Bekijk volle/desktop versie : Marokko....of toch dit kikkerlandje!?



Pagina's : [1] 2

01-10-2006, 17:50
Waar zou jij het liefste je leventje leiden.....in dit kikkerlandje! Of toch in marokko!
En waarom!

Tell me! Ben benieuwd hoeveel er willen blijven en willen vertrekken!

01-10-2006, 17:52


zo'n mooi villatje in casablanca
en een vakantiehuis in bouznika en marrakech

what a dream

01-10-2006, 17:55
nou... marokko is wel leuk als je genoeg floes hebt ,,,,
En nederland is ook wel goed....
ik vindt het allebei wel okejj

-xXx-miss_C'b0rg

01-10-2006, 18:22
Als je geld hebt dan heb je goeie leven in marokko..
Maar dan nog Ik zeg eerlijk als ik paar weken op vakantie naar marokko ben dan begin ik het na 3 weken al beu te worden je mist gewoon de domste dingen hier in nederland.. ik kan het daar dus niet te lang uithouden?!
Ik denk dat ik dan toch maar voor NL kies .. Mijn verstand in Nederland en mijn hart in Marokko.

Xx

01-10-2006, 21:04



Citaat door only_tangerlady:
Als je geld hebt dan heb je goeie leven in marokko..
Maar dan nog Ik zeg eerlijk als ik paar weken op vakantie naar marokko ben dan begin ik het na 3 weken al beu te worden je mist gewoon de domste dingen hier in nederland.. ik kan het daar dus niet te lang uithouden?!
Ik denk dat ik dan toch maar voor NL kies .. Mijn verstand in Nederland en mijn hart in Marokko.

Xx




01-10-2006, 21:12
Ik zou wel een jaartje of 2 in Marokko willen wonen, maar ik denk niet dat ik het langer zou kunnen volhouden.
Ik zou gewoon teveel dingen missen in Nederland.

01-10-2006, 21:15
niet het geld maakt het leven in marokko mogelijk. het verlangen naar de roots! ik ben van plan inshallah voorgoed terug te gaan. ik ben het hier zat.

01-10-2006, 21:20

Citaat door Sharas_:
Waar zou jij het liefste je leventje leiden.....in dit kikkerlandje! Of toch in marokko!
En waarom!

Tell me! Ben benieuwd hoeveel er willen blijven en willen vertrekken!


Dit kikkerlandje, tis hier veel beter dan in Marokko

01-10-2006, 21:29

Citaat door Marrakchia4Life:
zo'n mooi villatje in casablanca
en een vakantiehuis in bouznika en marrakech

what a dream


bouznika
echt een 3orbia ben je

ik kies eerder voor shamal

01-10-2006, 22:23
hmm... eigelij ktog NL

want marokkko is egt leuk voor vakantie snap je

nie tdat je egt voor altijd daar blijft dan i marokko tiog nie meer bijzonderr

01-10-2006, 22:53
Marokko... mon bled!

Blijf maar hier allemaal, je blijft altijd een buitenlander en je kinderen zijn allochtonen en hun kinderen en hun kinderen... Kijk maar naar zwarten in de VS zijn nog steeds niet gelijk aan blanken. Zelfs Indianen worden daar gediscrimineerd, terwijl zij de oorspronkelijke bewoners zijn! Als je in Marokko paar maandan blijft, weet niemand meer dat je uit NL komt en wordt je gewoon geaccepteerd.

Bovendien Marokko lekker weer, ons geloof, ons volk.

InshaAllah als ik daar een goed vast inkomen kan krijgen, ben ik weg...

02-10-2006, 14:05

Citaat door holysmokes:
Marokko... mon bled!

Blijf maar hier allemaal, je blijft altijd een buitenlander en je kinderen zijn allochtonen en hun kinderen en hun kinderen... Kijk maar naar zwarten in de VS zijn nog steeds niet gelijk aan blanken. Zelfs Indianen worden daar gediscrimineerd, terwijl zij de oorspronkelijke bewoners zijn! Als je in Marokko paar maandan blijft, weet niemand meer dat je uit NL komt en wordt je gewoon geaccepteerd.

Bovendien Marokko lekker weer, ons geloof, ons volk.

InshaAllah als ik daar een goed vast inkomen kan krijgen, ben ik weg...



Dat klopt niet helemaal, bij ons in de wijk in marokko woont een man die eerst in Nederland heeft gewoond.
Hij woont er nu al 15 jaar en ALSNOG zeggen ze die hollandi.

02-10-2006, 14:20



Citaat door only_tangerlady:
Als je geld hebt dan heb je goeie leven in marokko..
Maar dan nog Ik zeg eerlijk als ik paar weken op vakantie naar marokko ben dan begin ik het na 3 weken al beu te worden je mist gewoon de domste dingen hier in nederland.. ik kan het daar dus niet te lang uithouden?!
Ik denk dat ik dan toch maar voor NL kies .. Mijn verstand in Nederland en mijn hart in Marokko.

Xx


me tO helemaaal mee eeens

02-10-2006, 19:21

Citaat door __MOCRO__:
bouznika
echt een 3orbia ben je

ik kies eerder voor shamal



je spreekt het verkeerd uit , je zegt " 3robia " , wel dat betekend in marokko "boerin"
neenee , ik ben een "garbia"

02-10-2006, 19:56

Citaat door Marrakchia4Life:
je spreekt het verkeerd uit , je zegt " 3robia " , wel dat betekend in marokko "boerin"
neenee , ik ben een "garbia"


nee nee boerin betekend bij jullie...in noorden zeggen wij 3robia of 3riban tegen iedereen die niet uit het noorden komt does does

Pagina's : [1] 2