Bekijk volle/desktop versie : Studie Studiekeuze??!!



02-10-2006, 12:20
Hallo mensen!

Ik ben echt ten einde raad. Ik ben van plan om na de zomervakantie incha allah te beginnen aan mijn HBO opleiding, maar ik heb geen idee welke opleiding ik moet kiezen.

Op internet heb ik bijna elke opleiding doorgelezen maar niks spreekt mij echt aan.

Kunnen jullie mij vertellen welke opleiding jullie doen en hoe het bevalt?

02-10-2006, 12:29


welk profiel doe je ?

02-10-2006, 12:29
Salaam

Ik volg een economische opleiding het is een afkopeling van MER, mij trekt het heel erg aan vanwege het feit dat ik later inshallah in de financiele sector wil gaan werken.

Het is een specifieke opleiding je wordt opgeleid om later als een adviseur/adviseuse werkzaam te zijn.

Als je nog vragen hebt pm me gerust.

Masalaam

02-10-2006, 12:33

Citaat door lemmiatje:
welk profiel doe je ?


Ik doe Commercieel Bank en verzekeringswezen. Ik loop nu stage bij een Bank. Maar ik weet nog niet of ik door wil in deze richting.
Maar ik denk als er mensen zijn die positief zijn over de vervolgopleing (Financial Service Management) dan kan ik daar over nadenken.

02-10-2006, 12:36



Citaat door choucette:
Salaam

Ik volg een economische opleiding het is een afkopeling van MER, mij trekt het heel erg aan vanwege het feit dat ik later inshallah in de financiele sector wil gaan werken.

Het is een specifieke opleiding je wordt opgeleid om later als een adviseur/adviseuse werkzaam te zijn.

Als je nog vragen hebt pm me gerust.

Masalaam


Wa allaykoum assalaam!

Shoukran voor je reactie.
Dus als ik het goed begrijp ben je nu klaar met je MER opleiding? En zou je in de toekomst eventueel als verkoopadviseur bij een bank kunnen werken?

02-10-2006, 12:40
Nee FSM is een afkoppeling van MER dus je volgt het eerste jaar MER en daarna stroom je door naar FSM als je dat zou willen!!

Ik ben 3de jaars en het bevalt me inderdaad dus als je advies wil of wat dan ook dan mag je dat gerust vragen, ik bewaar toch alles

Masalaam

02-10-2006, 12:44

Citaat door choucette:
Nee FSM is een afkoppeling van MER dus je volgt het eerste jaar MER en daarna stroom je door naar FSM als je dat zou willen!!

Ik ben 3de jaars en het bevalt me inderdaad dus als je advies wil of wat dan ook dan mag je dat gerust vragen, ik bewaar toch alles

Masalaam


Oke, ik begrijp het Dank je wel.
Omdat ik nu al een studie volg in die richting (FSM)...zou ik kunnen doorstromen naar het tweede jaar heb ik mij laten vertellen.
Maar wat ik wil weten is...of je tijdens die opleiding ook stage loopt? Of is het veel projectwerk?

02-10-2006, 13:21
geschiedenis leraar universiteit 1e jaar

02-10-2006, 13:36
Check je pm mtiouia dan zal ik het je duidelijk maken ik ben er weer weg van even bidden en dan werken.

Masalaam

02-10-2006, 13:40

Citaat door choucette:
Check je pm mtiouia dan zal ik het je duidelijk maken ik ben er weer weg van even bidden en dan werken.

Masalaam


check je pm