Bekijk volle/desktop versie : Ten Cate wil Boutahar in de winterstop halen



27-09-2006, 23:17
Hij wil een creatieve middenvelder die een baltovenaar is en denkt hierbij aan Boutahar

27-09-2006, 23:54


ik denk het niet al is boutahar tactisch en technisch goed vooral het een keer raken is erg goed

28-09-2006, 16:43

Citaat door artiestico:
ik denk het niet al is boutahar tactisch en technisch goed vooral het een keer raken is erg goed

27/9/2006 - Ten Cate wil in winterstop nog balveroveraar en denkt ook aan Boutahar




In Voetbal International laat Ajax coach Henk ten Cate weten dat hij hoopt dat er in de winterstop wel budget is om een extra middenvelder te halen, een balveroveraar die hij in de voorbereiding niet meer mocht halen. Hij vindt dat hij nu teveel van hetzelfde soort middenvelders heeft en eigenlijk sowieso te weinig middenvelders.

Daarnaast denkt hij er wel eens aan om Said Boutahar van NEC naar Ajax te halen. 'Neem Said Boutahar, ik zit er hard aan te denken zo'n speler naar Ajax te halen. kan met een actie een tegenstander uitspelen, een medespeler vrij voor de keeper zetten.' Volgens Ten Cate is hij typisch zo'n speler die de verkeerde clubkeuze heeft gemaakt, een van de redenen waarom hij spelersbegeleider zou willen worden.