Bekijk volle/desktop versie : Dames hoe krijg ik gaatjes in de beghrir???

Pagina's : [1] 2

25-09-2006, 12:16
Lieve dames,

Ik wil vandaag lbeghrir maken, is tevens ook de eerste keer maar hoe krijg ik de gaatjes in de beghrir???

Ik weet overigens wel dat ik een nieuwe koekenpan moet aanschaffen dat heb ik ook al gedaan maar hoe verder??????

Help me!!!

Groetjes,
Kamar

25-09-2006, 12:19

Citaat door kamar20:
Lieve dames,

Ik wil vandaag lbeghrir maken, is tevens ook de eerste keer maar hoe krijg ik de gaatjes in de beghrir???

Ik weet overigens wel dat ik een nieuwe koekenpan moet aanschaffen dat heb ik ook al gedaan maar hoe verder??????

Help me!!!

Groetjes,
Kamar

Door te prikken

25-09-2006, 12:23

Citaat door Mmootje:
Door te prikken

Hahahahah flauw hoor ben je!!
En daarbij wat doe jij hier tussen al de dames.
Dus get out richting mannenrubrieken

25-09-2006, 12:56

Citaat door kamar20:
Lieve dames,

Help me!!!

Groetjes,
Kamar

probeer t recept van Riannah, t lukt altijd

alsjeblieft, de link!

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=698776&page=46

oeja je moet de koekepan steeds in water dompelen, na elke pannekoek dan krijg je veel gaatjes

25-09-2006, 12:57

de basis isdat je een goede koekepan hebtdie van tefal zijn heel goed

25-09-2006, 13:18
Allemaal heel erg bedankt!

25-09-2006, 14:15

Citaat door kamar20:
Hahahahah flauw hoor ben je!!
En daarbij wat doe jij hier tussen al de dames.
Dus get out richting mannenrubrieken

Ik rook lekker eten vandaar

maar ik ben al weg, mazzelll

28-09-2006, 19:12
Je krijgt meer gaatjes in je beghrir door er sparood erbij te doen hier zit prik in en deze zorgt voor meer gaatjes ook is het belangrijk dat je koekepan geen krasjes op de aanbak laag heeft, ik heb voor beghrir één pan waar alleen dat in gemaakt word.

Groetjes,
Hinda

29-09-2006, 11:13
spa rood klopt ik had in het begin erg veel moeite ik kreeg heel weinig gaatjes en toen gaf iemand mij die tip en ja hoor het werkt echt

29-09-2006, 11:16

Citaat door Hinda588:
Je krijgt meer gaatjes in je beghrir door er sparood erbij te doen hier zit prik in en deze zorgt voor meer gaatjes ook is het belangrijk dat je koekepan geen krasjes op de aanbak laag heeft, ik heb voor beghrir één pan waar alleen dat in gemaakt word.

Groetjes,
Hinda

en hoeveel sparood moet je er bij doen

30-09-2006, 18:29

Citaat door jamilagirl:
en hoeveel sparood moet je er bij doen

Heej meid,
Ik heb geen hoeveelheid maar als ik beghrir maak doe ik de helft water en de helft met sparood,
probeer het maar eens en dan zul je het zelf ook merken en ik ''roer de mengsel''
niet met de hand maar met de blender

XXX Hinda

30-09-2006, 18:31

Citaat door NISRA25:
meen je dat echt van dat sparood?

Ja meid ik meen dit echt probeer het eens en je zult het zelf merken

X Hinda

30-09-2006, 20:01

voor dat effect van die spa rood kun je ook dubbelkoolzuur soda, baking soda dus, gebruiken... en daarnaast mijn eigen ervaring is het vuur, is het te heet dat lukt t ook niet... bij elektrisch koken is dat heel erg, ik heb dat zelf en moet hem elke keer even uitzette

30-09-2006, 20:07
ik gebruik altijd het recept van riannah!die is echt goed,
het was meteen de eerste x gelukt!

01-10-2006, 06:50
voor begrir mag je pan vooral niet te warm zijn
elke keer als je eentje bakt moet je pan onder koud water doen en geleik je beslag in de pan
heb dit van oma en werkt heel goed
veel succes

Pagina's : [1] 2