Bekijk volle/desktop versie : Hulp Gezocht Een Imaam Of???



Pagina's : [1] 2

01-10-2006, 16:46
hoi je ziet het mss als een grapje maar ik heb echt hulp nodig er rust een vloek op mijn man.....we zijn een paar maanden getrouwd en sinds dien ziet hy dingen die er niet zijn en alles is onbetrouw baar en verdacht voor hem hij wil niet eten niet drinken alles is volgens vies en hy zegt altyd iemand heeft iets by mij gedaan je weet wel shor!!! en kom aub niet met het verhaal dat bestaat niet want het bestaat wel en toen ik met mijn man trouwde was hij helemaal niet zo ik begin er ook in te geloven dat echt iemand iets by ons heeft gedaan want soms ziet hy mij ook niet staan en zegt hy dat ik iets gedaan heb bij hem wat niet zo is nu ben ik echt wanhopig op zoek naar hulp een imaam of iemand die weet wat ik kan doen om mijn man weer normaal te krijgen ik hoop inschaALLAH dat iemand mij hier by kan helpen groetjes een wanhopig iemand die op zoek is naar hulp!!!!

01-10-2006, 18:49


volgens mij maakt hij een psychose door, ik zou maar snel naar de huisarts gaan en een verwijsbrief voor de psychiater vragen. ik ben je niet aan het pesten als je dat denkt. ik heb eendezelfde situatie doorgemaakt en geloof me als hij zich niet laat behandelen kan het heel slecht aflopen met je huwelijk, ik weet wat de gevolgen zijn!!

allah iesabrek oegtie en moge Allah je echtgenoot genezen, ameen

01-10-2006, 21:11
hy is echt niet psychies echt niet !!!!

03-10-2006, 16:50
als je geen advies wilt, dan moet je ook geen topic openen.

03-10-2006, 17:01


Ik raad je aan om Roeqiah voor hem te doen.

04-10-2006, 15:20

Citaat door el_oujdi:
als je geen advies wilt, dan moet je ook geen topic openen.




jou heb ik niks gevraagd ik ben heel erg dankbaar voor alle raad die ik krijg maar ik weet wel het beste of mijn man een psychose heeft!!! want we zijn zo vaak naar een huisarts geweest en die zegt dat alles goed gaat met hem

04-10-2006, 15:37
subhanallah.... gair insallah zuster... heb sabr... insallah komt het goed...
moge allah subhana wa ta3lah het slechte in hem verwijderen... en jullie leiden naar elgair... ik zal insallah navraag voor je doen.. als ik een betrouwbare iemand ken zal ik het je melden... sucses verder....
ga anders naar de moskee vanavond en kijk of iemand je daar kan helpen..
ik hoop insallah dat het goed komt...



Citaat door hulpgezocht:
hoi je ziet het mss als een grapje maar ik heb echt hulp nodig er rust een vloek op mijn man.....we zijn een paar maanden getrouwd en sinds dien ziet hy dingen die er niet zijn en alles is onbetrouw baar en verdacht voor hem hij wil niet eten niet drinken alles is volgens vies en hy zegt altyd iemand heeft iets by mij gedaan je weet wel shor!!! en kom aub niet met het verhaal dat bestaat niet want het bestaat wel en toen ik met mijn man trouwde was hij helemaal niet zo ik begin er ook in te geloven dat echt iemand iets by ons heeft gedaan want soms ziet hy mij ook niet staan en zegt hy dat ik iets gedaan heb bij hem wat niet zo is nu ben ik echt wanhopig op zoek naar hulp een imaam of iemand die weet wat ik kan doen om mijn man weer normaal te krijgen ik hoop inschaALLAH dat iemand mij hier by kan helpen groetjes een wanhopig iemand die op zoek is naar hulp!!!!

