Bekijk volle/desktop versie : Boussoufa praat niet met de pers



03-10-2006, 14:56
Mbark Boussoufa heeft eenzijdig een persstop afgekondigd. Hij weigerde na de verloren partij tegen Genk met de pers te praten. Hij is de vragen over de ramadan grondig beu.

http://www.anderlecht-online.be/article.php?id=5727&lang=ned&from=home

03-10-2006, 14:57


Hij heeft gelijk ..ik word ook kotsmisselijk van die Ramadan vragen van mijn collega's


Boussoufa spreekt alleen met zijn benen

03-10-2006, 15:02
ja wallah bij mij ooh wanneer is het afgelopen mag dit dat nie aaaaaaaaaaaaaaah

03-10-2006, 15:43

Citaat door LaasteGeruchten:
Hij heeft gelijk ..ik word ook kotsmisselijk van die Ramadan vragen van mijn collega's


Boussoufa spreekt alleen met zijn benen


maar het is ook zo dat hij constant aanhoort dat hij wat minder presteert door de ramadan

hij heeft hen de mond gesnoerd toen hij scoorde tegen RC Genk als invaller

03-10-2006, 15:45



Citaat door Narkotic:
maar het is ook zo dat hij constant aanhoort dat hij wat minder presteert door de ramadan

hij heeft hen de mond gesnoerd toen hij scoorde tegen RC Genk als invaller



Vorige jaar deed hij ook aan Ramadan toen hij bij gent was..geen 1 krant had het over zijn ramadan tijd ..nu hij bij Anderlecht en beetje niet goed gaat met Anderlecht ..krijgt hij de schuld

ze moeten hun bek dichthouden

03-10-2006, 16:15

Citaat door chanelamela:
ja wallah bij mij ooh wanneer is het afgelopen mag dit dat nie aaaaaaaaaaaaaaah


gewoon een keer alles goed uitleggen en je bent er vanaf!!!!

03-10-2006, 16:18

Citaat door louheb:
gewoon een keer alles goed uitleggen en je bent er vanaf!!!!




Dan nog blijven ze vragen...na een weekje komen ze togh weer terug...

Gewoon negeren s et beste..

03-10-2006, 16:29

Citaat door missmaghribia:
Dan nog blijven ze vragen...na een weekje komen ze togh weer terug...

Gewoon negeren s et beste..



ik heb er geen last van ,maar ik werk zoooo lang met die mensen ...ze eten zelfs met me,en hebben er begrip voor de ramadan....

03-10-2006, 17:54
DANIEL ZITKA 6

De Tsjech ging niet helemaal vrijuit bij de eerste tegentreffer en keerde terug van het wolkje waarop hij al enkele maanden zweefde. Voorts secuur keepwerk zonder superbe reddingen waarmee hij paars-wit de jongste maanden punten bezorgde.

ANTHONY VANDEN Borre 5

De openingstreffer kwam op zijn flank op gang. Vaak slordig bij het inspelen, al schilderde hij wel een vrijschop haarfijn op het hoofd van Frutos. Gretig om de scheve situatie recht te zetten, maar worstelt bijwijlen nog wat met zichzelf.

NICOLAS PAREJA 5

Haalde nooit het torenhoge niveau van bij zijn debuut. Maakte geen frisse indruk en Vercauteren leek hem geen dienst te bewijzen door hem aan de aftrap te brengen. Trok de lijn door van zijn mindere partij op Charleroi en net als in Athene bezondigde hij zich enkele keren aan storend slordig inspelen. Wisselwerking met Deschacht staat nog niet helemaal op punt.

OLIVIER DESCHACHT 5

Grote duelkracht en scherp in de intercepties. Betaalt nog leergeld op zijn nieuwe positie en kan Vandereycken slechts aan het twijfelen brengen indien hij flaters zoals bij de derde treffer achterwege laat.

JELLE VANDAMME 3

Op defensief vlak een dramatische wedstrijd. Beide treffers kwamen op zijn flank tot stand waar Vrancken een zee van ruimte kreeg bij de assists. Claimt het inspelen als één van zijn sterke punten, maar kon zelden bekoren. Werd door Vercauteren nog voor het uur uit zijn lijden verlost.

AHMED HASSAN 5

Borrelt over van de kwaliteit die je op de Belgische zelden treft, maar vooralsnog te onregelmatig om toppers te beslissen zoals tegen Club.

LUCAS BIGLIA 6

Pakte uit met een knappe vrijschop en probeerde het laken op het middenveld nadrukkelijk naar zich toe te trekken, maar drukte toch onvoldoende zijn stempel.

YVES VANDERHAEGHE 6

Blijft onmisbaar als stofzuiger, maar mist precisie om zelf als regisseur het spel te verdelen. Zette Anderlecht op het goede spoor met een verwoestende knal.

BART GOOR 5

Steekt zich nooit weg en voegt als een echte aanvoerder de nodige gezonde agressiviteit toe aan de ploeg, desnoods ten koste van geel. Bijwijlen wel net iets te onzichtbaar.

MOHAMMED TCHITE 4

Kon zich twee keer los maken via een splijtende spurt, maar dook toen telkens gretig tegen de grasmat. Voelt zich wel niet te beroerd om tot op de middenlijn te komen verdedigen met een messcherpe tackle, maar voegde offensief niets toe.

NICOLAS FRUTOS 7

Was ongelukkig in de afwerking, maar toonde zich in zijn gekende stijl sterk aanwezig in de wedstrijd. Balvast en kopbalsterk.

Voortdurend wegend op de defensie.

MBARK BOUSSOUFA 7

Maakte een frisse invalsbeurt en illustreerde dat Vercauteren de bal mis sloeg. Onderstreepte met verve de stelling van Georges Leekens dat de ramadan hem zeker niet verzwakt.

SERHAT AKIN -

Te laat ingevallen om beoordeeld te worden.

ROLAND JUHASZ -

Te laat ingevallen om beoordeeld te worden.