Bekijk volle/desktop versie : Mensen hou daar mee op



Pagina's : [1] 2 3

30-09-2006, 10:55
[Er gaat sinds de zomervakantie hier in belgië de ronde dat marokkaanse dames van nederland hun foto's op het net zetten, ya rabi waar gaat dit heen, meisjes denk goed na, zelfs in belgië zijn oude getrouwde vrouwen-mannen, kortom iedereen is ervan op de hoogte, zelfs moeders van nederland zeggen dat ze ervan moeten kotsen wanneer ze zoiets horen, waarom hebben jullie geen zelfrespect, waarom? Je kan evengoed je foto in P-magazine gaan zetten, lajhfed!!! ]

30-09-2006, 11:03



Citaat door hetleven:
[Er gaat sinds de zomervakantie hier in belgië de ronde dat marokkaanse dames van nederland hun foto's op het net zetten, ya rabi waar gaat dit heen, meisjes denk goed na, zelfs in belgië zijn oude getrouwde vrouwen-mannen, kortom iedereen is ervan op de hoogte, zelfs moeders van nederland zeggen dat ze ervan moeten kotsen wanneer ze zoiets horen, waarom hebben jullie geen zelfrespect, waarom? Je kan evengoed je foto in P-magazine gaan zetten, lajhfed!!! ]



Hebben mensen niks beters te doen dan dat ze daar over gaan praten?

30-09-2006, 11:07
how funny


zo weinig gespreks stof in belgië dat ze het daarover gaan hebben

30-09-2006, 11:07

Citaat door bonbon:
Hebben mensen niks beters te doen dan dat ze daar over gaan praten?


Ik weet niet, ik kreeg dit enkel te horen en wou het gewoon meedelen aan diegene die dat doen, ik kan het alleen maar zeggen meid. Geef ook heel eerlijk toe dat er genoeg zijn die ermee overdrijven

30-09-2006, 11:09


okeeeee


wete we ook weer!

30-09-2006, 11:09

Citaat door MissesDisserr:
how funny


zo weinig gespreks stof in belgië dat ze het daarover gaan hebben
Als je goed leest meid dan zul je ook opmerken dat deze uitspraken kwamen van een marokkaanse oude vrouw UIT NEDERLAND, anderzijds heeft het niks te maken met "gespreksstof", het gaat hierom dat we goed genoeg weten dat dit werkelijkheid is en dat we elkaar moeten aansporen om het niet te doen, zeg nu eerlijk.

30-09-2006, 11:10
Meisjes, diegene die het niet doen, waarom voelen jullie je aangesproken? Ik zeg het met de bedoeling dat DIE meiden het zouden lezen en hieruit hun conclusies kunnen trekken.

30-09-2006, 11:12

Citaat door hetleven:
[Er gaat sinds de zomervakantie hier in belgië de ronde dat marokkaanse dames van nederland hun foto's op het net zetten, ya rabi waar gaat dit heen, meisjes denk goed na, zelfs in belgië zijn oude getrouwde vrouwen-mannen, kortom iedereen is ervan op de hoogte, zelfs moeders van nederland zeggen dat ze ervan moeten kotsen wanneer ze zoiets horen, waarom hebben jullie geen zelfrespect, waarom? Je kan evengoed je foto in P-magazine gaan zetten, lajhfed!!! ]



ik vind dat ze wel gelijk hebben ...die moederjes..die krijgen de schuld dat hun dogterje zo doet ..is best well sielig ....(moet je voorstellen dat jij zelf een dochter krijgt ..die zo doet ..wat moet je dan beginnen

30-09-2006, 11:12

Citaat door hetleven:
Meisjes, diegene die het niet doen, waarom voelen jullie je aangesproken? Ik zeg het met de bedoeling dat DIE meiden het zouden lezen en hieruit hun conclusies kunnen trekken.



meid maak je niet druk dat zijn hun zaken jij weet dat jij dat niet doet en ik weet dat ik dat nie doe dus maak je geen zorge allah ziet alles

30-09-2006, 11:18

Citaat door tiztoutinegirl:
meid maak je niet druk dat zijn hun zaken jij weet dat jij dat niet doet en ik weet dat ik dat nie doe dus maak je geen zorge allah ziet alles


Ik weet wat je bedoelt, maar kijk, het is onze plicht oegtie om aan onze broeders én zusters het goede over te brengen, ik heb het gisteren nog gelezen, dat al wat we NIET zeggen wat normaal wel MOET volgens de islam, dat wij (ik) ervoor zal boeten yoem elkijama, begrijp je, als je kennis bezit, dan is dat jou PLICHT om het over te brengen, zo mag je niet denken zusje, ik wil niemand bekritiseren, maar ik vond het gewoon erg dat we lajhfed bezoek moeten ontvangen van nederland en dit te horen krijgen, ik die dacht, ach hoe kunnen die oude pekes het weten, zij weten niet eens wat internet is, maar ja je ziet hé.

