Bekijk volle/desktop versie : Voeding, gezond afvallen, aankomen en bewegen…

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

25-09-2006, 09:34
Salaam!

Wat wil je weten over voeding, afvallen, aankomen en bewegen?

Marokko Media is samen met het Voedingscentrum een initiatief gestart om deskundig met jullie te praten over voeding, bewegen, gezond afvallen en gezond aankomen.

Wij hebben opgemerkt dat er nogal veel topics worden geopend met goede en slechte tips door elkaar heen. Wij kunnen ons voorstellen dat het soms moeilijk is om de goede tips van de slechte te onderscheiden .

Om jullie deskundige informatie te geven hebben wij samen met het Voedingscentrum een infosite gemaakt. Hier vind je een bundeling van gezonde tips, veelgestelde vragen en leuke testjes. Zodat je je op een gezonde manier kunt bezig houden met voeding, bewegen, aankomen of afvallen. Heb je na het lezen van deze informatie nog vragen, dan kun je terecht bij de webteamleden . De webteamleden binnen deze pilot zijn:
- Ladyx1983,
- Abdenasser,
- Modesty,
- Bellydancefan
- Just_being_me!

Dus wil je meer weten? Vraag het de webteamleden of neem een kijkje op deze speciaal voor jou gemaakte infosite:

Voedingscentrum

25-09-2006, 14:59

hmm goed initiatief

25-09-2006, 16:02
thumbs up!

25-09-2006, 16:08

Citaat door Gijsz:

Salaam!

Marokko Media is samen met het Voedingscentrum een initiatief gestart om deskundig met jullie te praten over voeding, bewegen, gezond afvallen en gezond aankomen.

Wij hebben opgemerkt dat er nogal veel topics worden geopend met goede en slechte tips door elkaar heen. Wij kunnen ons voorstellen dat het soms moeilijk is om de goede tips van de slechte te onderscheiden .
Om jullie deskundige informatie te geven hebben wij samen met het Voedingscentrum een infosite gemaakt. Hier vind je een bundeling van gezonde tips, veelgestelde vragen en leuke testjes. Zodat je je op een gezonde manier kunt bezig houden met voeding, bewegen, aankomen of afvallen. Heb je na het lezen van deze informatie nog vragen, dan kun je terecht bij de webteamleden. De webteamleden binnen deze pilot zijn: Ladyx1983, Abdenasser, Modesty, Bellydancefan en Just_being_me!
Dus wil je meer weten? Vraag het de webteamleden of neem een kijkje op deze speciaal voor jou gemaakte infosite:

http://www.marokko.nl/voedingscentrum/

Toen dachten jullie,daar valt geld mee te verdienen

25-09-2006, 16:27

Goed idee!

25-09-2006, 17:39
Een heel goed idee want ik wil heeeeeeeeeel graag op een gezonde manier een paar kilootjes afvallen dus kom maar op...

25-09-2006, 18:05
Leuk! Mijn vraag over 'sporten tijdens ramadan' is hiermee beantwoord.

25-09-2006, 18:40
Goede Actie

25-09-2006, 18:46

Citaat door Gijsz:

Salaam!

Om jullie deskundige informatie te geven hebben wij samen met het Voedingscentrum een infosite gemaakt. Hier vind je een bundeling van gezonde tips, veelgestelde vragen en leuke testjes. Zodat je je op een gezonde manier kunt bezig houden met voeding, bewegen, aankomen of afvallen. Heb je na het lezen van deze informatie nog vragen, dan kun je terecht bij de webteamleden. De webteamleden binnen deze pilot zijn: Ladyx1983, Abdenasser, Modesty, Bellydancefan en Just_being_me!

http://www.marokko.nl/voedingscentrum/

Mochten jullie nog een weblid nog hebben dan hou ik me aanbevolen!!

25-09-2006, 18:54

Citaat door fenna:
Mochten jullie nog een weblid nog hebben dan hou ik me aanbevolen!!

ze kan er wat van

26-09-2006, 11:16
ik ging gister na het eten sporten, dat was echt lekkerrrr

26-09-2006, 14:10

Citaat door xxZahraxx:
Een heel goed idee want ik wil heeeeeeeeeel graag op een gezonde manier een paar kilootjes afvallen dus kom maar op...

Ik spreek nu voor mijn beurt, maar hier is een antwoord op jouw vraag
Mocht je nog meer willen weten: Modesty en Ladyx1983 zijn de aangewezen personen om je te helpen. Hier kun je de webteamleden bereiken
Succes.

26-09-2006, 16:57

Citaat door maroc_misty:
Leuk! Mijn vraag over 'sporten tijdens ramadan' is hiermee beantwoord.

http://www.marokko.nl/voedingscentrum/index.php?pagina=bewegen

26-09-2006, 19:43

Citaat door bellydancefan:
Ik spreek nu voor mijn beurt, maar hier is een antwoord op jouw vraag
Mocht je nog meer willen weten: Modesty en Ladyx1983 zijn de aangewezen personen om je te helpen. Hier kun je de webteamleden bereiken
Succes.

.

26-09-2006, 22:43
Nog mensen die adviezen nodig hebben?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9