Bekijk volle/desktop versie : Je of U.



Pagina's : [1] 2

02-10-2006, 16:00
Wat zeggen jullie tegen oudere mensen, je of u?

Zelf ben ik gewend met U. En zodra diegene zegt: Je kunt me gewoon Je noemen hoor

zeg ik vanzelf weer u.


Tell me

02-10-2006, 16:10


normaal u, maar als ze groot doen, dan word het je.

net zoals afgelopen zaterdag, een hollander eiste een u op de baan.

ik dach, die is gek

02-10-2006, 16:11
eiste hij een u

Heb je hem die uiteindelijk gegeven ofniet

02-10-2006, 16:19
tegen iedereen je.

wat maakt hun beter dan mij?

niets!


02-10-2006, 16:20


ik kreeg echt gnoun.

het zit zo, ik stond op de golfbaan (nee, ik was daar niet vrijwillig, moest voor school). het was warm en had nog alleen een t-shirt aan zonder mouwen. volgens de regels mocht dat niet. ging iemand huilen omdat ik die ding aanhad. hij eiste dat ik iets anders zou aantrekken. en toen kwam ik en zei:

WIE BEN JIJ OM MIJ HIER IETS OP TE LEGGEN, BEN JIJ BEVOEGD NEE, YALLA HOU JE BEK!!!

en dan echt op z'n marokkaans. toen ging hij naar de clubhuis om een klacht in te dienen

02-10-2006, 16:21

Citaat door hatedabush:
ik kreeg echt gnoun.

het zit zo, ik stond op de golfbaan (nee, ik was daar niet vrijwillig, moest voor school). het was warm en had nog alleen een t-shirt aan zonder mouwen. volgens de regels mocht dat niet. ging iemand huilen omdat ik die ding aanhad. hij eiste dat ik iets anders zou aantrekken. en toen kwam ik en zei:

WIE BEN JIJ OM MIJ HIER IETS OP TE LEGGEN, BEN JIJ BEVOEGD NEE, YALLA HOU JE BEK!!!

en dan echt op z'n marokkaans. toen ging hij naar de clubhuis om een klacht in te dienen





02-10-2006, 16:21

Citaat door iman_68:
tegen iedereen je.

wat maakt hun beter dan mij?

niets!




ze zijn ouder en je moet respect tonen
zeg je bv tegen leraren ook gewoon je?

02-10-2006, 16:22

Citaat door hatedabush:
ik kreeg echt gnoun.

het zit zo, ik stond op de golfbaan (nee, ik was daar niet vrijwillig, moest voor school). het was warm en had nog alleen een t-shirt aan zonder mouwen. volgens de regels mocht dat niet. ging iemand huilen omdat ik die ding aanhad. hij eiste dat ik iets anders zou aantrekken. en toen kwam ik en zei:

WIE BEN JIJ OM MIJ HIER IETS OP TE LEGGEN, BEN JIJ BEVOEGD NEE, YALLA HOU JE BEK!!!

en dan echt op z'n marokkaans. toen ging hij naar de clubhuis om een klacht in te dienen




hahahaha

02-10-2006, 16:23

Citaat door xDonja:
ze zijn ouder en je moet respect tonen
zeg je bv tegen leraren ook gewoon je?



ja egt wel gekk


02-10-2006, 16:24

Citaat door iman_68:
ja egt wel gekk




zeggen ze dr niets van

wanneer ik 1x tegen een leraar zeg JE, spacen ze hem al!

02-10-2006, 16:24

Citaat door xDonja:
zeggen ze dr niets van

wanneer ik 1x tegen een leraar zeg JE, spacen ze hem al!




nee ze vidnen et blijkbaar wel goed zo.

k noem ze zelfs bij de namen


02-10-2006, 16:26

Citaat door iman_68:
nee ze vidnen et blijkbaar wel goed zo.

k noem ze zelfs bij de namen



zozo

02-10-2006, 16:27


jhaa tog

02-10-2006, 16:29
tegen onbekenden u en tegen bekenden je soms u

02-10-2006, 16:31

Citaat door hatedabush:
ik kreeg echt gnoun.

het zit zo, ik stond op de golfbaan (nee, ik was daar niet vrijwillig, moest voor school). het was warm en had nog alleen een t-shirt aan zonder mouwen. volgens de regels mocht dat niet. ging iemand huilen omdat ik die ding aanhad. hij eiste dat ik iets anders zou aantrekken. en toen kwam ik en zei:

WIE BEN JIJ OM MIJ HIER IETS OP TE LEGGEN, BEN JIJ BEVOEGD NEE, YALLA HOU JE BEK!!!

en dan echt op z'n marokkaans. toen ging hij naar de clubhuis om een klacht in te dienen
In je handtekening ontbreekt nog dat je verstand in je nachtkastje ligt ...

Pagina's : [1] 2