Bekijk volle/desktop versie : kom je aan van de pil?



Pagina's : [1] 2

27-09-2006, 12:41
even een vraagje aan jullie


zijn jullie aangekomen van de pil?

of toen jullie stopte viel je toen af

alvast bedankt

27-09-2006, 12:51


He meid,

Sinds ik de pil gebruik ben ik in een korte tijd aangekomen en toen ik trouwde helemaal! Ik weet niet of het eraf gaat als je ermee stopt. Ben bezig met sproten...iets moet helpen! Vind het zelf niet meer mooi hoor en me man zeurt elke dag! oeh je buikje wordt dikker he, oh je hebt zwembandjes gekregen.. bla bla bla... zeg altijd hier moet je het meedoen hahahaah!

27-09-2006, 12:59
volgensmij kom je van de pil weinig tot niets aan.. Denk dat je meer aankomt door de vitamientjes van de man

27-09-2006, 13:01

Citaat door Kwebbel_24:
volgensmij kom je van de pil weinig tot niets aan.. Denk dat je meer aankomt door de vitamientjes van de man



in de bijsluiterstaat dat je kan aankomen van de pil,

27-09-2006, 13:01


Dat is ook zo kwebbel, van beide kom je aan, want dat is bij mij ook gebeurd! Woog eerst 58 nu iets van 64 of zo!

27-09-2006, 13:02
toch is bewezen dat je door de pil niet aankomt.....ik denk zelf dat het te maken heeft met het eetgedrag dat veel getrouwde vrouwen hebben( inclusief mezelf hoor).

je snoept meer, kookt lekker en gaat op bezoek en krijgt ook daar iets lekkers.....zo snoep je omgemerkt alles aan je heupjes en buik....

je eet meer om de gezelligheid dan om het eten zelf

merk je dat je aankomt let dan op je eetgewoontes, eet je bijv. voeldoende fruit en groente? ben je een emotionele eter? eet je voor de gezelligheid of omdat je hongerig bent?

maak eens een planning voor een week met veel groente en fruit, koop minder tot geen snoep oid meer, zodat je het niet binnen handbereik hebt tenslotten kun je neit eten wat je niet in huis hebt.....

zorgt steevast voor een salade van gronte of fruit in de koelkast zodat je die snel kunt eten ipv aan zak chips...

enkele tips die ik heb, ik heb er meer maar lijkt me wel voeldoende zo of nie?

27-09-2006, 13:11

Citaat door changewomen:
even een vraagje aan jullie


zijn jullie aangekomen van de pil?

of toen jullie stopte viel je toen af

alvast bedankt


Ik ben niet door de pil aangekomen, maar door al dat eten dat ik maakte en mijn man die het ongezellig vond als ik eerder opstond.
Ik was 3 kilo aangekomen en vond dat erg. Ik ben toen langzamer gaan eten en heel lang kauwen, zodat ik niet veel dan normaal at. En het was binnen een paar weken er van af.

Nadat ik gestopt was met de pil ben ik nog verder afgevallen, puur en alleen omdat ik langer kauw en langzamer eet.
(Gezond heb ik altijd gegeten (veel groeten en fruit)

27-09-2006, 13:29
Nou ik ben niet meer gaan eten, maar ben dus wel 5 kilo aangekomen...En de dokter zei tegen me dat de pil die ik gebruik toch wel van ga aankomen..En inderdaad..ik ben nu dus 5 kilo aangekomen

27-09-2006, 13:38

Citaat door doenja_18:
yep als je ook je bijsluiter leest staat er overgewicht...


Klopt...

Je bent dus 7 mnd geleden gestopt met de pil..Ik neem aan dat je van plan bent om een klein wondertje te krijgen..Is het al gelukt?

27-09-2006, 13:43
ik ben aangekomen van de pil.........ik ben eigenlijk aangekomen door alles wat met trouwen te maken heeft...ik ben 13 kilo aangekomen.....

27-09-2006, 13:46

Citaat door doenja_18:
nee nog nie....


Inshalah zal allah swt je gebeden verhoren en jullie een kind schenken!

27-09-2006, 13:48
Hoe lang zijn jullie getrouwd? (als ik vragen mag natuurlijk!)

27-09-2006, 13:53


Masha-allah

27-09-2006, 20:58

Citaat door Vlinder07:
Nou ik ben niet meer gaan eten, maar ben dus wel 5 kilo aangekomen...En de dokter zei tegen me dat de pil die ik gebruik toch wel van ga aankomen..En inderdaad..ik ben nu dus 5 kilo aangekomen



Me 2... Ben ook 5 kilo aangekomen.. terwijl ik vroeger meer at dan tegenwoordiG

De huisarts had me al wel verteld dat de meeste vrouwen aankomen van de pil.. Pfff en t klopt ook noG

27-09-2006, 21:19
Dan ben ik zeker de enige die niet is aangekomen van de pil. Misschien ben ik al zo dik dat er niets meer bij kon, wie weet.

De dokter zei tegen mij dat het bewezen is dat het tussen de oren zit, ik weet het niet hoor, maar voor mij geld het wel, ben niet aangekomen door de pil.

Pagina's : [1] 2