Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk *-*-*-*-*-* Zwarte lange rok *-*-*-*-*-*



29-09-2006, 17:04
[ wie weet waar ik een lange mooie zwarte rok kan vinden??? ]

29-09-2006, 18:27


heb er eentje gehaald van goddess voor 170

29-09-2006, 18:29
ajemmma neeh ben helaas niet zo rijk op dit moment....
toch bedankt voor je reactie

29-09-2006, 18:35
Graag gedaan..ik ook niet maar ik heb echt een gat in me hand als ik eenmaal iets leuks vind en verliefd raak dan is het te laat, want dan kom ik de winkel echt niet uit..


hmmm Heb je in h&m, zara gekeken. Het probleem is nu dat het winter is en d an heb je minder kans zoiets te vinden

29-09-2006, 18:48


H&M heb je altijd wel zwarte lange rokken,maar vind de ze eentonig,maar je kan ook van een broek een rok maken. Heb ik ook gedaan,van me oude dieselbroek,resultaat is zo geworden...

29-09-2006, 19:39
Bedankt voor jullie reacties, en ik wil niet zo een standaard rok waar iedereen mee gaat lopen en hmm een rok van een broek maken is ook moeilijk want heb bijna alleen maar nette broeken....

Wel jammer, ik wil zoooo graag een mooie zwarte rok voor de herfst/winter

29-09-2006, 20:30
Ik heb mooie rok gezien, bij Claudia Stratter, voor €180.....

29-09-2006, 20:50

Citaat door dikke_schaap:
Ik heb mooie rok gezien, bij Claudia Stratter, voor €180.....


shem skaa met je tas van 60 bij zaraa die je perse moet hebben roeh roeh eh nerdje!


29-09-2006, 21:37

Citaat door ZomaarEenMeisje:
H&M heb je altijd wel zwarte lange rokken,maar vind de ze eentonig,maar je kan ook van een broek een rok maken. Heb ik ook gedaan,van me oude dieselbroek,resultaat is zo geworden...



ik wil ook van mijn spijkerbroek een rok maken, alleen je moet toch tussenstof hebben wil je een rok hebben die mooi wijd gaat vallen..veel meiden doen een andere kleur stof als tussenstof gebruike, maar ik wil graag dezelfde kleur spijker! Alleen tis zo moeilijk te vinden spijkerstof...wie weet waar ik zou moeten gaan kijke?

29-09-2006, 21:42

Citaat door washandje:
ik wil ook van mijn spijkerbroek een rok maken, alleen je moet toch tussenstof hebben wil je een rok hebben die mooi wijd gaat vallen..veel meiden doen een andere kleur stof als tussenstof gebruike, maar ik wil graag dezelfde kleur spijker! Alleen tis zo moeilijk te vinden spijkerstof...wie weet waar ik zou moeten gaan kijke?



Neem je broek mee naar een 'stoffenwinkel',zij zal jou advies geven etc.
Maar je kan ook een andere kleur tussenstof er tussen doen,dat maatk het leuk,alleen niet te opvallend. ( dat vind ik dan)

Ik plaats anders wel de voorbeeld van mij rok. Moet alleen foto maken. Ik plaats gauw inscha Állaj.

30-09-2006, 12:34

Citaat door ZomaarEenMeisje:
Neem je broek mee naar een 'stoffenwinkel',zij zal jou advies geven etc.
Maar je kan ook een andere kleur tussenstof er tussen doen,dat maatk het leuk,alleen niet te opvallend. ( dat vind ik dan)

Ik plaats anders wel de voorbeeld van mij rok. Moet alleen foto maken. Ik plaats gauw inscha Állaj.



oh dat zou fijn zijn een picture!
alleen ik wil juist geen andere tussenstof..
wil gewoon 1 kleur..