Bekijk volle/desktop versie : Wie zie je meer in de Ramdan? Zijn of jouw familie???



Pagina's : [1] 2

28-09-2006, 13:24
Dag Dames,

Wie zien jullie meer in de ramadan tijdens het verbreken van het vasten?
Zijn familie of juist die van jouw? En wat is daar de reden van je denk je??

Ben benieuwd??

Ik denk dat zijn en mijn familie erom zullen vechten...Beiden zijn het namelijk van die bezoekfamilies, vooral in de ramadan. Kom jij niet dan komen zij wel. En aangezien mijn zusje mij nu al mist als ze er aan denkt wordt het lastig want zijn familie trekt nu al aan me en kunnen niet wachten....ben heeeeeeeeeel benieuwd!

Dus tell me jullie verhalen


28-09-2006, 13:27


wij zien eerlijk gezegd niet zoveel mensen in de ramdan, mn man houd er van om lekker thuis te eten, en verder ja mn schoonmoeder die verwacht wel dat we langs gaan maar als manlief niet wil ga ik hem nie dwingen dat snap je wel..........

28-09-2006, 13:27
we zien vaker mijn familie omdat we vaker bij mijn ouders eten dan bij zijn ouders...

28-09-2006, 13:29
mijn familie ...... zijn familie (neefjes enzo) wonen ver van ons vandaan om elkaar vaak te kunnen zien. En als je echt bedoeld schoonouders....... die van hem wonen in marokko... dus daar heb ik geen last van...

28-09-2006, 13:33



Citaat door fatt:
mijn familie ...... zijn familie (neefjes enzo) wonen ver van ons vandaan om elkaar vaak te kunnen zien. En als je echt bedoeld schoonouders....... die van hem wonen in marokko... dus daar heb ik geen last van...

t7anitie

glapjuh

28-09-2006, 13:33
Fadma: hmm zo is mijn aanstaande dus ook. die houdt gewoon niet van bezoekjes. iedereen is welkom maar hij zal niet zo snel op bezoek gaan....dat wordt dus een probleem. mijn familie grijpt elke gelegenheid aan om een feestje te vieren

shereen: hmm dus jullie worden vaker door jouw ouders gevraagd...

fatt: Jij hebt het dus lekker rustig

28-09-2006, 13:39
dessert.roosje zo is mijn familie dus ook bij mn ouders is het huis elk weekend vol met bezoek, mn man heeft dit van zijn ouders die gaan naar niemand en niemand komt naar hun toe, hier moest ik in het begin heel erg aan wennen ben het nog steeds niet gewend hoor maar ik nodig mn familie zo vaak mogelijk uit en we gaan ook regelmatig naar hen

28-09-2006, 13:39
wij houden allebei niet zo van bezoek afleggen, dus we proberen altijd een keer in de week naar zijn ouders te gaan en keer in de week naar mijn ouders.

Vooral zijn ouders vinden dat te weinig, mijn ouders wonen iets verder weg en die begrijpen het wel.

28-09-2006, 13:39
mijn fam

en we gaan zoiezo niet meer naar DE of NL vanwege mijn zwangerschap

maar mijn fam komt heel vaak naar mij ook omdat mn zusje in Leuven op kamers woont

28-09-2006, 13:40
Zijn ouders...

we eten 4 keer bij zijn ouders (omdat we beide werken en pas om19.00 thuis komen, geen tijd om te koken

1keer thuis.. donderdag dus want dan ben ik vrij...

zaterdag en zondag bij mijn mamaatje en papaatje..

Mijn ouders wonen 80km van ons af.. daar kun je dus nie dagelijks heen, maar we blijven er standaard sweekends slapen..

kvind t best zo... Ik mis mijn familie vreselijk.. Maja kan nie alles hebben.,..Hemdoelillah...

Daarnaast heb ik schatten van een schoonouders dus mag en kan echt nie klagen.. Hemdoelillah

M3a salama,
Latifa

28-09-2006, 13:48

Citaat door Maghrebiya:
Zijn ouders...

we eten 4 keer bij zijn ouders (omdat we beide werken en pas om19.00 thuis komen, geen tijd om te koken

1keer thuis.. donderdag dus want dan ben ik vrij...

zaterdag en zondag bij mijn mamaatje en papaatje..

Mijn ouders wonen 80km van ons af.. daar kun je dus nie dagelijks heen, maar we blijven er standaard sweekends slapen..

kvind t best zo... Ik mis mijn familie vreselijk.. Maja kan nie alles hebben.,..Hemdoelillah...

Daarnaast heb ik schatten van een schoonouders dus mag en kan echt nie klagen.. Hemdoelillah


M3a salama,
Latifa
Zo hamdulilah je hebt getroffen met je schoonouders

28-09-2006, 13:50

Citaat door fadma:
dessert.roosje zo is mijn familie dus ook bij mn ouders is het huis elk weekend vol met bezoek, mn man heeft dit van zijn ouders die gaan naar niemand en niemand komt naar hun toe, hier moest ik in het begin heel erg aan wennen ben het nog steeds niet gewend hoor maar ik nodig mn familie zo vaak mogelijk uit en we gaan ook regelmatig naar hen


Ja nou zijn ouders zijn dus ook zo. Echt gewoon iedere week bij een andere broer of zus en hun kleinkinderen zijn er echt dagelijks. En mijn ouders + familie is ook zo.

Maar ik denk dat je dat als vrouw graag wilt want ja wij zijn toch diegene die de familie graag bij elkaar wilt houden. De mannen zijn er niet echt mee bezig...Denk ik

28-09-2006, 13:51



Citaat door Maghrebiya:
Zijn ouders...

we eten 4 keer bij zijn ouders (omdat we beide werken en pas om19.00 thuis komen, geen tijd om te koken

1keer thuis.. donderdag dus want dan ben ik vrij...

zaterdag en zondag bij mijn mamaatje en papaatje..

Mijn ouders wonen 80km van ons af.. daar kun je dus nie dagelijks heen, maar we blijven er standaard sweekends slapen..

kvind t best zo... Ik mis mijn familie vreselijk.. Maja kan nie alles hebben.,..Hemdoelillah...

Daarnaast heb ik schatten van een schoonouders dus mag en kan echt nie klagen.. Hemdoelillah






M3a salama,
Latifa
zo lekker goedkoop
en zeer handig

28-09-2006, 13:57

Citaat door dessert.roosje:
Dag Dames,

Wie zien jullie meer in de ramadan tijdens het verbreken van het vasten?
Zijn familie of juist die van jouw? En wat is daar de reden van je denk je??

Ben benieuwd??

Ik denk dat zijn en mijn familie erom zullen vechten...Beiden zijn het namelijk van die bezoekfamilies, vooral in de ramadan. Kom jij niet dan komen zij wel. En aangezien mijn zusje mij nu al mist als ze er aan denkt wordt het lastig want zijn familie trekt nu al aan me en kunnen niet wachten....ben heeeeeeeeeel benieuwd!

Dus tell me jullie verhalen



donderdag gaan we altijd bij mijn schoonouders eten .
en vrijdag bij mijn moeder.

28-09-2006, 14:07

Citaat door marwa10:
donderdag gaan we altijd bij mijn schoonouders eten .
en vrijdag bij mijn moeder.



En het weekend lekker voor jullie zelf

Pagina's : [1] 2