Bekijk volle/desktop versie : aanspraak op een vergoeding



27-09-2006, 13:07
hallo, ik heb een belangrijk vraag het zit zo ik ben in het verwachting van tweeling een van die twee heeft aan beide voeten zes tenen en aan beide handen zes vingers en mijn eerste kind heeft dat ook zo als jullie weten is het is van ALLAH dus nu willen ze het onderzoeken in het erasmus ziekenhuis naar mijn mening is het een goede voordeel voor hen het ook iets bijzonders en leerzaam voor ze, dus mijn vraag is heb ik recht op een vergoeding.
alvast bedankt...

27-09-2006, 17:34


Nee, daar ga je toch geen vergoeding voor vragen

27-09-2006, 19:07

Citaat door soeker:
hallo, ik heb een belangrijk vraag het zit zo ik ben in het verwachting van tweeling een van die twee heeft aan beide voeten zes tenen en aan beide handen zes vingers en mijn eerste kind heeft dat ook zo als jullie weten is het is van ALLAH dus nu willen ze het onderzoeken in het erasmus ziekenhuis naar mijn mening is het een goede voordeel voor hen het ook iets bijzonders en leerzaam voor ze, dus mijn vraag is heb ik recht op een vergoeding.
alvast bedankt...


SoubhanAllah, echt bijzonder. Ik begrijp wel dat Erasmus dat dan wil onderzoeken.. Meestal is het zo bij onderzoeken dat je daar een financiele vergoeding voor mag verwachten. De vraag is aan jou, laat je je kind waarvan je in verwachting bent daarvoor onderzoeken? Dus om het geld, dan zou ik het vragen. Anders zou ik er niet eens over beginnen..

27-09-2006, 20:32

Citaat door soeker:
hallo, ik heb een belangrijk vraag het zit zo ik ben in het verwachting van tweeling een van die twee heeft aan beide voeten zes tenen en aan beide handen zes vingers en mijn eerste kind heeft dat ook zo als jullie weten is het is van ALLAH dus nu willen ze het onderzoeken in het erasmus ziekenhuis naar mijn mening is het een goede voordeel voor hen het ook iets bijzonders en leerzaam voor ze, dus mijn vraag is heb ik recht op een vergoeding.
alvast bedankt...


Ik denk dat er wel een aantal fotografen zijn die het vast willen leggen. Misschien kan je hen vragen om een vergoeding.....

27-09-2006, 21:07


Als het toch om geld gaat zijn er meer wegen. Story? Prive? Telegraaf?

27-09-2006, 21:50

Citaat door ernie1984:
SoubhanAllah, echt bijzonder. Ik begrijp wel dat Erasmus dat dan wil onderzoeken.. Meestal is het zo bij onderzoeken dat je daar een financiele vergoeding voor mag verwachten. De vraag is aan jou, laat je je kind waarvan je in verwachting bent daarvoor onderzoeken? Dus om het geld, dan zou ik het vragen. Anders zou ik er niet eens over beginnen..


ja ben helemaal met broer eens .

27-09-2006, 23:29

Citaat door Globi:
Als het toch om geld gaat zijn er meer wegen. Story? Prive? Telegraaf?



he Globi leef je nog

27-09-2006, 23:45

Citaat door soeker:
hallo, ik heb een belangrijk vraag het zit zo ik ben in het verwachting van tweeling een van die twee heeft aan beide voeten zes tenen en aan beide handen zes vingers en mijn eerste kind heeft dat ook zo als jullie weten is het is van ALLAH dus nu willen ze het onderzoeken in het erasmus ziekenhuis naar mijn mening is het een goede voordeel voor hen het ook iets bijzonders en leerzaam voor ze, dus mijn vraag is heb ik recht op een vergoeding.
alvast bedankt...



veder alles goed met je meid?
volgens mijn niet.....je bent amper bevallen van die wonderlijke geschenk van Allah
en je wil nu al dat er aan hun gerommeld wordt.....jij bent echt niet wijs
ik heb ook een tweeling Hamdolilah helemaal gezond....maar als ik in jou situatie zat
krijgen die dokter een middel vinger tussen hun ogen gedrukt als ze me zo iets durven te vragen


na me bevalling kreeg ik van een arts te horen of het mogelijk was of ze..ze voor een tijd willen onderzoeken i.v.m dat ze wel of niet identiek zijn
ik zeg tegen die vent als je het niet erg vind ik ga naar huis en je kan op je kop gaan staan maar me kids gaan ook mee

28-09-2006, 08:10

Citaat door sabrye:
he Globi leef je nog


Jazeker. Soms een tijdje weg als ik het te druk heb.