Bekijk volle/desktop versie : IDF terroristen worden in Zuid-Libanon vernederd door Franse soldaten.



Pagina's : [1] 2 3 4

30-09-2006, 16:33
UNIFIL: IDF troops violated UN-drawn border with Lebanon

Israel violated the UN-drawn border it shares with Lebanon on Thursday, six weeks after its cease-fire with Hezbollah guerrillas went into effect in the region, the spokesman for the United Nations peacekeeping force in southern Lebanon said.

Alexander Ivanko, a spokesman for the UN peacekeeping force known as UNIFIL, would not provide details about the violation, but denied reports that a standoff had occured between IDF and UN troops.

"The French peacekeepers observed an Israeli violation of the Blue Line and reported it to the UNIFIL command," Ivanko said, referring to the UN-demarcated line between Lebanon and Israel.

According to Lebanese reports, four French Leclerc tanks with UN peacekeepers moved to the entrance of the border village of Marwaheen where at least five IDF Merkava tanks were operating in the area for the past two days, preventing civilians and journalists from entering the village.

http://www.haaretz.com/hasen/spages/768684.html

Ha ha ha ha ha wat een losers zijn het toch.






Hier zie je die IDF terrorist die vanochtend de verrassing van zijn leven kreeg toen hij geen toestemming meer kreeg om Libanon binnen te trekken. Prachtig die vernedering. Vanaf 1948 denken die apen dat ze kunnen gaan en staan waar ze willen, tot vanochtend. He he he. Deze duivel was zeker op weg om Libanees water te stelen.


30-09-2006, 16:35


2 x dezelfde topic openen met veel gejoel.........wie is zichzelf an het vernederen?

30-09-2006, 16:39

Citaat door Globi:
2 x dezelfde topic openen met veel gejoel.........wie is zichzelf an het vernederen?


sommige mensen zijn niet 24/7 op m.nl, een herhaling van sommige bestaande belangrijke topics is goed voor mensen die 3/3 op m.nl aanwezig zijn zoals bv ik

30-09-2006, 16:41

Citaat door Hazouz_55:


Ha ha ha ha ha wat een losers zijn het toch.






Hier zie je die IDF terrorist die vanochtend de verrassing van zijn leven kreeg toen hij geen toestemming meer kreeg om Libanon binnen te trekken. Prachtig die vernedering. Vanaf 1948 denken die apen dat ze kunnen gaan en staan waar ze willen, tot vanochtend. He he he. Deze duivel was zeker op weg om Libanees water te stelen.




30-09-2006, 16:43


wahaha, en nu moeten ze dat ook in palestina doen!
Insha'allah.

30-09-2006, 17:24

Citaat door Hazouz_55:
UNIFIL: IDF troops violated UN-drawn border with Lebanon

Israel violated the UN-drawn border it shares with Lebanon on Thursday, six weeks after its cease-fire with Hezbollah guerrillas went into effect in the region, the spokesman for the United Nations peacekeeping force in southern Lebanon said.

Alexander Ivanko, a spokesman for the UN peacekeeping force known as UNIFIL, would not provide details about the violation, but denied reports that a standoff had occured between IDF and UN troops.

"The French peacekeepers observed an Israeli violation of the Blue Line and reported it to the UNIFIL command," Ivanko said, referring to the UN-demarcated line between Lebanon and Israel.

According to Lebanese reports, four French Leclerc tanks with UN peacekeepers moved to the entrance of the border village of Marwaheen where at least five IDF Merkava tanks were operating in the area for the past two days, preventing civilians and journalists from entering the village.

http://www.haaretz.com/hasen/spages/768684.html

Ha ha ha ha ha wat een losers zijn het toch.






Hier zie je die IDF terrorist die vanochtend de verrassing van zijn leven kreeg toen hij geen toestemming meer kreeg om Libanon binnen te trekken. Prachtig die vernedering. Vanaf 1948 denken die apen dat ze kunnen gaan en staan waar ze willen, tot vanochtend. He he he. Deze duivel was zeker op weg om Libanees water te stelen.

Hahahaha! Wat een vernedering van de kinderen van Apen En Varkens,

30-09-2006, 18:49
Vernedering? Ik zie niet hoe? Er bestaat voor alles een alternatief - dus vind het wel van grootheid getuigen dat ze dat alternatief niet hebben gehanteerd....

30-09-2006, 18:56
Een witte tank is dat in de mode geraakt.

30-09-2006, 19:00

Citaat door Tsedek:
Vernedering? Ik zie niet hoe? Er bestaat voor alles een alternatief - dus vind het wel van grootheid getuigen dat ze dat alternatief niet hebben gehanteerd....



Je ziet aan het gezicht van die IDF terrorrist, van die babykiller dat hij wanhopig is, hij had zo'n reactie nooit verwacht, die vuile babymoordenaar. Echt een vernedering voor die slappe Jood.

30-09-2006, 19:04

Citaat door Hazouz_55:
Je ziet aan het gezicht van die IDF terrorrist, van die babykiller dat hij wanhopig is, hij had zo'n reactie nooit verwacht, die vuile babymoordenaar. Echt een vernedering voor die slappe Jood.



Je blik word vertroebeld door vooroordeel... Soldaten voeren alleen orders uit.

30-09-2006, 19:07

Citaat door Tsedek:
Je blik word vertroebeld door vooroordeel... Soldaten voeren alleen orders uit.



Net zoals Eichmann alleen orders uitvoerde.

30-09-2006, 19:18

Citaat door Hazouz_55:
Net zoals Eichmann alleen orders uitvoerde.


Alleen in jouw verbeelding ...

30-09-2006, 20:07



Citaat door Tsedek:
Alleen in jouw verbeelding ...



Die Zionistische choleraratten donderen morgen op uit Zuid-Libanon, zonder de krijgsgevangen genomen IDF terroristen. Hizb'Allah is zich langs de grens met Palestina alweer aan het hergroeperen. De Unifil zal zich niet bemoeien met Hizb'Allah, laat staan wapens in beslag nemen. Kortom Olmert heeft deze oorlog gewonnen, Peretz is de beste Minister v. Defensie sinds 1948 en Dan Halutz is een betere strateeg dan Alexander de Grote.


30-09-2006, 20:18

Citaat door Hazouz_55:
Je ziet aan het gezicht van die IDF terrorrist, van die babykiller dat hij wanhopig is, hij had zo'n reactie nooit verwacht, die vuile babymoordenaar. Echt een vernedering voor die slappe Jood.


Zeg me eens, hoe kun je zien dat het een kindermoordenaar is ?
Moet je een geitenneuqer/ pedofiel zijn om een kindermoordenaar te herkennen ?

Want ik zie het niet...

Tell me.

30-09-2006, 20:20

Citaat door bilnaden:
Zeg me eens, hoe kun je zien dat het een kindermoordenaar [/SIZE]is ?
Moet je een geitenneuqer/ [SIZE="3"]pedofiel [/SIZE]zijn om een [SIZE="3"]kindermoordenaar te herkennen ?

Want ik zie het niet...

Tell me.



Ik mag van het beheer jouw familie er niet bij betrekken, anders krijg ik een ban van 1000 jaar en daar heb ik absoluut geen trek in.

Pagina's : [1] 2 3 4