Bekijk volle/desktop versie : Hey ik weet wat voor bedrijf ik ga openen in marokko.



02-10-2006, 18:49
Selaam


Ik wil een marokkaanse restaurant openen met hotel en cafe.

Dus b.v

Een villa onder is restaurant met arabische tinten vloeren alls marokkaans en boven 2 of 3 slaapkamers omtover tot marrakech achtige kamers alls in arababische tint.

En buiten een groot zwembad met terras en stoelen dat je buiten ook kan eten of drinken.

Is dat helal en verdient dit goed in marokko en zo ja in welke stad zou ik dit doen?

Ik denk zelf aan marrakesch wei heeft nog leuke ideen die ik erbij kan voegen.

Shokran

02-10-2006, 18:52


[/IMG]

02-10-2006, 18:53
[/IMG]

02-10-2006, 19:00
ja goed vriend je weet als je buitenlands toriste hebt dat ze wijn of bier willen en dat mensen hoeren mee binne brengen in je hotel

03-10-2006, 09:28


heb je zat geld om dit te beginnen?
zoek maar nu eens een goede toersite plek op, bijv: aan zee.
ik heb ook wel stuk grond voor je 4,5 hecater in tanger + kasteel.

van het kasteel mag je van de gemeente helemaal niets aan de buitenkant veranderen, je mag er wel binnen een restaurant of discotheek van maken of anders. het kasteel wordt later traditioneel.
je mag op dat stuk grond geen huizen bouwen, de stuk grond is aan een blauwe sloot. wat je wel mag bouwen is: restaurant, hotels, bungalows, villa's, pretpark, activiteiten voor toerisme, de sloot mag je afdekken met muren voor gebruik alleen van de mensen die bijv een kamer huren.

4,5 hecar: €60,- Per 1m2

04-10-2006, 10:34

Citaat door Gmilio:
Is dat stukje grond van jouw


nee van sint, daar had ik het toch ook over

04-10-2006, 10:35

Citaat door Gmilio:
Je koopt een boot 100 Marokkanen er in €1500 per persoon all inclusieve richting Algaciras


dat kan ja, maar er bestaan al 2 bedrijven in marokko, de overheid kan dat soms niet toe laten.

04-10-2006, 11:37
Zijn goede zaken hoor, als je illigalen wilt smokkelen naar Europa! Ik ken 2 mensen die dat doen, Maar zodra ze in Spanje zijn laten ze hun vrij. Dan moet iedereen op zijn eigen houtje kunnen staan.

Maar die mensen verdienen geld. Niet normaal.

04-10-2006, 11:49
Klopt ze verkopen contracten aan die illigalen, ze kunnen dan werken in spanja. Die mensen hebben conections in Spanja en fransa, maar nu ook in italie.

Ze verkopen die contracten voor 8000 a 9000euro.
Mijn buurjongen heeft hem voor 7500,- Ligt eraan of je ze kent.

Maar ze hebben dit jaar wel veel gesmokkeld, want in januari zijn er papieren in aantocht in Italie, veel zijn naar italie gegaan.

04-10-2006, 21:19
spanja, je koopt dus een contract. Maar het is niet een baan waarvan je wauw zegt snappie.