Bekijk volle/desktop versie : Lily Allen wil vechten met Peaches Geldof om islam



Pagina's : [1] 2

02-10-2006, 13:12
Lily Allen wil vechten met Peaches Geldof
Zangeres Lily Allen heeft verklaard te willen vechten met beroemde dochter en tv-presentatrice Peaches Geldof. Aanleiding is een documentaire over de islam die Geldof heeft gemaakt.

Islam
"De documentaire van Peaches over de islam was gewoon slecht. Ik kon alleen maar denken: 'Het is duidelijk dat de jongeren in dit land niets weten over de islam en dat moet dringend veranderen.' Dat gold ook voor Peaches, dat kalf weet ook niets over de Islam,” zei Allen in een interview met Galaxy radio.

Schoppen
"Het maakte me zo kwaad dat ik me goed kan voorstellen dat we vechtend over de grond gaan rollen. Ik zou haar schoppen en nog harder als ze gevallen is. Ik zou ook op mijn blikje bier stampen en in haar oor steken," beschreef Allen haar hypothetisch gevecht. De beschrijving ging gepaard met vele lachbuien.

maandag 2 oktober 2006 - Aanmelden

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_267416.html?wt.bron=homeHVDN


Zo, sinds wanneer komt zij op voor de islam

02-10-2006, 13:29


Lilly Allen is fantastisch - ik heb verleden week haar album gedownload - Leuke muziek/prachtige teksten. Veel humor!

Ik wist niet dat ze moslim was - (weet ik eigenlijk nu nog niet) :-)

02-10-2006, 13:31

Citaat door dutchbirdy:
Lilly Allen is fantastisch - ik heb verleden week haar album gedownload - Leuke muziek/prachtige teksten. Veel humor!

Ik wist niet dat ze moslim was - (weet ik eigenlijk nu nog niet) :-)


Ja, haar songs zijn indd niet slecht

En nee, ik heb ook geen idee of zij nou wel een moslim is of niet

02-10-2006, 13:53
haha leuk meisje, misschien heeft ze een moslim vriend.

02-10-2006, 13:55


Lily Allen wil vechten met Peaches Geldof, de dochter van Bob Geldof. Peaches maakte onlangs een documentaire over de islam en de beelden zorgden bij Allen voor een spontane adrenaline-opstoot.

Volgens Lily is het duidelijk dat jongeren en Peaches niks weten over de islam. Ze noemde haar ook een kalf. “Ik beeld me dikwijls in dat we op de grond liggen te vechten. Ik zou haar schoppen en als ze valt zou ik zelfs nog een tandje bijsteken. Mijn blikje bier stamp ik plat en duw ik in haar oor” , aldus Lilly Allen.




Lily Allen en Peaches vliegen elkaar in de haren
Zangeres Lily Allen heeft gespuugd naar Peaches Geldof. Lily had zojuist gehoord dat de dochter van rocker Bob Geldof haar een cokesnuiver had genoemd.


Zangeres Lily Allen heeft gespuugd naar Peaches Geldof. De dames, die beiden wel van een feestje houden, waren dit weekeinde op het V Festival in Chelmsford. Lily hoorde de dochter van rocker Bob Geldof net op de radio zeggen dat zij 'geen tijd heeft voor Lily 'cokesnuiver' Allen', toen ze haar rivale achter het podium tegen het lijf liep. Daarop belandde een fluim uit haar mond voor de voeten van de 17-jarige Peaches.

Overigens heeft Lily wel vaker ruzie. Eerder haalde ze uit naar Madonna, Pete Doherty, James Blunt en Girls Aloud-zangeres Cheryl Tweedy. Zangeres Alesha Harvey heeft de dochter van komiek Keith Allen al gewaarschuwd dat dit gedrag wel eens schadelijk kan zijn voor haar carrière.

02-10-2006, 13:59

Citaat door abdel_malik:
haha leuk meisje, misschien heeft ze een moslim vriend.


Zou kunnen, nou dan heeft ze in ieder geval een groot respect voor hem

02-10-2006, 14:08
weet je wat ik me afvraag. Of die geldof een negatieve of een positieve documentaire over de Islam had gemaakt, want dat gaat het verhaal wel iets anders klinken hehe.

02-10-2006, 14:11

Citaat door abdel_malik:
weet je wat ik me afvraag. Of die geldof een negatieve of een positieve documentaire over de Islam had gemaakt, want dat gaat het verhaal wel iets anders klinken hehe.



typ in google peaches geldof en islam....
you will see...

02-10-2006, 14:47
Hier een voorproefje:

http://youtube.com/watch?v=PzwaCf_FTFU

02-10-2006, 19:44
Citaat:
Ik zou haar schoppen en als ze valt zou ik zelfs nog een tandje bijsteken. Mijn blikje bier stamp ik plat en duw ik in haar oor

Dit vind ik een van de meest grappige uitspraken sinds tijden. Laat haar doorgaan.

02-10-2006, 19:54
Leuk dat er naar de Islam word gekeken als iets vreemds.

02-10-2006, 23:58
Zo zo

Da meiske verdient ne awards

03-10-2006, 00:45


Na de trailer gezien te hebben zou ik juist denken dat Lily Allen kwaad is om het feit dat miss Geldof de Islam redelijk 'positief' heeft omschreven. Vandaar omschrijft ze wellicht de fantasie om juist een blikje bier in haar oor te jassen.

(Ze ziet er mooi uit in die klederdracht trouwens)

03-10-2006, 09:27
khoop dat ze het meent .. khoop niet dat ze die documentaire als smoes gebruikt voor personal matters met peaches

03-10-2006, 10:46
Mis ik iets of is dit juist anti-moslim reclame?

Pagina's : [1] 2