Bekijk volle/desktop versie : etenstijd(ramadan)



Pagina's : [1] 2

26-09-2006, 15:11
Wie eet ook helemaal in zijn eentje, ik namelijk wel saai,saai saai.
mijn man die komt pas 10uur thuis van zijn werk en mijn kindjes die liggen al om 7 uur in bed.

26-09-2006, 15:14


Vanavond Zal Ik Waarschijnlijk Al Heel Snel Alleen Eten

Mijn Man Moet Naar De Voetbal

26-09-2006, 15:19

Citaat door noona:
Vanavond Zal Ik Waarschijnlijk Al Heel Snel Alleen Eten

Mijn Man Moet Naar De Voetbal



Pffffffffffffffffff saai is dat he wie nog meer dan voel im niet zo alleen

26-09-2006, 15:21
ik heb vorige jaar de hele maand ramadan alleen gegeten...maar omdat het deze jaar laat is eet we gelukkig samen!!!
maar ik weet wel hoe je voelt als je helemaal alleen moet eten!!

26-09-2006, 15:21


nope, tot nu toe heb ik nog altijd samen met man en mijn moeder gegeten... als mijn man een keer zou moeten overwerken dan ga ik gewoon bij mams eten en anders is een keertje thuis alleen zijn ook wel fijn...

26-09-2006, 15:25
ik eet altijd alleen behalve donderdag en vrijdag.want hij werkt van 14:00 tot 1:00uur.maar vorige jaar aten we altijd samen en dan ging hij werken.maar gelukkig ben ik dan met mijn zoontje.anders ga ik naaar muijn vader of zus

26-09-2006, 15:26
Waarom vraag je dan niet wat vriendinnen of ga je bij je ma of zijn ma eten!!

Ik hou niet van alleen eten.. als ik wat later ben van werk en ze hebben thuis al gegeten dan eet ik niet meer (dit natuurlijk los van de Ramadan )

26-09-2006, 15:27
ik eet dan wel alleen maar maak wel leftour want dan kan mijn man h et meenemen naar zijn werk.ik maak l3asier voor hem soup bagrier of gevulde brood.

26-09-2006, 15:28

Citaat door Zustertje_20:
Deze week moet ik ook steeds alleen eten, mijn man studeert tijdens de dag en daarna gaat ie werken tot 's avonds laat. Gelukkig moet ie volgende week minder werken en kunnen we samen het vasten verbreken

Het is inderdaad best saai, ik kook ook niet, ik maak voor mezelf gewoon wat soep en eet dat met wat brood of ik eet een slaatje, zielig hé

Maken jullie voor jezelf uitgebreid eten 's avonds?


ik kook ook niet uitgebreid hoor harira wel (ik kan niet zonder) en verder een brootje en koffie natuurlijk(verslaafd )man neemt eten mee naar zijn werk

26-09-2006, 15:31
Jah ikke heel deze week...... Hij werkt als Chemisch laborant en werkt deze week tot 23.00.......Maar gisteren ben ik bij paps en mams gaan eten en vanavond weer......alleen eten is niets aan en vooral tijdens de ramadan niet..........

26-09-2006, 15:31

Citaat door Kwebbel_24:
Waarom vraag je dan niet wat vriendinnen of ga je bij je ma of zijn ma eten!!

Ik hou niet van alleen eten.. als ik wat later ben van werk en ze hebben thuis al gegeten dan eet ik niet meer (dit natuurlijk los van de Ramadan )


Weet je naar mijn moeder gaan kan ook maar dan moet ik weer in de avond naar huis rijden en dat vind ik niet zo fijn voor mijn dochtertjes.
en vriendinnen tja

26-09-2006, 15:41
Als mijn man er is dan zet ik wierook op, pak ik het mooiste servies en zet de zender op Mekka.

Zodra ie weg is, zet ik alles weg en heb nergens zin in en is het weer een gewone avond, niets aan.

26-09-2006, 15:55



Citaat door noona:
Als mijn man er is dan zet ik wierook op, pak ik het mooiste servies en zet de zender op Mekka.

Zodra ie weg is, zet ik alles weg en heb nergens zin in en is het weer een gewone avond, niets aan.



aaaaaaaaah meskiena noonatje!!!!!

26-09-2006, 15:56

Citaat door Shereen23:
aaaaaaaaah meskiena noonatje!!!!!



ewa ja verschil moet er wezen

26-09-2006, 16:02
Ik eet om de dag alleen,omdat manlief werkt.Ik ga meestal naar mijn broer of andere familieleden.Maar soms is thuis alleen ook wel lekker.Ik maak elke dag eten,want de dagen dat hij wel werkt neemt hij het mee.Anders zou ik echt niets bijzonders maken,ik verkmaak mij wel met een broodje en koffie.

Pagina's : [1] 2