04-10-2006, 18:11

Citaat door chiller_meid:
subhanallah.... gair insallah zuster... heb sabr... insallah komt het goed...
moge allah subhana wa ta3lah het slechte in hem verwijderen... en jullie leiden naar elgair... ik zal insallah navraag voor je doen.. als ik een betrouwbare iemand ken zal ik het je melden... sucses verder....
ga anders naar de moskee vanavond en kijk of iemand je daar kan helpen..
ik hoop insallah dat het goed komt...





dankjewel oegtie barakallahoe fiek!!

17-10-2006, 14:13
Je man moet advies vragen aan de imam van de moskee.
Dan niet bij jullie in de buurt maar een heel andere stad om geroddel te voorkomen. de imam kan dan doea doen, zij hebben er meer verstand van.
Succes

17-10-2006, 14:41

Citaat door :
salaam oe ealeikum,

ben op zoek naar roqia een site of iemand die de roqia heeft op mp3 formaat

djazak allah oe ghairan


wa aalakum salam,

ik heb wel een site voor je, staan er heel veel op en ook allemaal in het nederlands

http://www.soennah.com/index.php?option=com_content&task=category&section id=12&id=33&Itemid=39

beslema

04-11-2006, 00:18
salaam alaikum,het is sihr absoluut GEEN psychose.in marokko heb je mensen die sihr weghalen en vergeet vooral niet een bescherming te doen en mee tenemen.watmij ook hielp was tbagar,soort wierook.help je man zoveel mogelijk hij heeft je echt nodig en niet opgeven allah is groot,sterkte zuster

04-11-2006, 14:54
moga Allah hem genezen insh'Allah

04-11-2006, 16:40


Iemand dat bezeten is of waarop een vloek rust, houdt er niet van om naar koraan te luisteren.
De betreffende persoon raakt geirriteerd zodra hij/zij iets hoort wat te maken heeft met de islam.
kijk of dit het geval is bij je man.
Zoja, dan kun je voor 100% zeker zijn dat je man vervloekt is.
Je kunt het beste naar een imaam gaan die koraan leest, en hem probeert te (ontvloeken). Ielmand vervloeken of een bezeten persoon komt voor in de islam, en is ook geen onzin.
Dus het enige en het beste is om een imam te informeren.
Ga vooral niet naar een waarzegster of iets dergelijks. Los het op via een islamitische wijze.
Inscha'Allaah komt het allemaal goed.

04-11-2006, 19:15

Citaat door hulpgezocht:
hoi je ziet het mss als een grapje maar ik heb echt hulp nodig er rust een vloek op mijn man.....we zijn een paar maanden getrouwd en sinds dien ziet hy dingen die er niet zijn en alles is onbetrouw baar en verdacht voor hem hij wil niet eten niet drinken alles is volgens vies en hy zegt altyd iemand heeft iets by mij gedaan je weet wel shor!!! en kom aub niet met het verhaal dat bestaat niet want het bestaat wel en toen ik met mijn man trouwde was hij helemaal niet zo ik begin er ook in te geloven dat echt iemand iets by ons heeft gedaan want soms ziet hy mij ook niet staan en zegt hy dat ik iets gedaan heb bij hem wat niet zo is nu ben ik echt wanhopig op zoek naar hulp een imaam of iemand die weet wat ik kan doen om mijn man weer normaal te krijgen ik hoop inschaALLAH dat iemand mij hier by kan helpen groetjes een wanhopig iemand die op zoek is naar hulp!!!!




sallem,

Ik denk dat je eerst ff langs een waarzegster kunt gaan.
die kan je vertellen of er iemand shor heeft gedaan bij hem en wie!!!
En daarna kan je stappen ondernemen?!

Sterkte hiermee

05-11-2006, 01:58
Assalaam oe alaikoem warahmatoe ALlahi wabarakaatoeh...

Beste zuster Moge ALlah subhannahoe wa ta ala je helpen hierbij en je man genezen van al het kwade van mensen en djins...

Weet jij niet dat Allah subhnahoe wa ta ala zegt in de qoraan.

In naam van God, de Barmhartige, de Genadevolle.

