Bekijk volle/desktop versie : Onze niet te vergeten held Zarqawi (rahimahullah)!



28-09-2006, 18:32
Salamu aleikoum warahmatullah wabarakatoeh

Ik surfde gister op een arabische site en kwam daar filmpjes van (inschallah shaheed) Zarqawi (Rahimahullah). Deze man (rahimahullah) was een man van zijn woord!

Vergeet hem (rahimahullah) niet en de andere mujahideen niet in jullie douat, want die strijden voor de zaak van Allah ta´aala die ongetwijfeld niets anders dan goed is.
De mujahideen volgen de bevel die de Profeet (salla allahoe aleihie wassalem) deed bij zijn sterfbed : Agriezjoe al Mushrikiena min zjazieratil Arab!

Moge Allah ta´aala ameer abu mus`ab al-zarqawi huwen met de Hur Al-Ayn! Amien.

Ter herinnering een complete video van Zarqawi Rahimahullah:

http://www.archive.org/download/newbkpvideo/bla3_.wmv

28-09-2006, 18:57


“De expeditie van Shaykh 'Umar Hadid (moge Allah genadig met hem zijn)”

"De Militaire Raad kwam bijeen en besliste een expeditie uit te voeren in de stad van Bagdad en de omliggende gebieden .De naam die ervoor werd uitgekozen is : 'De Expeditie van 'Umar Hadeed (moge Allah genadig met hem zijn).' Deze commandant die nooit stil bleef tegen de onderdrukking en de Kruisvaarders aanviel net zoals hij daarvoor alreeds de Ba'athisten aanviel , tot hij het martelaarschap ( bi idni lah) ontving tijdens de tweede strijd van Fallujah in het jaar 1426 H. Dus de Mujahidin vervolledigden hun voorbereidingen en wachten het signaal af om de expeditie te beginnen, tot de zero hour aanbrak".

Shaykh Abu Mus'ab Az-Zarqawi (Moge Allah genadig met hem zijn ) : "Dus O leeuwen van Tawhid in het geliefde Land van de Twee Rivieren! Ik verzocht u dat indien u deze oproep van mij ontvangt dat de nacht niet zou mogen aanbreken behalve dat het bloed van de vijanden afdruipt van u zwaarden ! Rijs op tegen hen als een man! Er is niets goeds in een leven in welke de onschendbaarheid wordt geschonden en de eer van onze zusters wordt bezoedeld en wij worden geregeerd door de aanbidders van het Kruis !"

28-09-2006, 19:02
Insha Allaah geniet hij nu van zijn djazaa

28-09-2006, 22:36
Wat is hij? irakees ofzo?

28-09-2006, 23:07



Citaat door Ash_shahaadah:


De mujahideen volgen de bevel die de Profeet (salla allahoe aleihie wassalem) deed bij zijn sterfbed : Agriezjoe al Mushrikiena min zjazieratil Arab!



De hedendaagse paleis ''Ulama" zijn het hier niet mee eens, de ''vrome islamitische Saudische regime'' hebben zelfs de vurigste vijanden van Allah sub7na wa ta3ala en zijn profeet Mohammed sala Allahoe 3alai wa salem toegelaten op zijn grongebied. Waar zij nu zijn gestationeerd en hun tenten hebben opgeslagen, die versierd zijn met playboy posters van vrouwen en joodse sterren. Zij hebben onder bevel van Firhaun en zijn joodse Dadjal volgelingen opdracht gekregen de volgelingen van de profeet Mohammed vrede zij met hem uit te roeien, a crusade waren de worden van Firhaun Bush tegen de Ummah. Zelfs Jessica Stern docent terrorisme aan de universiteit van Harvard een kafira la amala be risalet Mohammed sala Allahoe 3alai wa salem 3adihi el mera ket koel :

Wie zijn er vandaag de dag nog terroristen en wie vormen de vredesduiven als ik biddende joodse soldaten op tanks zie staan? Waarom is deze “jihad wel geoorloofd”? Als je het mij vraagt, dan weet ik dat niet zo goed meer. Zijn Amerikaanse, Israëlische en Westerse levens meer waard dan de Arabische? Hoe kunnen we spreken van missers als er na drie weken strijd 800 doden in Libanon geteld worden? Veel burgers zijn door Amerikaanse wapens gedood, datzelfde land dat moet gaan bemiddelen.

