desktop versie : Aan de dames die werken



04-10-2006, 09:32
Wanneer kan je er van uitgaan dat het definitief tijd is voor een nieuwe baan?

Twijfel want zit al meer als vier jaren in de zelfde functie en vraag me af of dit alles is.

Of zijn de getrouwde dames al blij dat ze een baan hebben waar ze hun ei in kwijt kunnen?

04-10-2006, 09:37



Citaat door chemicha:
Wanneer kan je er van uitgaan dat het definitief tijd is voor een nieuwe baan?

Twijfel want zit al meer als vier jaren in de zelfde functie en vraag me af of dit alles is.

Of zijn de getrouwde dames al blij dat ze een baan hebben waar ze hun ei in kwijt kunnen?


wanneer je geen zin meer hebt aan dingen doen .
of wanner het elke dag het zelfde is .
ik bv naar een naar had ik het wel gezin toe ging ik met mijn manger praten wat de mogelijkheden zijn bennen het bedrijrf .
en het is mij gelukt elhamdelielah.

04-10-2006, 09:38
Als ik het niet naar mijn zin zou hebben op mijn werk.. met tegenzin opsta en ik kijk er iedere dag op tegen om naar mijn werk te gaan.
Jep, dan is het hoog tijd voor mezelf om verder te gaan kijken..en pas als ik een nieuwe baan heb gevonden op te zeggen natuurlijk!

04-10-2006, 09:39
bedankt dames helemaal met jullie eens.

04-10-2006, 09:39


Je moet altijd afwisseling hebben in je werk (niet alleen je werk maar ook je hele leven)
Want door altijd dezelfde dingen te doen, begint er een sleur in te komen en dan volgt verveling.
Mocht je binnen een bedrijf geen andere mogelijkheden zien, dan zou ik wel gaan kijken naar iets nieuws.

Succes

04-10-2006, 09:41
werk in een groot bedrijf en daar is nauwelijks nog een vacature te vinden in de branche waar ik werkzaam ben. denk dat ik jou raad binnenkort eens ga opvolgen bedankt lieverd!

04-10-2006, 10:02

Citaat door chemicha:
Wanneer kan je er van uitgaan dat het definitief tijd is voor een nieuwe baan?

Twijfel want zit al meer als vier jaren in de zelfde functie en vraag me af of dit alles is.

Of zijn de getrouwde dames al blij dat ze een baan hebben waar ze hun ei in kwijt kunnen?


Wanneer ik mijn zin niet krijg.....hahahaha.....

Zodra ik het niet meer leuk vind op mijn werk, d.w.z. wanneer de samenwerking met collega's niet goed loopt, dan ga ik opzoek naar iets anders.

Mijn vorige baan had ik na 3 jaar opgezegd, omdat ik veel tijd kwijt was aan reizen en omdat de meeste leuke collega's ontslag hadden genomen.

Tevens is het altijd goed om een andere baan te zoeken, als je een andere functie krijgt (bv je had eerst een leidinggevende functie en na een tijd niet meer, in dit geval altijd van baan veranderen)

04-10-2006, 10:04
Als je ’s ochtends steeds later wakker wordt.

04-10-2006, 10:05

Citaat door noona:
Als je ’s ochtends steeds later wakker wordt.


Dan zou ik nu opzoek moeten gaan naar een andere baan

04-10-2006, 11:25
ligt eraan, waarom je van baan wilt veranderen. Als je hogerop wilt komen en je wilt je ambities verwezenlijken, moet je niet wachten, totdat je je huidige werk niets meer vindt. Ik denk dat je na 1,5 of 2 jaar wel op zoek moet gaan naar een nieuwe baan. Als je ergens blijft tot je het niet meer leuk vindt, wordt je daar zelf ook niet beter op....