Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Studio Line Hot Curl spray



30-09-2006, 18:41

[ Hey hey,

heeft er iemand ervaring met dit onderstaande product?



Studio Line Hot Curl spray

Alvast ch0kran .]


30-09-2006, 18:43


jaah good question

30-09-2006, 18:47
And we're waiting

30-09-2006, 21:34
Jaa ikke, Maar ik gebruik het niet voor laat maar zeggen pijpenkrullen, Maar voor gewoon krullen ik doe eerst schuimgel , en daarna dat..En daaarna ff fohnen met difuser..Krijg er soms wel mooi resultaat van..Maar niet altijd hoor!

30-09-2006, 21:37


Ik heb er ervaring mee, ik fohn eerst me haren recht dan pak ik een Plukje spuit ik een beetje van dat spul erop en dan krijg ik een hele mooie krul erin maar je moe het wel meteen die avond of volgende ochtend eruit wassen het gaat wel vies plakken achteraf..net als haarlak.

30-09-2006, 21:56

Citaat door Modesty:
Ik heb er ervaring mee, ik fohn eerst me haren recht dan pak ik een Plukje spuit ik een beetje van dat spul erop en dan krijg ik een hele mooie krul erin maar je moe het wel meteen die avond of volgende ochtend eruit wassen het gaat wel vies plakken achteraf..net als haarlak.


Dus dan is je haar al droog??
En krijg je dan pijpenkrullen?

30-09-2006, 22:41

Citaat door Modesty:
Ik heb er ervaring mee, ik fohn eerst me haren recht dan pak ik een Plukje spuit ik een beetje van dat spul erop en dan krijg ik een hele mooie krul erin maar je moe het wel meteen die avond of volgende ochtend eruit wassen het gaat wel vies plakken achteraf..net als haarlak.

krult het vanaf de haarw0rtel zegmaar..? en kun ej het niet doen zonder eerst je haar te fohnen ?

30-09-2006, 23:15
JAA in vochtig haar doen en dan goed fohnen.. je krijgt er echt super mooie krullen van!!

30-09-2006, 23:23
jaaa het krult dan vanaf de haarwortel je moet de krultang dan verticaal houden en dan als je de krul eruit haalt naar onderen met de krultang dan krijg je echt een super mooie krul, en ter verstevig klein beetje haarlak en je haren zit hele dag in model ik doe het in droog haar dan pakt het beter dan nat, want als je haar nat is weegt het zwaarder en zakt het sneller uit.

01-10-2006, 00:34
vergeet dat spul, wat jullie moeten gebruiken is frizz ease, dream curls spray[B][/B] dat is het beste product ever! (heb al 16 jaar krullen en dus 16 jaar ervaring met styling producten) en dit is gewoon magisch. Het enige nadeel is dat een flesje €8,- kost en binnen een week op is, dus je moet het er wel voor over hebben. Heb je al mooi haar van jezelf dan raad ik je creme voeding van de kruidvat aan. Daar krijg je ook mooie pijpekrullen van, alleen is deze tijdelijk uit het assortiment ivm nieuwe uiterlijk van de fles

01-10-2006, 00:40
Ik heb het weleens gebruikt, en het werkt voo rmijn gevoel, niet goed. MIjn wondermiddel is de perfecte krul lijn van andrelon. En al helemaal bij de perfecte krul crème! Echt een aanrader en niet zo duur. Ik heb die dreamcurls van John Frieda ook weleens gebruikt, maar zoals je al zei het gaat echt binnen een week op en het kost €8. En al dat geld vond ik het niet waard. Want die creme van Andrelon kost bij de kruidvat maar €2.30 en het gaat bij mij 3 weken mee.( Ik gebruik nogal veel, voor die eigenwijze krullen van mij!)

01-10-2006, 00:56
die andrelon crulcreme heb ik ook geprobeerd maar het werkt echt niet voor mij. Mn haar wordt er zo slap van en het blijft pluizen. Ik denk dat mijn krullen toch eigenwijzer zijn, haha