Bekijk volle/desktop versie : wie heeft er spw3 gedaan?



27-09-2006, 18:13
Hallo dames

Ik weet dat deze bericht hier eigenlijk niet hoort, maar bij het hoekje studie en info krijg ik niet de nodige info.
Dus dames die de spw3 opleiding hebben gedaan kan je je aub effe melden heb een paar vraagjes aan jou

alvast bedankt

28-09-2006, 09:43


ik heb het 1 jaartje gevolgd en ben daarna mee gestopt, het was de saaiste studie die ik ooit heb gevolgd, die ene jaartje hield ik met moeite vol, al dat pedagogisch dit padagogisch dat, begreep er haast niks van, het leek mee zo leuk om die studie te volgen en met kinderen te werken, maar al dat gedoe omheen hoeft voor mij niet, dan maar boekhouden, wat ook saai is

28-09-2006, 10:39
ik heb het 3 jaar gedaan, en daarna nog een jaartje spw4 zodat ik naar het hbo kon gfaan

maar ik heb je gister een pm gestuurd

28-09-2006, 10:56
mijn moeder doet t

28-09-2006, 16:01


Hoi dames

Heeft iemand misschien ook werkstuk moeten maken over de inrichting van een kinderdagverblijf??

Ik ben vorige week begonnen met deze opleiding en moet gelijk deze werkstuk, maken maar het probleem is dat ik nog niet zoveel weet van hoe een kinderdagverblijf eruit ziet van binnen en waar je allemaal rekening mee moet houden
Dus dames als 1 van jullie ook zo'n werkstuk heeft gemaakt kan je mij aub wat tips geven

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Sokran alvast

28-09-2006, 16:04

Citaat door verlegen meisje:
Hoi dames

Heeft iemand misschien ook werkstuk moeten maken over de inrichting van een kinderdagverblijf??

Ik ben vorige week begonnen met deze opleiding en moet gelijk deze werkstuk, maken maar het probleem is dat ik nog niet zoveel weet van hoe een kinderdagverblijf eruit ziet van binnen en waar je allemaal rekening mee moet houden
Dus dames als 1 van jullie ook zo'n werkstuk heeft gemaakt kan je mij aub wat tips geven

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Sokran alvast


Er is vast wel een kinderdagverblijf bij je in de buurt..waarom loop je niet gewoon naar binnen en vraag je of je rond mag kijken en evt. vragen stellen omdat je een opdracht voor school hebt?

28-09-2006, 16:11

Citaat door doha:
ik heb het 1 jaartje gevolgd en ben daarna mee gestopt, het was de saaiste studie die ik ooit heb gevolgd, die ene jaartje hield ik met moeite vol, al dat pedagogisch dit padagogisch dat, begreep er haast niks van, het leek mee zo leuk om die studie te volgen en met kinderen te werken, maar al dat gedoe omheen hoeft voor mij niet, dan maar boekhouden, wat ook saai is


het eerstje jaar spw is sowieso saai omdat je haast doodgegooid wordt met therorie hierna pas krijg je meer praktijk......

29-09-2006, 07:51

Citaat door Yasmina1:
het eerstje jaar spw is sowieso saai omdat je haast doodgegooid wordt met therorie hierna pas krijg je meer praktijk......



echt waar, dus ik had eff door moeten zetten
Nee echt ik kon het niet meer aan, ik bleef echt toen naar school gaan puur om de studiefinanciering

29-09-2006, 08:19

Citaat door doha:
echt waar, dus ik had eff door moeten zetten
Nee echt ik kon het niet meer aan, ik bleef echt toen naar school gaan puur om de studiefinanciering


tja...je zult eerst de baisi meoten leren voordat je stage kunt lopen...je kunt niet blanco al 4 dagen in de week op een stageplek komen want je weet gewoonweg te weinig....ook voor de stageopdrachten weet je dan te weinig

mss insAllah doe je de opleiding ooit nog

29-09-2006, 08:33

Citaat door Yasmina1:
tja...je zult eerst de baisi meoten leren voordat je stage kunt lopen...je kunt niet blanco al 4 dagen in de week op een stageplek komen want je weet gewoonweg te weinig....ook voor de stageopdrachten weet je dan te weinig

mss insAllah doe je de opleiding ooit nog



nou zal ik je wat vertellen, ik heb een tijdje thuis gezeten, dus zei mijn man waarom volg je niet een cursus of een opleiding, dus dacht ga verder met SPW, nou heb het weer niet afgemaakt, toen ik ermee bezig was dacht ik nu weet ik waarom ik gestopt ben, echt waar geld verspelling voor niks
De studie is gewoon niet voor mij weggelegd, geef mij maar liever boekhouden

29-09-2006, 08:41
Kinderdagverblijf... Ik weet niet hoe het eruit ziet. Maaar je moet denken aan de veiligheid voor de kinderen. Veel speelgoed en bedden voor als ze een dutje willen doen. Een keuken ergens in de hoek waar ze hun eten klaar zetten. Een wc uiteraard en waar ze de kinderen eventueel verschonen. Dit is wat ik denk

en natuurlijk stoeltjes en tafeltjes

23-05-2009, 21:09
Hoi dames ik volg nu ook de opleiding spw3 wie heeft de werstuk individu en samenleving en verzorgen PLEASEE~!!

15-12-2009, 19:00



Citaat door verlegen meisje:
Hoi dames

Heeft iemand misschien ook werkstuk moeten maken over de inrichting van een kinderdagverblijf??

Ik ben vorige week begonnen met deze opleiding en moet gelijk deze werkstuk, maken maar het probleem is dat ik nog niet zoveel weet van hoe een kinderdagverblijf eruit ziet van binnen en waar je allemaal rekening mee moet houden
Dus dames als 1 van jullie ook zo'n werkstuk heeft gemaakt kan je mij aub wat tips geven

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Sokran alvast



Die heb ik net ingeleverd op school. Het inrichtigen van de binnen en buitenruimte. Je hebt een budget van 5000 euro. Voor mij was het niet echt een groot verslag ( ben daar zo moeilijk in ).

15-12-2009, 19:01
Heeft iemand het verslag jouw visie van opvoeden voor mij

15-12-2009, 19:35
ik ben er momenteel mee bezig en heb spijt dat ik er aan begonnen ben. Ik ga echt met moeite naar mn stage,maar goed nog 1 jaar te gaan en dan ben ik er vanaf