Bekijk volle/desktop versie : Help Hoe Behoudt Ik Hem!!!



Pagina's : [1] 2 3 4

01-10-2006, 12:47
Salaam allemaal,

Ik heb al 2.5 jaar een relatie en de laatste tijd merk ik dat ik steeds vaker achter hem aanloop dan andersom.
We hebben de laatste tijd dan ook steeds vaker ruzie, ik heb meerdere malen gevraagd of hij me zat is maar dan antwoord hij dat als we samen zijn alles goed is maar zodra ik weg ben irriteert hij zich mateloos aan me.
Ik wil vechten voor deze relatie maar weet nu echt niet wat te doen hoe bezorg ik hem weer vlinders in zn buik? Hoe zorg ik ervoor dat hij weer helemaal verliefd op me wordt??

Alleen serieuze reacties onzin kunnen jullie bij je houden en de cyberhajjas kunnen ook wegblijven!!

01-10-2006, 12:50


misschien moeten jullie elkaar ff tijd geven...
misschien verlangt hij dan weer naar je ofzo

01-10-2006, 12:50
Mijn idee: hopeloze zaak. Als hij nu al geen belangstelling meer heeft, zal dat niet beter worden. Laat hem gaan. Je verdient beter.

01-10-2006, 12:52
Dat komt ervan als je een haramrelatie hebt.

01-10-2006, 12:53



Citaat door hindatje:
misschien moeten jullie elkaar ff tijd geven...
misschien verlangt hij dan weer naar je ofzo



Steun haar niet bij haar haramrelatie..want dan ben je net zo erg als haar bezig.


Jij draagt toch hijab en zo..dan vind ik het wel erg dat je haar haramadvies geeft.

01-10-2006, 12:54
en als hij echt serieus met je is en echt vanje houd, dan is het duidelijk genoeg wat hij moet doen.

handvragen!!!
niet eromheen draaien, als hij dat wel doet, dan weet je genoeg.!

succes

01-10-2006, 12:55

Citaat door WhoCares:
Dat komt ervan als je een haramrelatie hebt.




Hier heeft ze ook niks aan..


Meid persoonlijk zou ik het uitmaken en het rechte pad weer opzoeken, maar 2,5 is niet niks..Waarom komt hij anders niet om je hand vragen.Je weet dat je niet gezegend je huwelijk ingaat als je een relatie voor het huwelijk hebt gehad.

Maar als je echt niet anders wil dan zou ik hem wat de ruimte geven. Je komt er dan vanzelf achter of hij zonder je kan/wil. Want ze zeggen je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt, dus laat hem je missen!

01-10-2006, 12:56

Citaat door WhoCares:
Steun haar niet bij haar haramrelatie..want dan ben je net zo erg als haar bezig.


Jij draagt toch hijab en zo..dan vind ik het wel erg dat je haar haramadvies geeft.



ja klopt, maar ik daarna heb ik ook gezegd dat hij haar om de hand moet komen vragen. zowiezo in een haram relatie word het er toch niet beter van.

mijn exucces

01-10-2006, 12:56

Citaat door hindatje:
misschien moeten jullie elkaar ff tijd geven...
misschien verlangt hij dan weer naar je ofzo



Het verlangen is er wel alleen als we samen zijn maar voorheen kreeg hij alleen al kriebels bij het horen van mijn stem snap je?
Nu is het echt pas zodra hij me weer ziet weet hij wat hij heeft en is alles weer goed maar ik wil hem weer kriebels bezorgen ik wil hem weer helemaal gek maken alleen weet ik niet hoe

01-10-2006, 12:57

Citaat door hindatje:
ja klopt, maar ik daarna heb ik ook gezegd dat hij haar om de hand moet komen vragen. zowiezo in een haram relatie word het er toch niet beter van.

mijn exucces



01-10-2006, 12:58

Citaat door WhoCares:
Dat komt ervan als je een haramrelatie hebt.



Zoals ik al zei als je onzin wilt uitkramen dan doe je dat maar elders ik heb geen ruimte voor jouw onzin

01-10-2006, 12:58

Citaat door Hot_Chick:
Het verlangen is er wel alleen als we samen zijn maar voorheen kreeg hij alleen al kriebels bij het horen van mijn stem snap je?
Nu is het echt pas zodra hij me weer ziet weet hij wat hij heeft en is alles weer goed maar ik wil hem weer kriebels bezorgen ik wil hem weer helemaal gek maken alleen weet ik niet hoe



meid, als hij geen kriebels voor je heeft, is hij uitgekeken ofzo.
en nogmaals, je zal nooit gelukkig worden in een haramrelatie, dat weet je zelf ook wel.

maak hem duidelijk dat je geen haramrealtie meer wilt.

tenzij je het zelf wilt

01-10-2006, 12:59



Citaat door lellaa_Mariam:
Hier heeft ze ook niks aan..


Meid persoonlijk zou ik het uitmaken en het rechte pad weer opzoeken, maar 2,5 is niet niks..Waarom komt hij anders niet om je hand vragen.Je weet dat je niet gezegend je huwelijk ingaat als je een relatie voor het huwelijk hebt gehad.

Maar als je echt niet anders wil dan zou ik hem wat de ruimte geven. Je komt er dan vanzelf achter of hij zonder je kan/wil. Want ze zeggen je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt, dus laat hem je missen!


Hoe kan haar huwelijk nu nog gezegend worden na 2.5 jaar haram?? Tenzij ze om vergiffenis vraagt en er een einde maakt aan die haramrelatie en echt berouw toont. Maar zo te zien plakt ze aan die jongen..triest. Ze kan niet zonder jongen ademen.


En ik vind het echt erg dat ze zo een haramtopic opent..en al helemaal in de Ramadan.

01-10-2006, 13:00

Citaat door Hot_Chick:
Zoals ik al zei als je onzin wilt uitkramen dan doe je dat maar elders ik heb geen ruimte voor jouw onzin


Dus je vindt de Islam onzin?


Jij weet dat dit geen onzin is..jongens gebruiken meiden alleen in haramrelaties..net zoals bij jou nu. Hij is op je uitgekeken en nu heb je een probleem. Da's toch echt je eigen schuld..God heeft niet voor niets een relatie verboden.

01-10-2006, 13:02

Citaat door WhoCares:
Hoe kan haar huwelijk nu nog gezegend worden na 2.5 jaar haram??


En ik vind het echt erg dat ze zo een haramtopic opent..en al helemaal in de Ramadan.



Niet..!!

Daarom zou ik het uitmaken als ik in haar schoenen stond..!! En om vergeving vragen, en uiteindelijk zal Allah vergeven(als ze het meent) en haar vriend als hij haar echt mist en echt van haar houd zal dan om haar hand komen vragen..


Maar een relatie wordt op een gegeven moment een gewoonte, en dan weet je dat je verkeerd bezig bent in een relatie( dit is gewoon voor de mensen die perse een relatie willen nemen)

Pagina's : [1] 2 3 4