Bekijk volle/desktop versie : Wie o Wie?



01-10-2006, 18:07
Assalamu 3alaikom wa rahmatullah wa barakatuh

Wie o wie weet waar ik in (regio) Amsterdam een lebsa kan laten maken? Stof heb ik al, en ik heb ook een eigen ontwerp gemaakt. Mijn andere jurken zijn in Marokko gemaakt, maar dat is nu ff geen optie. Waar kan ik mijn lebsa laten maken hoe ik het wil, en ook nog voor een redelijk prijs. Wat is trouwens de gangbare prijs in NL? Ik weet er dus echt nix over!!

Wassalaam

01-10-2006, 18:38


volgens mij doet kamalia dat...

01-10-2006, 20:09

Citaat door ilhame:
volgens mij doet kamalia dat...



moet je wel 2000 euro neerleggen ....

Fena doet het ze had hier een account maar weet niet of ze nog actief is hier op m.nl

voor de rest er is een vrouw in osdorp die het doet ik moet effe naar haar nummer zoeken

01-10-2006, 20:13

Citaat door tempted_2_touch:
moet je wel 2000 euro neerleggen ....

Fena doet het ze had hier een account maar weet niet of ze nog actief is hier op m.nl

voor de rest er is een vrouw in osdorp die het doet ik moet effe naar haar nummer zoeken

hahaha ja zou best kunnen...heb er nooit zelf een jurk laten maken....dus k zou de prijzen ook niet weten...weet alleen dat k een keer iets had gelezen op t internet dat kamalia zulke jurken maakt...en aangezien nog niemand had gereageerd op de dame dr topic d8 k ewa k lever be3dak mijn bijdrage of ze daar nou iets aan heeft of niet ....sorry als t niet echt nuttige info was

01-10-2006, 20:24



Citaat door ilhame:
hahaha ja zou best kunnen...heb er nooit zelf een jurk laten maken....dus k zou de prijzen ook niet weten...weet alleen dat k een keer iets had gelezen op t internet dat kamalia zulke jurken maakt...en aangezien nog niemand had gereageerd op de dame dr topic d8 k ewa k lever be3dak mijn bijdrage of ze daar nou iets aan heeft of niet ....sorry als t niet echt nuttige info was


geeft niet meid.. het is toch wel nuttige dan weet je waar je beter niet mee in zee kan ... nee wie bij k amalia haar jurk wil maken moet dat vooral doen psa7toum ....

01-10-2006, 20:28
ik ken een naaister uit amsterdam noord

01-10-2006, 20:28

Citaat door tempted_2_touch:
geeft niet meid.. het is toch wel nuttige dan weet je waar je beter niet mee in zee kan ... nee wie bij k amalia haar jurk wil maken moet dat vooral doen psa7toum ....

gelukkig maar...ben ik toch nog een beetje nuttig geweest

01-10-2006, 21:19
Barak Allah fiekom

Ilhame: bedankt meid
T2T: Heb je meer info voor me over die mevrouw van osdorp? Heb je zelf ook ervaring met haar, of ken je anderen die dat hebben?
Milatju: zelfde vraag als hierboven, maar dan van toepassing op die vrouw van noord.

01-10-2006, 21:33

Citaat door xmiax:
Barak Allah fiekom

Ilhame: bedankt meid
T2T: Heb je meer info voor me over die mevrouw van osdorp? Heb je zelf ook ervaring met haar, of ken je anderen die dat hebben?
Milatju: zelfde vraag als hierboven, maar dan van toepassing op die vrouw van noord.

Geen dank hoor

02-10-2006, 15:40

^
^^
^^^
^^^^
^^
^^


03-10-2006, 07:53
asriyahsmoda te utrecht

03-10-2006, 12:37

Citaat door asriyahsmoda:
asriyahsmoda te utrecht


Wat zijn de prijzen?

03-10-2006, 18:39



Citaat door xmiax:
Wat zijn de prijzen?

je hebt een pm