Bekijk volle/desktop versie : 3 gouden regels om je relatie met je vriendin op peil te houden



Pagina's : [1] 2

01-07-2003, 22:08
1 ik hou van jou
2 je haar zit fantastisch
3 Jij bent de mooiste


Dit moet ze elke dag horen, wil je dat je relatie met haar niet stuk loopt. Vergeet je dit een dag of twee niet te vertellen dan krijg je ergens anders ruzie over.

01-07-2003, 22:10


whahahahah gekket




maar het is wel zo

01-07-2003, 22:11
ik vind het juist irritant om de hele tijd te horen: ik hou van jou....kan ook aan mij liggen ...mohim dan weet je dat het niet serieus is...

01-07-2003, 22:11
oh nee als mijn vriend dit elke dag zou zeggen zou ik me echt niet goed voelen...

01-07-2003, 22:16


Ik adviseer ook iedereen, om je partner precies datgene wat hij wil horen om hem dat te zeggen. Het maakt niet uit of je het meent. Wanneer je het zegt is het de waarheid en je hebt een wereldpartner

01-07-2003, 22:23
nee hoor praatjes nou vind ik dat je niet gelijk hebt...

dus je gaat dan eventjes staan liegen tegen haar???

01-07-2003, 22:29

Citaat:
Origineel gepost door sweet_karima
nee hoor praatjes nou vind ik dat je niet gelijk hebt...

dus je gaat dan eventjes staan liegen tegen haar???
Tuurlijk zal ik mijn meisje vertellen wat zij graag wil horen. Als zij daar gelukkig mee is, wie ben ik dan om haar dat niet te vertellen. Je moet weten dat ik alles voor mijn meisje over heb. En wat is er nou zo moeilijk aan om wat moois tegen haar te vertellen, woorden kosten niks.

En dit mag allemaal, want je hebt uiteindelijk voor het meisje gekozen die jij hoog in waarde hebt

01-07-2003, 22:35
Eerlijkheid is t beste .....iets wat recht uit je hart komt dat weten meiden pas te waarderen !

01-07-2003, 22:39
ja farah dat vind ik nou ook...

Bousa Kbira
KaRiMaKe

01-07-2003, 22:45

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Ik adviseer ook iedereen, om je partner precies datgene wat hij wil horen om hem dat te zeggen. Het maakt niet uit of je het meent. Wanneer je het zegt is het de waarheid en je hebt een wereldpartner
..Oké, kunt u ons ook advies geven, over wat een man graag wil horen...

01-07-2003, 22:51

Citaat:
Origineel gepost door mocro_souhaila
whahahahah gekket




maar het is wel zo
DONT THINK SO.............


damn Girl..........Your so easy!

01-07-2003, 22:54

Citaat:
Origineel gepost door farah77
Eerlijkheid is t beste .....iets wat recht uit je hart komt dat weten meiden pas te waarderen !
Ik zal ook mijn hart vaak laten spreken in het bijzijn van mijn meisje.

01-07-2003, 22:59



Citaat:
Origineel gepost door Salaama
..Oké, kunt u ons ook advies geven, over wat een man graag wil horen...
wat wij willen horen alles behalve het gezeik over de kapsel die zij heeft. Want dezelfde jongen vind haar mooi, anders heeft hij haar niet gekozen. Meisjes maken zich druk om iets wat tussen hun oren zit

01-07-2003, 23:02

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
wat wij willen horen alles behalve het gezeik over de kapsel die zij heeft. Want dezelfde jongen vind haar mooi, anders heeft hij haar niet gekozen. Meisjes maken zich druk om iets wat tussen hun oren zit
Dus mannen willen alles horen behalve dat gezeik over onze kapsel..nou zég..Kom nou eens met wat orgineels...Wat wil je nou echt horen van een vrouw..Ik denk namelijk dat je niet wilt horen dat een vrouw zegt dat ze van je houdt..of heb ik het mis?

01-07-2003, 23:11

Citaat:
Origineel gepost door Salaama
Dus mannen willen alles horen behalve dat gezeik over onze kapsel..nou zég..Kom nou eens met wat orgineels...Wat wil je nou echt horen van een vrouw..Ik denk namelijk dat je niet wilt horen dat een vrouw zegt dat ze van je houdt..of heb ik het mis?
Een jongen die zich niet wil binden aan een meisje, wil dat zeker niet horen. Ik geef jou daar gelijk in. neem van mijn aan zo 'n jongen is dan alleen maar op avontuur. Als ik zelf voor een meisje ga, dan zie ik graag dat zij mijn vertelt dat ze van me houd.

Pagina's : [1] 2