Het is een lachertje en ik schaam mij het meest voor de Arabische leiders die zich diep in hun holen hebben verscholen. De “jihad” is inderdaad het enige legitieme middel voor de moslims ! in het Midden-Oosten. Een ieder die dit verafschuwt, moet zich maar eens krachtig tegen Amerika en de zionisten in Israel uitspreken. Maar dat is wellicht een station te ver. In de hele geschiedenis hebben Westerse soldaten en bezetters veel meer slachtoffers gemaakt dan dat moslims ooit zullen maken.


Maar de berichten doen ons geloven dat wij arme Westerlingen een bedreigde diersoort vormen en met man en macht er alles aan moeten doen om te overleven. Zijn wij hypocriet, echt bang of een stel wolven in schaapskleren? De hele wereld gaat gebukt onder de Amerikaanse overheersing waar de Rumsfelds het voor het zeggen hebben. Als dat Westerse beschaafde leiders zijn, dan ben ik Godzij dank geen Westerling, nee!

Allahu masta3aan zelfs een kafira als deze moedige Jessica heeft meer begrip en liefde voor de Mujahedeen en de Ummah dan de zogenaamde ''selefies'' die vinden dat degene die tegen de vijanden van de islam vecht of de aanval opent tegen de Mushrikiena fie zjazieratil Arab tot de honden van de hel behoren

28-09-2006, 23:12

Citaat door zustertje_100:
Wat is hij? irakees ofzo?


Een Jordanier

29-09-2006, 00:10
Daarom is de oplossing voor dit en nog vele andere problemen het zwaard! We hebben de keuze om te leven met waardigheid of in vernedering. Als wij in waardigheid willen leven dan moeten wij ons wijden aan de strijd op de weg van Allah.

Laat ons dus strijden " tot er geen Fitnah (Shirk) meer is en de godsdienst aan Allah behoort." (Zie hfst2 vers193)

Laat ons dus strijden "op de Weg van Allah en (ter verdediging) van de onderdrukten van de mannen en de vrouwen en de kinderen, degenen die zeggen: "Onze Heer, haal ons weg uit deze stad, waar de mensen onrecht plegen en breng ons van Uw Zijde een beschermer en breng ons van Uw Zijde een helper!"(zie hfst4 vers75)

Laat ons dus strijden "En wie strijdt op de Weg van Allah, of hij gedood wordt of overwint: Wij zullen hem daarna een geweldige beloning geven." (zie hfst4 vers74)

Laat ons dus vechten "En als jullie gedood worden op de Weg van Allah, of sterven: vergeving van Allah en (Zijn) Barmhartigheid is beter dan wat zij verzamelen." (Zie hfst3 vers157)

Laat ons dus vechten "En denkt niet van degenen die op de Weg van Allah gedood zijn dat zij gestorven zijn. Integendeel, zij leven zelfs bij hun Heer, zij worden voorzien." (Zie hfst3 vers169)

Laat ons dus vechten "Laat hem vechten op de Weg van Allah, die het wereldse leven ruilt voor het Hiernamaals." (Zie hfst4 vers74)

Laat ons dus vechten "O jullie die geloven, zal ik jullie een handel tonen die jullie van een pijnlijke bestraffing redden kan?

(Het is) dat jullie in Allah en Zijn Boodschapper geloven en jullie op de Weg van Allah strijden met jullie bezittingen en jullie zielen. Dat is beter voor jullie, als jullie het wisten!" (Zie hfst61 vers10+11)

Zo ook de leiders die in strijd zijn met alles.

Ubaadah (radiyallaahu 'anhu) heeft gezegd, Wij gaven de eed van trouw aan de Boodschapper van Allah (salla allahoe aleihie wa sallam) dat wij ons niet tegen het bevel zouden verzetten, noch tegen zijn mensen. Hij (sallallaahu 'alayhi wa sallam) zei; Behalve als u duidelijke ongeloof (kufaran bawaahan) waarneemt, waarvoor u een bewijs hebt van Allaah. (Mutaffaqun alayh)

Zo ook diegene die de taghout steunt.

Kijk naar de Saudische overheid (koning Fahd) hij hielp de kuffar om de mujahideen te bestrijden en daar gebruikte hij vele hulpmiddelen voor zoals : het toestaan van operaties van minstens drie luchtbasissen, het toelaten van speciale legers om de aanvallen van Saudische olie te escanneren en het verstrekken van goedkope brandstof.

Moge Allaah de harten leiden van diegene die met Fasaad en Fitna vervuild is en hun leiden tot de liefde voor de Ulamaa en voor de Mujahideen....Ameen

29-09-2006, 01:28
Amien inshallah