Bekijk volle/desktop versie : Kritische vragen!!!!!



02-10-2006, 14:42
Wordt Wouter Bos de nieuwe minister president van Nederland? Krijgt hij jou stem of juist niet? Wat zijn de onderwerpen waar hij volgens jou een duidelijke mening over moet hebben? De missie naar Afghanistan? Het vraagstuk Palestina - Israel? Of dichter bij huis: onderwijs en werkgelegenheid ? Of wat dacht van je het thema burgerschap en participatie? Kortom, welke kritische vragen zou jij aan Bos voor willen leggen? Stel nu je vraag en wie weet...

Groetjes,Said

02-10-2006, 15:46


Ik stem niet, om de volgende reden:

Teveel gebláát én te weinig wol bij de heren / dames de Ministers...

02-10-2006, 18:44
Ik ga helemaal niet stemmen, alle partijen zijn zo hypocriet als wat. En allemaal slijmen ze bij de rechtse kant als ze uiteindelijk samen een regering moeten vormen. De linkse partijen proberen nu zoveel mogelijk allochtone stemmen te winnen door het positief spreken over de islam. Alsof ik mijn ogen dicht heb zitten, ze zijn allemaal anti-islam En dit bewijzen ze zelf keer op keer door hun domme uitspraken.

03-10-2006, 00:23

Citaat door _DeWareJacob_:
Nou ik wil eigenlijk een kritische vraag aan jou stellen : Hoe komt het dat jullie zo vaak last hebben van storingen, wordt er te weinig van het opgebrachte reklamegeld gebruikt voor onderhoud van de server en in plaats daarvan geïnvesteerd in onroerend goed projecten in Marokko??

Met vriendelijke groet,

DWJ


Je slaat de spijker precies op zijn kop.
Het is de laatste jaar een zootje hier. Het is traag als wat.

03-10-2006, 14:30



Citaat door Said:
Wordt Wouter Bos de nieuwe minister president van Nederland? Krijgt hij jou stem of juist niet? Wat zijn de onderwerpen waar hij volgens jou een duidelijke mening over moet hebben? De missie naar Afghanistan? Het vraagstuk Palestina - Israel? Of dichter bij huis: onderwijs en werkgelegenheid ? Of wat dacht van je het thema burgerschap en participatie? Kortom, welke kritische vragen zou jij aan Bos voor willen leggen? Stel nu je vraag en wie weet...

Groetjes,Said



zit ik op de verkeerde forum...???of is studie en wetenschap nu politiek geworden

04-10-2006, 01:20
Ik heb niet eens gekeken naar de punten van al die partijen. De partij die het meest onderwijsvriendelijk is, krijgt iig mijn stem.

08-10-2006, 11:46
Wouter Bos zal nooit meer mijn stem krijgen. Afgelopen jaar heeft ie zijn ware aard laten zien, terwijl elke grote partij gewoon makkelijk haar voorkeur geeft voor een coalitie wil hij nog steeds geen kant kiezen....iedereen wil een linkse lente en hij houdt nog VVD open als optie...dan kan je dat wel strategisch noemen maar dat is onzin, mensen stemmen op pvda omdat ze het anders willen niet weer zo'n belachelijke regering

SPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!

08-10-2006, 23:40

Citaat door jamie_is_back:
Ik stem niet, om de volgende reden:

Teveel gebláát én te weinig wol bij de heren / dames de Ministers...


een hele goede reden om op de Partij Van De Dieren te stemmen

08-10-2006, 23:42
nee maar effe serieus....

Ik denk er serieus over om mijn stem te geven aan de partij voor de diere... omdat dit de enige partij is die oprecht iets wil doen voor haar idealen....

namelijk een betere wereld voor de dieren.....

11-10-2006, 19:57
ik zou hem zn lievelingsgerecht vragen

18-10-2006, 15:25
Hij moet dood.

02-11-2006, 19:34
Ik stem voorlopig helemaal niet. Ik wil alleen op Allah stemmen eigenlijk!