Bekijk volle/desktop versie : call center werk. jou ervaring!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

03-10-2006, 21:27
Deel hier je ervaring over call center werk.
Leuk werk, saai werk? aanrader of niet?

Waarom zou Jij bij een call center werken en waarom juist niet?!

share!

03-10-2006, 23:49


Waarom wel?

Omdat het goed verdient

Why not?

Het is zo stom werk uren achter elkaar mensen bellen( lastigvallen)

Ik heb het gedaanen voor mij hoeft het ook niet meer..Ik heb liever wat anders iets waarmee ik persoonlijk ook in contact kom metmensen en waar ermeerbeweging is in plaats van hele tijd zitten en bellen.

Bij een marktonderzoekbureau is het al niet leuk laat staan bij callcenters waar je van die dingen moet verkopen of machtingen vrage..oef hoofdpijn en niks voormij

Alhoewel ik erbij moet zetten dat er zat mensen zijn die dit soort werk ontzettend leuk vinden om te doen..

04-10-2006, 00:49
jaaah soms is het wel is irritant jah als je hele dag moet zitten en bellen.

maar dan meot je maar INBOUND hebben ipv OUTBOUND, mensen bellen mij hehehe (A) dat is wel beter vind ik.

zoals miss_benisaid al zei, het verdiend gewoon lekker en overal krijg je bijna het minimum loon OF je moet vies/zwaar werk verrichten.

04-10-2006, 11:03
ik doe het al 2 jaar afwisselend callcenter en onderzoeksbureaus

ik vind het gewoon relax werk ze zijn heel erg flexibel met je tijden indelen en dergelijke.
Je verdient onzettend goed in verhouding met andere bijbaantjes.
Je moet gewoon niet teveel werken per week dan gaat het niet vervelen, maar het ligt ook aan het bedrijf waar je werkt.
Waar ik werk is het gewoon onzettend gezellig in de zomer heb ik het gewoon full-time gedaan 40 uur per week en nog haat ik het niet.

04-10-2006, 12:42


Ik heb het vroeger ook gedaan toen ik nog studeerde...
En eerlijkwaar, Callcenter werk is IDEAAL voor een student.. Je kan zelf je dagen inplannen en vaak ook savonds voor na school.. En het verdient ook nog beter dan in een winkel bv.

04-10-2006, 17:07
Hoeveel ongeveer per uur
En wat moet je allemaal door dat ding zeggen (telefoon)?

04-10-2006, 17:27

Citaat door Larache86:
jaaah soms is het wel is irritant jah als je hele dag moet zitten en bellen.

maar dan meot je maar INBOUND hebben ipv OUTBOUND, mensen bellen mij hehehe (A) dat is wel beter vind ik.

zoals miss_benisaid al zei, het verdiend gewoon lekker en overal krijg je bijna het minimum loon OF je moet vies/zwaar werk verrichten.



juist inbound is beter dan outbound maar outbound verdien wel beter dan inbound want ik doe ook call center en nu doe ik inbound maar ik verdien wel minder maar het is inderdaad leuker want mensen bellen jou omdat ze iets willen weten en dus val je ze niet lastig (maar zij vallen jou lastig ) en het is ook makkelijk te combineren met school en ze doen niet mogelijk over niks je mag je haijab aan houden.

04-10-2006, 18:34
Callcentre is een rotbaan ik heb bij verschillende bedrijven gewerkt. Ik ga nooit meer callcentre werk doen.

04-10-2006, 18:37
Laatste callcenter waarik werkte( waar ik eigenlijk nog in dienst ben maar niet ga) daar verdien ik 8.55 bruto en was 7.45 netto das wel lekker maar het is er egt klote ik heb bij een andere onderzoeksbureau gewerkt en daar was het gezelliger..allemaal marokkaantjes en de sfeer was er leuker maar bij deze heeel saai allemaal hollanders en strengere regels..dan ga je gewoon niet metplezier naar je werk..

En jah zeker voor meiden die eenhoofddoek dragen is het wel super aangezien het nietmakkelijk is een baan te vinden wat goed verdient en waar je ook nog es je hoofddoek niet af hoeft te doen..Maar dat is alleen zo omdat je de mensen belt en de klanten jou niet zien..

Want heb genoeg klanten gehad die gewoon discrimineerden..dan d8 ik ja je zou es moeten weten wie je nu aan de lijn hebt..

Verder heb ik t zo een beetje gehad met t bellen.

04-10-2006, 18:42
Nooit meer! Het was afschuwelijk.

04-10-2006, 18:45
Vind het kewl..

Ben een sales agent.....(fancy woordje, voor callcentermedewerkster)...verdient wel okey..Is inbound..Klantenservice, mensen bellen mij ipv ik hen...Bovendien als je het een beetje handig speelt, kan je al snel tot 800 euro bruto aan bonussen binnen halen (is echt waar hoor, een collega van mij, verkoopt niet normaal meer)....Beetje verkopen, meer niet..

Leuke afdeling...Is altijd gezellig...

04-10-2006, 18:46

Citaat door Melleke:
Vind het kewl..

Ben een sales agent.....(fancy woordje, voor callcentermedewerkster)...verdient wel okey..Is inbound..Klantenservice, mensen bellen mij ipv ik hen...Bovendien als je het een beetje handig speelt, kan je al snel tot 800 euro bruto aan bonussen binnen halen (is echt waar hoor, een collega van mij, verkoopt niet normaal meer)....Beetje verkopen, meer niet..

Leuke afdeling...Is altijd gezellig...



Inbound lijkt me ook lekker relaxed. Tenminste, véél en véél beter dan outbound.

04-10-2006, 18:49


Inbound is beter...Ik heb zowiezo een hekel aan mensen lastigvallen en dat gevoel krijg ik bij marktonderzoek e.d.

In dit geval, vind ik het echt fijn, dat als je ophangt, dat je dan mensen echt met iets hebt geholpen....(al heb ik wel een 3 weken durende interne training moeten volgen, en er volgt er binnenkort nog eentje ), maar het is ook zeker een plek waar je, je kan ontwikkelen enzo..

Ben er tevreden mee en heb ook nog eens een vast contract aangeboden gekregen...

04-10-2006, 18:57
ik heb de 2-ná mooiste jongen ontmoet die ikooit gezien heb,.. tis helaas niet zo mooi afgelopen .. (hij is gewoon een player :kwaad

maar heb er 3 maanden gewerkt en ik vind het gewoon achterbaks gaar werk,!!!

04-10-2006, 20:19
kennen jullie leuke callcenters in amsterdam?

Pagina's : [1] 2 3 4 5