Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk hulp nodig bij mislukte haarverf



01-10-2006, 18:36
Hallo dames,

Ik had het geniale plan opgevat om mijn haar zwart te verven. Ik was het donkerblond zat en dacht tijd voor iets anders. Maar ik heb Wella Kappersverf gebruikt (zodat het niet groen zou worden) maar het is echt pik en pikzwart geworden, gewoon te zwart en ik vind het superlelijk!!!!

Weet iemand hoe je haar weer wat lichter kan worden???

(ik heb al head en shoulders anti roos aangeschaft!!)

groetjes miss nadoria

01-10-2006, 20:24


Ik wilde net de Head&Shoulders aanraden

Die is zo hardnekkig dat de verf snel zal vervagen. Als haar net geverfd is lijkt het sowieso donkerder.

Moeskiela

01-10-2006, 20:31
ik had precies zelfde probleem heb t laten ontkleuren een paar tinten lichter en nu is t veeel beter hmdl

01-10-2006, 21:11

Citaat door l@tif@tje:
ik had precies zelfde probleem heb t laten ontkleuren een paar tinten lichter en nu is t veeel beter hmdl


Hmdll, maar waar heb je het laten ontkleuren, bij de kapper of zelf gedaan??
Ik ben bang dat als ik er zelf weer wat aan ga doen het helemaal verkloot. Wat te doen nu???

01-10-2006, 21:47



Citaat door miss_nadoria22:
Hmdll, maar waar heb je het laten ontkleuren, bij de kapper of zelf gedaan??
Ik ben bang dat als ik er zelf weer wat aan ga doen het helemaal verkloot. Wat te doen nu???


nooit zelf gaan ontkleuren.
ik heb het ook gedaan vond het ook te zwart maar boven op kreeg ik het knal oranje en onder aan werd het maar niet lichter zag er niet uit

06-10-2006, 13:46
Heeft iemand nog meer tips?

06-10-2006, 15:09
ik zou het veel wassen want dan word het doffer. mijn zus had haar haar ook pikzwart en na 2 weken is het mooi zwart geworden. ze wou het ook verkleuren maar gelukkig heeft ze het niet gedaan.