Bekijk volle/desktop versie : zionisten vermoorden elke dag palestijnen



01-10-2006, 15:16
Two Palestinians killed in Israeli strike


Sunday 01 October 2006, 3:13 Makka Time, 0:13 GMT


Israel said the car was carrying fighters planning an attack



Related:
Israel destroys Hamas fighter's home
Two teenagers killed in Gaza strike
Teenage girl killed in Israeli strike
Gaza a prison, says UN envoy


An Israeli air strike killed two Palestinians and injured three others in the southern Gaza town of Rafah on Saturday, medical officials said.


An Israeli military spokeswoman said that the strike was aimed at a vehicle used by fighters it accused of planning an attack against Israel.

But witnesses said that the missile struck a group of pedestrians.

The dead men were thought to be members of the al-Aqsa Martyrs Brigades, an armed group linked to Fatah.

Two bystanders were seriously injured and a 6 year-old boy received leg wounds during the strike.

Israel launched an offensive in Gaza in June to try to recover a captured soldier and to stop cross-border rocket fire. Over 220 Palestinians have been killed in the offensive.

Two makeshift rockets were fired at Israel on Saturday. One landed in the garden of a house in the southern Israeli town of Sderot, lightly wounding one person. The Islamic Jihad group claimed responsibility for the rockets.

Bron: http://english.aljazeera.net/NR/exeres/49B3E2A0-9936-4D2F-98BE-8205E612FEC9.htm

01-10-2006, 17:09


er komt een dag dat ie zionisten gaan boeten....

01-10-2006, 17:44
Ewa vandaag zijn in Gaza gigantische gevechten uitgebroken tussen Palestijnen onderling. Hamas strijders tegen Fatah strijders. 4 doden en 75 gewonden. Ik ben bang dat vandaag het startschot is gegeven voor een massale burgeroorlog. Het gaat er daar echt heftig aan toe. Ik houd mijn hart vast en de vuile zionistische choleraratten lachen zich natuurlijk kapot hierom, terwijl zij met hun tumorbezetting de veroorzakers zijn van deze tragedie in wording.

01-10-2006, 17:50

Citaat door Hazouz_55:
Ewa vandaag zijn in Gaza gigantische gevechten uitgebroken tussen Palestijnen onderling. Hamas strijders tegen Fatah strijders. 4 doden en 75 gewonden. Ik ben bang dat vandaag het startschot is gegeven voor een massale burgeroorlog. Het gaat er daar echt heftig aan toe. Ik houd mijn hart vast en de vuile zionistische choleraratten lachen zich natuurlijk kapot hierom, terwijl zij met hun tumorbezetting de veroorzakers zijn van deze tragedie in wording.
Al hadden de Joden geen schuld, dan nog kregen ze de schuld ...

Tsja, je bent niet voor niks strijder. Maar bij een beetje voetbalwedstrijd vallen er net zoveel doden en gewonden. In dat kader zie ik het maar. Een heleboel jonge driftige druktemakertjes die hun puberale hormonen niet in bedwang kunnen houden om maar te kunnen laten zien hoe sterk en dapper ze zijn ...

Daar is geen Jood voor nodig.

01-10-2006, 17:54



Citaat door Tat twam asi:
Al hadden de Joden geen schuld, dan nog kregen ze de schuld ...

Tsja, je bent niet voor niks strijder. Maar bij een beetje voetbalwedstrijd vallen er net zoveel doden en gewonden. In dat kader zie ik het maar. Een heleboel jonge driftige druktemakertjes die hun puberale hormonen niet in bedwang kunnen houden om maar te kunnen laten zien hoe sterk en dapper ze zijn ...

Daar is geen Jood voor nodig.



Onderliggende oorzaak die dominant is, is en blijft de bezetting die al vanaf 1967 voortduurt. Oh ja en ze vechten tegen elkaar omdat ze niks meer te vreten hebben.

01-10-2006, 18:04

Citaat door Hazouz_55:
Onderliggende oorzaak die dominant is, is en blijft de bezetting die al vanaf 1967 voortduurt. Oh ja en ze vechten tegen elkaar omdat ze niks meer te vreten hebben.
Says who? De Palestijnen hebben elkaar sinds mensenheugenis elkaar al de schedel in geslagen. Vroeger had je allemaal van die nomadische families die elkaar niet uit konden staan. Als je uit elkaars bron dronk, dan werd je al afgemaakt.

Niks te vreten? Als je al het geld optelt dat de rest van de wereld in al die jaren aan de Palestijnen heeft geschonken, had iedere Palestijn nu miljonair moeten zijn. Nee, ze houden het liever voor zichzelf zoals Arafat die een miljard Euro op een Franse bankrekening had gezet, gestolen van zijn eigen volk (die hele partijtop van El Fatah is zo corrupt als de neten). Of ze kopen er wapens voor.
Van mij hoeven ze niet op sympathie te rekenen, alhoewel ze historisch gesproken absoluut recht van spreken hebben op Palestina.

Ik denk dat de Joden en de Palestijnen elkaar VERDIEND hebben ...

01-10-2006, 18:10

Citaat door Hazouz_55:
Ewa vandaag zijn in Gaza gigantische gevechten uitgebroken tussen Palestijnen onderling. Hamas strijders tegen Fatah strijders. 4 doden en 75 gewonden. Ik ben bang dat vandaag het startschot is gegeven voor een massale burgeroorlog. Het gaat er daar echt heftig aan toe. Ik houd mijn hart vast en de vuile zionistische choleraratten lachen zich natuurlijk kapot hierom, terwijl zij met hun tumorbezetting de veroorzakers zijn van deze tragedie in wording.


Damn, ik wil ook zo'n Joodse afstandsbediening...

01-10-2006, 18:12
De andere kant:

de palo's geven de joden elke dag bloemen...