Bekijk volle/desktop versie : ZWANGER ondanks de pil?!



Pagina's : [1] 2

02-10-2006, 12:01
dames wie is zwanger geraakt tijdens pilgebruik?

ben benieuwd of dat wel mogelijk is

02-10-2006, 12:23


ik denk dat vrouwen die dat zeggen voor merendeel liegen.

dat ze ondaks pil zijn zwanger geraakt.

zegma alsof ze heel vruchtbaar zijn dat ze daarom snel zwanger zijn geraakt en niets helpt zeg maar.

of ze schamen zich van ouders of vriendin zeiden altijd van ik wil nog lang geen kind, terwijl je wel wilt en lang met de pil ben gestopt maar niet zwanger raakt en dan ga je liegen van o plotseling ben ik zwanger geraakt.

02-10-2006, 12:25
Je kunt zwanger raken en elke maand ongesteld zijn.... waar baseer je dat liegen op...

02-10-2006, 12:25
Ik ben zwanger geraakt tijdens de pil en dat komt omdat ik een antibiotica kuur had voor mn oorontsteking en dan werkt je pil minder en dat schijnt heel vaak te gebeuren volgens de verloskundige!

02-10-2006, 12:27



Citaat door sohaiyla1983:
ik denk dat vrouwen die dat zeggen voor merendeel liegen.

dat ze ondaks pil zijn zwanger geraakt.

zegma alsof ze heel vruchtbaar zijn dat ze daarom snel zwanger zijn geraakt en niets helpt zeg maar.

of ze schamen zich van ouders of vriendin zeiden altijd van ik wil nog lang geen kind, terwijl je wel wilt en lang met de pil ben gestopt maar niet zwanger raakt en dan ga je liegen van o plotseling ben ik zwanger geraakt.


Feit blijft dat de pil niet voor 100% beschermt tegen zwangerschappen........tja, dan is er toch altijd kans (hoe klein ook) op een zwangerschap.

02-10-2006, 12:27

Citaat door sohaiyla1983:
ik denk dat vrouwen die dat zeggen voor merendeel liegen.

dat ze ondaks pil zijn zwanger geraakt.

zegma alsof ze heel vruchtbaar zijn dat ze daarom snel zwanger zijn geraakt en niets helpt zeg maar.

of ze schamen zich van ouders of vriendin zeiden altijd van ik wil nog lang geen kind, terwijl je wel wilt en lang met de pil ben gestopt maar niet zwanger raakt en dan ga je liegen van o plotseling ben ik zwanger geraakt.



En toch kan het

Ik ken iemand die zo vruchtbaar is, dat geen enkel middel werkt, zelfs spiraal werkt niet. Ze wordt telkens zwanger soub7anAllah.

02-10-2006, 12:29
Mijn moeder werd bij de jongste tot haar 6e maand zwangerschap ongesteld. Ze kreeg haast geen buikje... Volgens de arts komt het voor, maar zeldzaam.

Sobhana Allah...

02-10-2006, 12:43
Mijn ma had al 5 kids en de jongste was al 10 en ze wilde echt niet nog een kind erbij. Maar omdat Allah het wil kregen we alsnog een klein broertje bij, waar we overigens heel blij mee zijn!

Een vriendin van mij had een zoontje van 2 maanden en slikte de pil en opeens werd ze zwanger en geloof me daar stond ze echt niet op te wachten want ze had een helse bevalling! Treurend en bang heeft ze heel de zwangerschap van de 2e doorgemaakt.

Dus sohaiyla1983 het klopt niet wat je zegt!

02-10-2006, 12:43

Citaat door doenja_18:
Je schamen om een kind te willen krijgen?!!


soubhannallah ben je wel erg ver heeeen!! ik weet niet uit welk milieu men dan komt?!!



Sinds wanneer is het een schaamte?
Als ik zwanger ben ga ik het van de daken afschreeuwen, zooooooooooo trots ben ik dan!

02-10-2006, 12:45
ik denk dat ze bedoelt schamen van je moeder.
hoe je moet overbrengen

maar het is een natuurlijke gebeurtenis, dus ze weten heus wel dat je zwanger zult raken na het trouwen

02-10-2006, 13:05

Citaat door sohaiyla1983:
ik denk dat vrouwen die dat zeggen voor merendeel liegen.

dat ze ondaks pil zijn zwanger geraakt.

zegma alsof ze heel vruchtbaar zijn dat ze daarom snel zwanger zijn geraakt en niets helpt zeg maar.

of ze schamen zich van ouders of vriendin zeiden altijd van ik wil nog lang geen kind, terwijl je wel wilt en lang met de pil ben gestopt maar niet zwanger raakt en dan ga je liegen van o plotseling ben ik zwanger geraakt.


schamen? liegen? nou ik ben 2 keer zwanger geraakt terwijl ik de pil slikte en tot 3 maanden zwangerschap gewoon ongesteld werd. dus het kan zekers !dus de vrouwen die dat zeggen LIEGEN NIET!!!

02-10-2006, 13:10

Citaat door doenja_18:

Tis zelfs een onderdeel van onsgeloof hoe vind je die!!


dat zowiezo ja.

maar goed dames dus er zijn wel dames tussen die het hebben meegemaakt.

als je een dag vergeet maakt het wel wat uit

02-10-2006, 13:10



Citaat door doenja_18:

Tis zelfs een onderdeel van onsgeloof hoe vind je die!!




02-10-2006, 13:10

Citaat door Mfelsa_nr1:
Sinds wanneer is het een schaamte?
Als ik zwanger ben ga ik het van de daken afschreeuwen, zooooooooooo trots ben ik dan!


helemaal mee eens , toen ik er achter kwam dat ik zwanger was kon ik niet wachten het mn naasten het te vertellen elhamdoellilah.

02-10-2006, 13:13
ik zeg merendeel niet iedereen!!!

maar klinkt het sommigen niet logisch in de oren wat ik zeg.

er zullen toch wel een paar zijn die zo doen

Pagina's : [1] 2