Bekijk volle/desktop versie : Abbonnement bij gsmweb.nl



25-09-2006, 17:28
Op http://www.gsmweb.nl is er een abbonnement van Telfort voor €10,- per maand, met 450 belminuten. Ik vroeg me af of die €10,- per maand gewoon van de bankrekening af gaat of moet je bv. eerst heel veel betalen en dat je daarna geld terug krijgt.. Ik bedoel eigenlijk te zeggen, gaat de korting er op een andere manier af?

25-09-2006, 17:31



Citaat door Lancaster:
Op http://www.gsmweb.nl is er een abbonnement van Telfort voor €10,- per maand, met 450 belminuten. Ik vroeg me af of die €10,- per maand gewoon van de bankrekening af gaat of moet je bv. eerst heel veel betalen en dat je daarna geld terug krijgt.. Ik bedoel eigenlijk te zeggen, gaat de korting er op een andere manier af?



dat is zeker zo'n samen bellen abbo of nie

25-09-2006, 18:42
Nee, volgens mij niet..

25-09-2006, 19:00
nee het is gewoon een tientje per maand en je betaalt ook geen aansluitkosten of wat dan ook... het enige is dat je 300 minuten hebt en geen 450..die 150 minuten dat zijn extra gratis minuten die je tussen 8 (1s avonds)en 8 kan gebruiken om naar vaste nummers te bellen....voor de rest niets mis mee....gewoon doen!!!

25-09-2006, 19:12



Citaat door Lancaster:
Op http://www.gsmweb.nl is er een abbonnement van Telfort voor €10,- per maand, met 450 belminuten. Ik vroeg me af of die €10,- per maand gewoon van de bankrekening af gaat of moet je bv. eerst heel veel betalen en dat je daarna geld terug krijgt.. Ik bedoel eigenlijk te zeggen, gaat de korting er op een andere manier af?


NIET DOEN...

Telfort is een verotte provider en 9 van de 10 keer geldt een groot deel van die 450 belminuten alleen als diegene die je belt ook telfort heeft. Het zijn allemaal addertjes onder het gras. Ik raad je aan om Vodafone of T-Mobile te pakken, die hebben altijd bereik, niet zoals telfort. En als je het via hun doet betaal je niks extra's, terwijl je bij gsmweb extra adminstratiekosten moet betalen...

Vodafone (heb ik zelf ook)
450 minuten voor 19, 95 euri...

T-Mobile (veel goeds van gehoord)
400 minuten voor 19, - euri...

Nogmaals, telfort is waaaardeloos.
Je geeft je bankrekening en zij halen elke maand, gewoon 10 euri van je rekening. Bel je meer, halen ze dat bedrag van je rekening... Etc.

25-09-2006, 21:31
Ik heb al jaren telfort , nooit problemen mee gehad....

26-09-2006, 03:09
nou ik heb ook zon abo meestal gaat er gwn 10 euro alleen af maar die bel minuten ikheb ook 450 bel min nou reken ik niet echt met die 150 min maar alsnog 300 belminuten is si 4 uur ofso en dat bel ik echt niet en toch zie je bij overgebleven belminuten heel weing 50 ofso nou was ik naar marokko en ikhad al 2 maanden niet gebeld kom ik terug ik denk ai ai ik heb zeker si 1000 belminuten wat zie ik niks gathet niet mee nar de volgende maand ofso

26-09-2006, 08:43
Bij Telfort gaat het:
Of helemaal okay.
Of TOTAAL mis.
Als je daar problemen krijgt met onduidelijke rekeningen kun je uitgaan van eindeloze briefwisselingen en telefoongesprekken met mensen die je gelijk geven maar niet helpen.

26-09-2006, 09:20
Ik heb echt nooit problemen gehad met telfort....nooit slecht bereik ofzo...maar mijn broer wel...altijd als ik hem bel krijg ik zijn voicemail...kan ook aan et toestel liggen natuurlijk...