Bekijk volle/desktop versie : A.S Donderdag Fc-Utrecht - Marokko.. Het is Ramadan...Gedraag je dan ook zo aub!



Pagina's : [1] 2

02-10-2006, 21:54
Salaam a3liekoem ,

Ik wilde eff een oproep doen aan iedereen,

Willen aub alle tupac,gangsters, hooligans,heyena's-wanabe's zich gedragen donderdag en eens voor de verandering de hele wedstrijd uit laten spelen.

Het is de heiligste maand voor ons en ga aub ons niet voorschut zetten en de haatdragende moslimhaters in nederland de aanleiding geven om ons nog meer te haten.
Laten we gewoon met zijn allen erheen gaan , flippen , parra doen , herrie maken en gezellig doen en er een dag van maken die ze nooit zullen vergeten in utrecht.

Ik hoop inschallah dat iedereeen zich een beetje gedraagt.

Prettige wedstrijd en we gaan ze slopen inschallah die utregse sjonnies

02-10-2006, 21:55


p.s zijn er ook kaarten te koop aan de deur ???

02-10-2006, 21:59

Citaat door zaki_klawie:
Salaam a3liekoem ,

Ik wilde eff een oproep doen aan iedereen,

Willen aub alle tupac,gangsters, hooligans,heyena's-wanabe's zich gedragen donderdag en eens voor de verandering de hele wedstrijd uit laten spelen.

Het is de heiligste maand voor ons en ga aub ons niet voorschut zetten en de haatdragende moslimhaters in nederland de aanleiding geven om ons nog meer te haten.
Laten we gewoon met zijn allen erheen gaan , flippen , parra doen , herrie maken en gezellig doen en er een dag van maken die ze nooit zullen vergeten in utrecht.

Ik hoop inschallah dat iedereeen zich een beetje gedraagt.

Prettige wedstrijd en we gaan ze slopen inschallah die utregse sjonnies



Jah precies..

Maar ook al was et geen ramadan...dan nog moet je je gedragen..
Gewoon lkkr gezellig met ze alle onze mountakhab aanmoedigen..en een pr8tige sfeer crieeren..

02-10-2006, 22:02

Citaat door zaki_klawie:
Salaam a3liekoem ,

Ik wilde eff een oproep doen aan iedereen,

Willen aub alle tupac,gangsters, hooligans,heyena's-wanabe's zich gedragen donderdag en eens voor de verandering de hele wedstrijd uit laten spelen.

Het is de heiligste maand voor ons en ga aub ons niet voorschut zetten en de haatdragende moslimhaters in nederland de aanleiding geven om ons nog meer te haten.Laten we gewoon met zijn allen erheen gaan , flippen , parra doen , herrie maken en gezellig doen en er een dag van maken die ze nooit zullen vergeten in utrecht.

Ik hoop inschallah dat iedereeen zich een beetje gedraagt.

Prettige wedstrijd en we gaan ze slopen inschallah die utregse sjonnies



dit hoef je er niet bij te vermelden voor de rest heb je gelijk.. je moet lak hebben aan wat anderen van je denken.. en wie is 'ons' het is ieder voor zich..

02-10-2006, 22:02



Citaat door zaki_klawie:
Salaam a3liekoem ,

Ik wilde eff een oproep doen aan iedereen,

Willen aub alle tupac,gangsters, hooligans,heyena's-wanabe's zich gedragen donderdag en eens voor de verandering de hele wedstrijd uit laten spelen.

Het is de heiligste maand voor ons en ga aub ons niet voorschut zetten en de haatdragende moslimhaters in nederland de aanleiding geven om ons nog meer te haten.
Laten we gewoon met zijn allen erheen gaan , flippen , parra doen , herrie maken en gezellig doen en er een dag van maken die ze nooit zullen vergeten in utrecht.

Ik hoop inschallah dat iedereeen zich een beetje gedraagt.