Gheir inchallah en ben blij dat jij het niet doet, nu hop naar de volgende inchallah

30-09-2006, 11:18

Citaat door hetleven:
[Er gaat sinds de zomervakantie hier in belgië de ronde dat marokkaanse dames van nederland hun foto's op het net zetten, ya rabi waar gaat dit heen, meisjes denk goed na, zelfs in belgië zijn oude getrouwde vrouwen-mannen, kortom iedereen is ervan op de hoogte, zelfs moeders van nederland zeggen dat ze ervan moeten kotsen wanneer ze zoiets horen, waarom hebben jullie geen zelfrespect, waarom? Je kan evengoed je foto in P-magazine gaan zetten, lajhfed!!! ]




Ik durf mijn eigen foto niet eens op msn plaatsen laat staan op het

internert....

30-09-2006, 11:21

Citaat door Monaya:
ik vind dat ze wel gelijk hebben ...die moederjes..die krijgen de schuld dat hun dogterje zo doet ..is best well sielig ....(moet je voorstellen dat jij zelf een dochter krijgt ..die zo doet ..wat moet je dan beginnen



Ja ik vind het ook héél erg, maar ja, lajhsen 3awen de ouders die er niks aan kunnen doen, al diegene die beweren dat de ouders alles te zeggen hebben, zijn dik verkeerd, ik heb alles met mijn eigen ogen gezien en ouders die gewoon het recht niet krijgen om over hun kinderen te oordelen en uiteindelijk hoor je marokkaanse jongens-mannen de ouders uitschelden waar voor niks nodig is, de ouders die ze hiervoor aansporen, die zullen wel boeten als ze niet willen luisteren, maar diegene dat gewoon niks kunnen zeggen vanwege verschillende redenen, ja daar heb ik medelijden mee. Inchallah zullen die stoute jongens én meisjes snel het licht zien van onze dien, inchallah.

30-09-2006, 11:21



Citaat door hetleven:
Ik weet wat je bedoelt, maar kijk, het is onze plicht oegtie om aan onze broeders én zusters het goede over te brengen, ik heb het gisteren nog gelezen, dat al wat we NIET zeggen wat normaal wel MOET volgens de islam, dat wij (ik) ervoor zal boeten yoem elkijama, begrijp je, als je kennis bezit, dan is dat jou PLICHT om het over te brengen, zo mag je niet denken zusje, ik wil niemand bekritiseren, maar ik vond het gewoon erg dat we lajhfed bezoek moeten ontvangen van nederland en dit te horen krijgen, ik die dacht, ach hoe kunnen die oude pekes het weten, zij weten niet eens wat internet is, maar ja je ziet hé.

Gheir inchallah en ben blij dat jij het niet doet, nu hop naar de volgende inchallah



jaah ik weet ben het ook volkomen met je eens!!


aleen denk je dat ze gaan luisteren mohiem geod van je dat je het erop hebt gezet hoop dat onze zusters het lezen en eerst gaan denken voordat ze het doen

30-09-2006, 11:22

Citaat door oujdia_puur:


Ik durf mijn eigen foto niet eens op msn plaatsen laat staan op het

internert....



Je hebt het in je of je hebt het niet, ik ben blij dat je het niet in je hebt.

Ik verafschuw foto's van mezelf, ik weet ook niet waarom, zelfs pasfoto's is teveel gevraagd

30-09-2006, 11:22

Citaat door tiztoutinegirl:
jaah ik weet ben het ook volkomen met je eens!!


aleen denk je dat ze gaan luisteren mohiem geod van je dat je het erop hebt gezet hoop dat onze zusters het lezen en eerst gaan denken voordat ze het doen



Inchallah oegtie, inchallah, bedankt voor je reactie!

Pagina's : [1] 2 3