Bekijk volle/desktop versie : Máááár Van NIstelrooij is niet goed genoeg voor het Nederlandse elftal



Pagina's : [1] 2

27-09-2006, 10:00

27-09-2006, 10:03



Citaat door xxhananexx:



Marco Van Basten die moet opdonderen

hij heeft van die neppe selectiebeleid

27-09-2006, 10:06

Citaat door LaasteGeruchten:
Marco Van Basten die moet opdonderen

hij heeft van die neppe selectiebeleid



Ik benlk wk voor Nederland geweest... behalve toen Van Basten daar zat niet....

Van Bommel en VAn NIstelrooij zijn spelers die zeker in het team thuis horen

Die Van Basten moet echt weg.... Guss Hiddink moet daar gaan staan

27-09-2006, 10:16
Ruudje is een topspits die niet zomaar bij Real voetbalt maar wat Ruudje zei over Van Basten is gewoon waar, hij selecteert alleen JA knikkers en Ajaxieden zoals Sneijder en Van Der Vaart enz, echte mannen als Davids en Seedorf en nu Ruudje mag hij gewoon niet.

27-09-2006, 10:19



Citaat door xxhananexx:
Ik benlk wk voor Nederland geweest... behalve toen Van Basten daar zat niet....

Van Bommel en VAn NIstelrooij zijn spelers die zeker in het team thuis horen

Die Van Basten moet echt weg.... Guss Hiddink moet daar gaan staan



Guusje komt niet meer terug die verdient zijn centjes in Rusland maar Van Bommel en Van Nistelrooij horen natuurlijk erbij ..ook Davids en Seedorf

27-09-2006, 11:01

Citaat door xxhananexx:



Die van Basten s nie goed wijs...lijkt Fakhir wel...

27-09-2006, 12:37

Citaat door LaasteGeruchten:
Marco Van Basten die moet opdonderen

hij heeft van die neppe selectiebeleid




27-09-2006, 13:19
ik vind het wel cool ik mag die kaaskop van nistelrooy ook van geen meter.

27-09-2006, 14:56
Van Basten komt nu toch met een dillema te zitten...hij heeft 2 spitsen waarvan er 1 in topvorm is en waarvan er 1 totaal uit vorm is...hij zegt spelers te selecteren op basis van hun vorm dus mocht hij volgende maand met Huntelaar aan komen zetten en laat hij RVN thuis dan zal hij weer enorm veel kritiek krijgen...zelfde geldt trouwens ook voor Van Bommel...die voelt zich al onmiddelijk thuis bij Bayern en is daar nu al heel belangrijk...maar Van Basten kennende zal hij beide spelers niet selecteren maar zal hij zal dan wel enorm veel kritiek gaan krijgen.

27-09-2006, 19:07
En wat dat je van Seedorf? Nou, die kan écht niet ontbreken hoor! Dit geldt trouwens ook voor Davids.

27-09-2006, 19:19
Die Nederlandse media begrijp ook niet, hélémaal geen kritiek. Terwijl Dick Advocaat werd afgemaakt..

'Ik-mag-je' gehalte ..

27-09-2006, 19:22

Citaat door moes_moeilijk:
met dit elftal zou Nederland de absolute topfavoriet op het komende EK zij:

Van der sar; Kromkamp, Boulahrouz, Mathijssen, Van Bronkhorst; Van Bommel, Davids, Seedorf, Van Persie; Makaay en Van Nistelrooy

niks 4-3-3, met 4-4-2 in een soort van ac milan-achtige uitvoering (van persie in de rol van kaka, van bommel in de rol van pirlo en davids in de rol van gatusso en seedorf gewoon de vrije rol) zou dit team de grote kanshebber zijn in plaats van nu met al die ajax-vriendjes van marco



idd top selectie maar van bommel mag er van mij uit dan kies ik voor cocu

ik heb wat tegen van bommel tja kan er niks aan doen

27-09-2006, 19:26


cocu is gestopt met interlands, en makaay ipv robben?

27-09-2006, 19:32

Citaat door Sidimo:
cocu is gestopt met interlands, en makaay ipv robben?


ja makaay is tha man robben valt alleen

28-09-2006, 09:20

Citaat door chaouki:
Ruudje is een topspits die niet zomaar bij Real voetbalt maar wat Ruudje zei over Van Basten is gewoon waar, hij selecteert alleen JA knikkers en Ajaxieden zoals Sneijder en Van Der Vaart enz, echte mannen als Davids en Seedorf en nu Ruudje mag hij gewoon niet.



een goede bondscoach kijkt ALLEEN naar de kwaliteiten van een speler en wat het beste is voor het team.. en dat doet hij zeker niet

Pagina's : [1] 2