Bekijk volle/desktop versie : vraag??



26-09-2006, 09:40
ik ben nu bijna drie weken getrouwd en nu wil ik weten van de getrouwde dames hoe lang duurt het nou voordat je geen pijn meer hebt tijdens het vrijen. ik voel me tijdens het vrijen zeer ongemakkelijk omdat het nogzo'n pijn doet en kan er dus niet van genieten.

alleen seriese reacties!!!

Alvast bedankt

26-09-2006, 10:23



Citaat door marokko1girl:
ik ben nu bijna drie weken getrouwd en nu wil ik weten van de getrouwde dames hoe lang duurt het nou voordat je geen pijn meer hebt tijdens het vrijen. ik voel me tijdens het vrijen zeer ongemakkelijk omdat het nogzo'n pijn doet en kan er dus niet van genieten.

alleen seriese reacties!!!

Alvast bedankt


Ik ben zelf nog niet getrouwd maar ik denk dat het van vrouw tot vrouw verschilt.

Bij mijn ene vriendin heeft het 1 week geduurt en bij mijn andere vriendin duurt het al bijna 2 jaar...

26-09-2006, 10:27
Ik denk niet dat het goed is als het nog steeds pijnlijk is...


Meid ik heb je een pm gestuurd...

26-09-2006, 13:22
Het is normaal. Bij de een duurt het langer dan bij de ander. Als het langer dan een maand duurt zou ik wel je huisarts raadplegen en die kan je dan hierin adviseren.

26-09-2006, 16:14


ohh ik ga nu bijna trouwen dames jullie maken mijn egttt bang en doet het de eerste keer pijn ja sorry dat ik het zo vraag ,maar wil het gewoon egt weten

26-09-2006, 17:35

Citaat door alhoecima girl:
ohh ik ga nu bijna trouwen dames jullie maken mijn egttt bang en doet het de eerste keer pijn ja sorry dat ik het zo vraag ,maar wil het gewoon egt weten



Ik heb zelfs een keer gehoord van een dame die ik ken dat ze de eerste keer "genoot" . Het verschilt echt per persoon.

Kben er ook best bang voor

27-09-2006, 09:02

Citaat door MaRoCcInA:
Ik heb zelfs een keer gehoord van een dame die ik ken dat ze de eerste keer "genoot" . Het verschilt echt per persoon.

Kben er ook best bang voor



ohhhh oke dan ,maar ik dnk dat je meer hoort van dat het pijn doet dan dat je geniet

27-09-2006, 10:00

Citaat door MaRoCcInA:
Ik heb zelfs een keer gehoord van een dame die ik ken dat ze de eerste keer "genoot" . Het verschilt echt per persoon.

Kben er ook best bang voor



Dames we zijn aan het vasten inshallah
weten jullie nog

28-09-2006, 14:35
ligt eraan hoe vaak je het hebt gedaan in 3 weken. en of je lichaam wel voorbereid was ervoor.

28-09-2006, 16:35



kan wonderen verichten

29-09-2006, 12:20
Ja het kan nog best lang pijn doen, probeer te ontspannen, dat scheelt al veel. en zeker vasaline of glijmiddel helpt!!!

29-09-2006, 12:48
Sorry, maar ik moet effe zeggen: GEEN VASELINEEEE GEBRUIKEN!!!

Het is echt niet goed om zo'n vettige creme te gebruiken, dat op oliebasis is. Beste is om echt daarvoor bestemde cremes of olietjes te gebruiken. De meeste producten die echt daarvoor bestemd zijn, laten geen vettige laag na.
Kijk zelf maar dames naar hoe jullie vagina,vaginawand en baarmoeder in mekaar zit. Het heeft een eigen beschermlaag en met vaseline KILLL je die laag.
DUS GEEN VASELINEEEE!!!

Voor de rest: komt wel goed meid. Gewoon ontspannen en misschien met behulp van een daarvoor bestemde olie of gel.

29-09-2006, 13:17


De eerste keer dat ik vrijde deed het enorm pijn.
Het was vrijen maar met pauzes.En uiteindelijk hadden we het ook gestopt.
De tweede keer was er terug diezelfde pijn en ik dacht dat ik nooit normaal ging kunnen vrijen /kunnen genieten.
Na meerdere keren te vrijen vergemakkelijkte alles, ik ging niet telkens gaan bloeden.
Als ik nu terugkijk, na 6 jaar....heb ik pijn wanneer ik een tijdje niet meer heb gevreeën. Maar alles gaat uiteindelijk vanzelf....

29-09-2006, 13:55

Citaat door alhoecima girl:
ohh ik ga nu bijna trouwen dames jullie maken mijn egttt bang en doet het de eerste keer pijn ja sorry dat ik het zo vraag ,maar wil het gewoon egt weten



Het ligt eraan hoe jou man je met je omgaat, Mijn man was heel lief voor me en de eerste keer doet het niet echt heel veel pijn. We hebben het geleidelijk gedaan,
Elke keer wat verder naar binnen. Maar ik vond de 2de keer en 3de keer echt pijnlijk en dat bleef wel een paar dagen,

29-09-2006, 21:34

Citaat door chocolaatje1108:
Het ligt eraan hoe jou man je met je omgaat, Mijn man was heel lief voor me en de eerste keer doet het niet echt heel veel pijn. We hebben het geleidelijk gedaan,
Elke keer wat verder naar binnen. Maar ik vond de 2de keer en 3de keer echt pijnlijk en dat bleef wel een paar dagen,



ik dnk dat je het ook met je man er over moet hebben he?