Bekijk volle/desktop versie : een droom over mijn opa help me



25-09-2006, 10:25
ik heb over mijn opa gedroomd .
ik heb gedroomd dat hij laag te slapen . er waren ook veel mensen om zich heen .
wie dat mee AUB vertellen wat dat betekend .
het is heel belangrijk voor mee

25-09-2006, 10:51


gayr insha allah je dromen mag je zomaar niet vertellen moet je voor je zelf houden gayr insha allah

25-09-2006, 11:15
wajoow, meid ik heb erover 2 verschillende dingen gehoort

1ste: het gaat goed met je opa in he Hemel. en dat wil hij via jou aan iedereen bekent maken.

een andere is: Dat je zelf in een korte tijd zult komen overlijden, dit is afhankelijk of hij je iets heeft gezegt in je droom.

Mohiem als je meerinfo. wilt weten pm dan kan ik je verder helpen

25-09-2006, 12:46
Hey Angel 16 Heb Je Verstand Van Dromen Ik Heb Laast Ook Eenhle Rare Droom Gehad Mischien Dat Je Me Kan Helpen Inschallah

25-09-2006, 14:09


Zoals RachidaMoslima al zegt.. slechte dromen moet je voor je houden.. Wat het ook inhoud, op het antwoord kan je nooit komen... Ik zou zeggen bid twee extra Rak3a en vraag Allah swt om hulp. Alleen bij hem zit het antwoord.. Je kan wel van alles en nog wat lezen maar Allahoe A3lam.. Alleen Allah swt weet het beste

Wa Gair Insha'Allah

25-09-2006, 14:23

Citaat door gizou_maroc:
Zoals RachidaMoslima al zegt.. slechte dromen moet je voor je houden.. Wat het ook inhoud, op het antwoord kan je nooit komen... Ik zou zeggen bid twee extra Rak3a en vraag Allah swt om hulp. Alleen bij hem zit het antwoord.. Je kan wel van alles en nog wat lezen maar Allahoe A3lam.. Alleen Allah swt weet het beste

Wa Gair Insha'Allah


ik west niet dat het slecht droom is ?
maar hoe zo is het slecht dan

28-09-2006, 23:29
lieve meid alleen profeten konden dromen verklaren

21-10-2006, 16:32

Citaat door marwa10:
ik west niet dat het slecht droom is ?
maar hoe zo is het slecht dan


Ik zeg niet dat het een slechte droom is, Ik zeg dat ALS het een slechte droom is dan kan je er beter met niemand over praten en dan moet je het gewoon laten rusten Insha'Allah, want misschien komt het dan ook egt uit .. Wa Allahoe A3lam .. Maar als het een droom is waarvan je niet weet wat het betekend en waarvan je denkt dat er niets slechts aan is, dan kan je het misschien aan een geleerd iemand vragen.. Misschien dat diegene het wel weet.. of gewoon je vader?

Wa gair Insha'Allah.. En Allah Weet Het Beste

21-10-2006, 17:06

Citaat door angel16:
wajoow, meid ik heb erover 2 verschillende dingen gehoort

1ste: het gaat goed met je opa in he Hemel. en dat wil hij via jou aan iedereen bekent maken.

een andere is: Dat je zelf in een korte tijd zult komen overlijden, dit is afhankelijk of hij je iets heeft gezegt in je droom.

Mohiem als je meerinfo. wilt weten pm dan kan ik je verder helpen


we horen tegewoordig wel meer dingen!!

21-10-2006, 17:19
pfff jonge jonge jonge.... hou je toch niet zo bezig met dromen. Een droom kan of van shaytaan zijn of van je eigen verwerkingsproces of van Allaah... en bij deze droom zul je er niet achterkomen of het van shaytaan of anders is...

dus hou je gewoon weg van uitleg van dromen, want niemand kan jou droom uitleggen hier... en als jij het als een nare droom ervaren heb, zoek toevlucht bij Allaah en spuug drie keer aan je linker zijde (niet met echt spuug of course)
en draai je op je rechterzijde. je kunt ook eventueel opstaan en woedoe doen en twee raka3aat bidden. maar nooit en te nimmer je droom die je slecht ervaren hebt, doorvertellen aan iemand.

een goede droom kun je wel vertellen maar dan alleen aan degenen die je lief hebt. maar een slechte droom nooit.

dus advies, verwijder deze topic en denk er niet meer aan. want deze droom zal jou baten noch schaden.

21-10-2006, 17:32
selaam dames mijn vader is al heel lang overleden . en ik was altijd aan het denken waar zal hij zitten . toen droomde ik dat er een vrouw naar me toe kwam met een hele lange witte jurk en een baby in der hand en zij je hoeft niet bang te zijn je vader zit iop een hele mooie plaats toen was ik opgelucht . wou ik even kwijt aan jullie ghair incha allah