Bekijk volle/desktop versie : Gewoon een vraagjeee..maar wel lezen he



30-09-2006, 00:30

Citaat door adam_roermond:
ik zat ff te denken, ik heb een vriend die al langere tijd een vriendin heeft. Waar hij dus ook gewoon echt serieus mee is. Het is een leuke, schat van een meid en ze dachten eraan om te gaan trouwen. Toen hij haar hand wou gaan vragen. Wou ze opeens niet omdat ze ergens mee zat beweerde ze. Me vriend dacht gelijk dat ze geen maagd meer was of zo en dat maakte hem ook niet uit, hij hield tenslotte van haar.
Ze heeft een hele tijd gezwegen over wat haar echt dwars zat en uiteindelijk zie ze dat ze zich schaamde voor haar lichaam. Dat ze ongelijke borsten had en ze zich daarom nie bloot durft te stellen aan anderen.

Nou is mijn vraag aan de heren en de dames hier, WAT VINDEN JULLIE HIER NOU VAN.
.

30-09-2006, 00:52


ik vind het grappig mss houden ze niet genoeg van mekaar of laat hij dat niet blijken

30-09-2006, 10:07

Citaat door adam_roermond:
ik zat ff te denken, ik heb een vriend die al langere tijd een vriendin heeft. Waar hij dus ook gewoon echt serieus mee is. Het is een leuke, schat van een meid en ze dachten eraan om te gaan trouwen. Toen hij haar hand wou gaan vragen. Wou ze opeens niet omdat ze ergens mee zat beweerde ze. Me vriend dacht gelijk dat ze geen maagd meer was of zo en dat maakte hem ook niet uit, hij hield tenslotte van haar.
Ze heeft een hele tijd gezwegen over wat haar echt dwars zat en uiteindelijk zie ze dat ze zich schaamde voor haar lichaam. Dat ze ongelijke borsten had en ze zich daarom nie bloot durft te stellen aan anderen.

Nou is mijn vraag aan de heren en de dames hier, WAT VINDEN JULLIE HIER NOU VAN.


Tsja gewoon een onzeker meisje, wat ik niet begrijp is waarom die vriend van je dat aan jou verteld. Tis iets wat nogal prive is en zij schaamde zich om het aan hem te vertellen of het gaat gewoon over je zelf en daar mag je best oor uit komen.
Gewoon trouwen als ze dat willen, er is geen reden om niet te trouwen lijkt mij.

30-09-2006, 11:00
Als ze echt van elkaar houden en geloof me je kunt best wel weten wanneer die persoon de perfecte voor je is of niet, dan zou ik gewoon trouwen, ik zou het wel zeggen, voor dat ie verschiet hahaha maar ik denk, ok nu effe serieus, ik denk als ze beide wel goed zijn en nauw zijn met hun godsdienst, dan durf ik ervoor wedden dat zoiets niet in hun weg zal staan, gheir inchallah

30-09-2006, 11:23



Citaat door misss_respect:
ik vind het grappig mss houden ze niet genoeg van mekaar of laat hij dat niet blijken



Ga ergens anders kwakken!

30-09-2006, 11:25

Citaat door adam_roermond:
ik zat ff te denken, ik heb een vriend die al langere tijd een vriendin heeft. Waar hij dus ook gewoon echt serieus mee is. Het is een leuke, schat van een meid en ze dachten eraan om te gaan trouwen. Toen hij haar hand wou gaan vragen. Wou ze opeens niet omdat ze ergens mee zat beweerde ze. Me vriend dacht gelijk dat ze geen maagd meer was of zo en dat maakte hem ook niet uit, hij hield tenslotte van haar.
Ze heeft een hele tijd gezwegen over wat haar echt dwars zat en uiteindelijk zie ze dat ze zich schaamde voor haar lichaam. Dat ze ongelijke borsten had en ze zich daarom nie bloot durft te stellen aan anderen.

Nou is mijn vraag aan de heren en de dames hier, WAT VINDEN JULLIE HIER NOU VAN.



Het gaat er niet om wat wij hier van vinden. Het gaat erom dat jou vriend nu alles moet doen om haar op haar gemak te stellen, en dat het voor hem helemaal niets uitmaakt dat ze 2 ongelijke borsten heeft.

30-09-2006, 11:35

Citaat door IkBenNadina:
Het gaat er niet om wat wij hier van vinden. Het gaat erom dat jou vriend nu alles moet doen om haar op haar gemak te stellen, en dat het voor hem helemaal niets uitmaakt dat ze 2 ongelijke borsten heeft.



Hahahaha en jij hebt groot gelijk meid!

01-10-2006, 18:15

Citaat door IkBenNadina:
Het gaat er niet om wat wij hier van vinden. Het gaat erom dat jou vriend nu alles moet doen om haar op haar gemak te stellen, en dat het voor hem helemaal niets uitmaakt dat ze 2 ongelijke borsten heeft.



Exactly! Ik snap ook niet dat er een topic voor geopend moest worden...

01-10-2006, 18:32
Salaam alayekom,

Iedereen is uniek op zijn/haar manier. Trouwens we zijn, lahamdullilah, allemaal schepselen van allah

alayekom wa salaam

01-10-2006, 22:38
salaam aleikoem.

volgens mij bestaan 2 gelijke borsten niet. je linker voet en je rechter voet zijn toch ook niet het zelfde. en dat geld ook voor je handen. dus ik begrijp die heisa niet. ze is gewoon onzeker. en het is aan je vriend om haar gerust te stellen en met haar te trouwen. ik neem aan dat ie vriend van je ook iets heeft waar die niet al te trots op is. is dat dan een belemering om niet te trouwen.

salaam aleikoem