Prettige wedstrijd en we gaan ze slopen inschallah die utregse sjonnies



Je betoog begon heel mooi maar je hebt het toch weten te verpesten met jou laatste regel...

02-10-2006, 22:04

Citaat door zaki_klawie:
p.s zijn er ook kaarten te koop aan de deur ???



jawel mits het niet uitverkocht is.. maar ik zou die risico niet durven nemen

02-10-2006, 22:13
insha'allah loopt het goed af

02-10-2006, 22:13

Citaat door KASTRO:
dit hoef je er niet bij te vermelden voor de rest heb je gelijk.. je moet lak hebben aan wat anderen van je denken.. en wie is 'ons' het is ieder voor zich..


niet voor de media dus hij heeft gelijk, gewoon normaal doen dat is het beste.

02-10-2006, 22:17
Rellen zijn nooit te voorkomen waar moro's komen dus hou maar je hart vast en zorg dat je geen scherpe voorwerpen tegen je hoofd krijgt.

02-10-2006, 22:23

Citaat door artiestico:
niet voor de media dus hij heeft gelijk, gewoon normaal doen dat is het beste.



ja daar moet je ook lak aan hebben.. dat zoiezo ik zeg toch ook hij heeft gelijk je moet wel lezen wat ik typ.. maar als iemand mij vraagt bijv wat vind je er van dat de dader dezelfde nationaliteit heeft of godsdienst als jy antw. ik met dus? whats your point.. hij deed dat niet uit naam voor mij dus ik heb niks met diegene te schaften.. dat we dezelfde nationaliteit hebben of whatever betekent niet dat we dezelfde denkwijze hebben.. ik voel me met moslims verbonden omdat het mijn broeders zijn.. maar zodra iemand iets onrechtvaardigs met een marokkaans/islamitisch achtergrond interesseert het me geen moer..

03-10-2006, 02:45
Utrecht word rustig

net als toen tegen Jong- ITALIE

want daaro kan niemand de Veld betreden zit een gat van circa 4 meter tusse tribune en veld en dan moet je nog eens 4 meter weer zien te klimmen

het was niemand gelukt !!!

03-10-2006, 06:02
welke marokkanen spelen allemaal mee??

03-10-2006, 11:25



Citaat door zaki_klawie:
Salaam a3liekoem ,

Ik wilde eff een oproep doen aan iedereen,

Willen aub alle tupac,gangsters, hooligans,heyena's-wanabe's zich gedragen donderdag en eens voor de verandering de hele wedstrijd uit laten spelen.

Het is de heiligste maand voor ons en ga aub ons niet voorschut zetten en de haatdragende moslimhaters in nederland de aanleiding geven om ons nog meer te haten.
Laten we gewoon met zijn allen erheen gaan , flippen , parra doen , herrie maken en gezellig doen en er een dag van maken die ze nooit zullen vergeten in utrecht.

Ik hoop inschallah dat iedereeen zich een beetje gedraagt.

Prettige wedstrijd en we gaan ze slopen inschallah die utregse sjonnies
jullie zijn helemaal para ben je ziek ofzo rustig aan doen kan niet joh die westrijd word rwina

03-10-2006, 11:48

Citaat door parakroeven:
jullie zijn helemaal para ben je ziek ofzo rustig aan doen kan niet joh die westrijd word rwina


rwina op een leuke manier, niet rellen

03-10-2006, 12:45

Citaat door KASTRO:
dit hoef je er niet bij te vermelden voor de rest heb je gelijk.. je moet lak hebben aan wat anderen van je denken.. en wie is 'ons' het is ieder voor zich..


In de media lusten ze daar pap van.
Je kan wel als het in de media komt tegen iedereen blijven volhouden van jah ik ben niet zoals hen.
Jij gelooft het misschien maar de rest van de buitenwereld niet...dus beter voorkomen dan genezen.

Pagina's : [1] 2