1. Zeg: "Ik zoek mijn toevlucht bij de Heer der mensen,

2. De Koning der mensen,

3. De God der mensen.

4. Opdat Hij mij bevrijd van het kwade der inblazingen van de duivel.

5. Die in het hart der mensen fluistert

6. Vanuit het midden der djinn en mensen."

Lieve zuster probeer dit zo vaak mogelijk te reciteren bij hem, zo ok Ayat al kursi insa Allah...


Citaat door berberine:
sallem,

Ik denk dat je eerst ff langs een waarzegster kunt gaan.
die kan je vertellen of er iemand shor heeft gedaan bij hem en wie!!!
En daarna kan je stappen ondernemen?!

Sterkte hiermee
SOEBHAN ALLAH!!!!!

Lieve zuster, bega niet de grootste zonde die jij tevens als advies hebt gekregen hier om shirk te begaan.. Moge Allah subhannahoe wa ta ala ons hiervoor beschermen.. WALLAHI GA NIET NAAR EEN WAARZEGSTER... DAT IS DE ERGSTE ZONDE EN TEVENS DE ENIGE ZONDE DIE ALLAH SUBHANNAHOE WA TA ALA NIET VERGEEFT!!!!
Het zijn namelijk de woorden van Allah subhannahoe wa ta ala die geneze.. dus ALLAH meest verheven en geprezen is Hij... de imaan zal slechts de woorden reciteren.. !!!!

Verricht ruqiyaah voor hem, Allah subhannahoe wa ta ala is namelijk de Enige die met zijn macht iemand ziek kan laten worden, en Hij is de Enige die iemand beter kan maken..
En onze medicijn is de quraan betreft deze ziekte... DUS RUQIYAH...
Je kan een betrouwbare persoon die werkt met enkel en alleen de quraan en met de overleveringen de sunnah ruqiyah laten verrichten bij je man...



Citaat door aziz123:
salaam alaikum,het is sihr absoluut GEEN psychose.in marokko heb je mensen die sihr weghalen en vergeet vooral niet een bescherming te doen en mee tenemen.watmij ook hielp was tbagar,soort wierook.help je man zoveel mogelijk hij heeft je echt nodig en niet opgeven allah is groot,sterkte zuster
Lieve zuster.. neem geen amulet wat je van onze (mesakain) zusters en broeders als advies hebt gekregen!! ( of wellicht uit dit berricht kan halen)
Lieve zuster niet de mens geneest maar ALLAH SUBHANNAHOE WA TA ALA< ZEG DUS NIET DIE EN DIE HEEFT MIJ GENEZEN MAAR ALLAH SUBHANNAHOE WA TA ALA...!!!

Lieve zuster.. zoals een andere zuster je ook als advies heeft gegeven, als je wilt weten of men degelijk met magische krachten ( samenwerking met djins) iets bij je man hebben gedaan, lees quraan of zet het op. Als hij hier agressief op reageerd dan heb je het bewijs dat je sihr mag spreken en zeker van influisteringen van de Shaytaan En/of een bezetting Wa Allahoe a3lem...

Er is een overlevering dat Mohammed salla Allahoe alaihie wassalaam heeft gezegd, dat als shayatiens de adhaan horen zij wegrennen.. Allahoe moesta3aan...
Zij kunnen niet tegen de woorden van Allah subhannahoe wa ta ala en tegen de getuigenis...

Insa Allah heb je hier wat aan Al oughti...
Moge Allah subhannahoe wa ta ala hem insa Allah genezen van deze gruwlijke ziekte die een mens kapot kan maken... Moge Allah subannahoe wa ta ala jullie hier bij helpen ouhti!!
Maar onthou goed... GA GEEN HULP ZOEKEN BIJ IEMAND ANDERS DAN ALLAH SUBHANNAHOE WA TALA ...... Allahoe moeta3aan!!

Assalaam oe alaikoem warahmatoe Allahi wabaraklaatoeh

Pagina's : [1] 2