Bekijk volle/desktop versie : wat doe je als...



Pagina's : [1] 2

01-10-2006, 14:53
wat doe als je je geliefde nie mag zien van je ouders wegens dat hij je zwanger heeft gemaakt en je toch wilt steunen en er alles wilt voor doen?

01-10-2006, 14:56


Blyven zien.

Hy is toch de schuldige?

01-10-2006, 14:56
..je mag blij zijn dat je ouders het hier bij laten!

01-10-2006, 14:58
haha ik denk dat dit de verkeerde site is

01-10-2006, 14:58


Hij is de vader en daar kan je niet omheen





Als hij wel de vader is tenminste

01-10-2006, 15:00
Hij is de vader en daar kan je niet omheen





Als hij wel de vader is tenminste

natuurlijk is hij de vader maar als ze elkaar dan toch willen zien maar dat hij gewoon die keuze nie krijgt...

01-10-2006, 15:01

01-10-2006, 15:02

Citaat door Priscillia:
Hij is de vader en daar kan je niet omheen





Als hij wel de vader is tenminste

natuurlijk is hij de vader maar als ze elkaar dan toch willen zien maar dat hij gewoon die keuze nie krijgt...



01-10-2006, 15:03

Citaat door Priscillia:
wat doe als je je geliefde nie mag zien van je ouders wegens dat hij je zwanger heeft gemaakt en je toch wilt steunen en er alles wilt voor doen?



Waarom mag jij hem niet zien van je ouders?


01-10-2006, 15:11

Citaat door Priscillia:
Hij is de vader en daar kan je niet omheen





Als hij wel de vader is tenminste

natuurlijk is hij de vader maar als ze elkaar dan toch willen zien maar dat hij gewoon die keuze nie krijgt...



dus wel met hem naar bed en dan zonder voorbehoeds middelen en als het ware "bewust" zwanger worden en dan hem niet als vader in het leven van het kind beschouwen






Dame jij verdient het niet om moeder te worden sorry

01-10-2006, 15:12
wat is de reden dat zij hem niet mag zien??

01-10-2006, 15:14

Citaat door 1_euro:
dus wel met hem naar bed en dan zonder voorbehoeds middelen en als het ware "bewust" zwanger worden en dan hem niet als vader in het leven van het kind beschouwen






Dame jij verdient het niet om moeder te worden sorry

ok kijk we hebben wel iets gebruikt ten eerste ma wss was er iets mis ten tweede ik zie hem wel graag en wil een leven met hem op bouwen maar ouders staan in de weg zij beweren dat hij er niet wil voor opdraaien maar hij wilt zijn verantwoordelijkheid opnemen dus neemt ze alles van me weg klopt toch niet?

01-10-2006, 15:16


ahja en eerlijk gezegt ben het kind nu wel kwijt de foetus was dood maar het vruchtzakje was blijven steken toen ik onder mes moest mocht hij er wel evenetjes zijn in het ziekenhuis maar vor de rest mag ik hem weer niet zien

01-10-2006, 15:17

Citaat door Priscillia:
ok kijk we hebben wel iets gebruikt ten eerste ma wss was er iets mis ten tweede ik zie hem wel graag en wil een leven met hem op bouwen maar ouders staan in de weg zij beweren dat hij er niet wil voor opdraaien maar hij wilt zijn verantwoordelijkheid opnemen dus neemt ze alles van me weg klopt toch niet?



weet ik veel of het klopt ik begrijp niet wat je zegt

01-10-2006, 15:18

Citaat door Priscillia:
ahja en eerlijk gezegt ben het kind nu wel kwijt de foetus was dood maar het vruchtzakje was blijven steken toen ik onder mes moest mocht hij er wel evenetjes zijn in het ziekenhuis maar vor de rest mag ik hem weer niet zien




Pagina's : [1] 2