Bekijk volle/desktop versie : Dadels Afkomstig Uit Israel!!



Pagina's : [1] 2

25-09-2006, 06:18
Salamo Alaikom ,


Let er AUB op dat je geen Jordan River dadels koopt voor Ramadan. Deze
dadels komen namelijk uit israel en veel moslims denken dat het
jordaanse dadels zijn. het zou zonde zijn om ons vasten te breken en
tegelijkertijd de oorlog tegen de palestijnen steunen.
Zie de volgende website : http://www.hadiklaim.com .


Wasalam, Monne

25-09-2006, 06:50


Dat is ons ook overkomen. Er werd gedacht dat ze uit Jordanie kwamen. Er zijn mensen die alleen aan geld denken

Ouasima

25-09-2006, 07:16
damn had et eerder gezegd ?? wat nnu wij hebben een doos gekocht moeten we die weggooien en nieuwe kopen ?

25-09-2006, 08:10
neej niet weggoien, gwoon volgende keer opletten, want je hebt t geld er al aan uit gegeven

25-09-2006, 08:13


damn..werken die jordanaanse bedrijven gewoon meej

25-09-2006, 08:14

Citaat door miss_bakoia:
Salamo Alaikom ,


Let er AUB op dat je geen Jordan River dadels koopt voor Ramadan. Deze
dadels komen namelijk uit israel en veel moslims denken dat het
jordaanse dadels zijn. het zou zonde zijn om ons vasten te breken en
tegelijkertijd de oorlog tegen de palestijnen steunen.
Zie de volgende website : http://www.hadiklaim.com .


Wasalam, Monne


Smaken ze dan anders of zijn ze van mindere kwaliteit?

25-09-2006, 10:14
Mijn man heeft ook die dadels gekocht, ze waren extra duur maar ook lekker. Jammer dat het van Israel komt, ik hoorde dat ook pas gisteren van mijn vader.

25-09-2006, 10:22

Citaat door miss_bakoia:
Salamo Alaikom ,


Let er AUB op dat je geen Jordan River dadels koopt voor Ramadan. Deze
dadels komen namelijk uit israel en veel moslims denken dat het
jordaanse dadels zijn. het zou zonde zijn om ons vasten te breken en
tegelijkertijd de oorlog tegen de palestijnen steunen.
Zie de volgende website : http://www.hadiklaim.com .


Wasalam, Monne


3aleikoem sallam

niet alles Jordan River dadels zijn afkomstig uit israel...
je moet bij op de doos kijken wat het land van herkomst is...75%van de dadels is afkomstig uit israel maar de andere 25% is afkomstig uit Jordanie...
Je moet gewoon lezen wat er op de doos staat

nog een Gezegend Ramadan toegewenst iedereen

25-09-2006, 10:32
hey voor degenen die het lekker vinden, jullie moeten niet denken dat het nu haram is omdat t uit israel komt, gewoon het idee dat wij moslims meehelpen aan de opbouw en munitieaanvulling van de zionisten geeft me geen fijn gevoel vooral tijdens Ramadan.

en gek zie je die kleine lettertjes daaronder? produce of israel! het is een bedrijf gevestigd in israel, daar is het verpakt en zij distribueren het dus zij winnen het meeste geld, dat 25% uit jordanie afkomstig is kan wel zo zijn, maar zij strijken de winst op en niet jordanie...:

25-09-2006, 10:34
Ze verkopen ook onder een andere naam

Hadiklaim has several brand-name date products, which are sold throughout the
Middle East, Europe, Australia and the Americas. Most prominently, Medjoul dates
are sold under the King Solomon brand, while Jordan River remains a symbol of
quality for numerous date varieties. Jordan River Bio-Top brand appears on all our
Bio-Organic products.

25-09-2006, 11:01

Citaat door miss_bakoia:
hey voor degenen die het lekker vinden, jullie moeten niet denken dat het nu haram is omdat t uit israel komt, gewoon het idee dat wij moslims meehelpen aan de opbouw en munitieaanvulling van de zionisten geeft me geen fijn gevoel vooral tijdens Ramadan.

en gek zie je die kleine lettertjes daaronder? produce of israel! het is een bedrijf gevestigd in israel, daar is het verpakt en zij distribueren het dus zij winnen het meeste geld, dat 25% uit jordanie afkomstig is kan wel zo zijn, maar zij strijken de winst op en niet jordanie...:



ja ik zie ze en dat weet ik ook maar de 25% waar ik het over heb zijn ook dadels die werkelijk door jordanie worde geproduceer...die dadels zijn een stuk duurder dan de jordaanse dadels die verpakt worden in israel...

25-09-2006, 11:38

Citaat door gek:
ja ik zie ze en dat weet ik ook maar de 25% waar ik het over heb zijn ook dadels die werkelijk door jordanie worde geproduceer...die dadels zijn een stuk duurder dan de jordaanse dadels die verpakt worden in israel...


ewa je moet zelf weten, alleen is niet logisch wat je zegt, als het onder 1 naam word verkocht, zal het ook door 1 fabrikant geproduceerd worden. maybe heeft dit bedrijf een groot stuk grond met dadels in jordanie gekocht zoals ze dat ook in afrika hebben naar eigen zeggen.

25-09-2006, 11:45



Citaat door miss_bakoia:
ewa je moet zelf weten, alleen is niet logisch wat je zegt, als het onder 1 naam word verkocht, zal het ook door 1 fabrikant geproduceerd worden. maybe heeft dit bedrijf een groot stuk grond met dadels in jordanie gekocht zoals ze dat ook in afrika hebben naar eigen zeggen.



dat zal het denk ik wel zijn...me pa is zelf handelaar hij koopt geen dadels in die afkomstig zijn uit israel...hij koopt wel het merk Jordan river in maar dan staat er bij land van herkomst Jordanie....

25-09-2006, 11:59

Citaat door gek:
dat zal het denk ik wel zijn...me pa is zelf handelaar hij koopt geen dadels in die afkomstig zijn uit israel...hij koopt wel het merk Jordan river in maar dan staat er bij land van herkomst Jordanie....


joden regeren de hele wereld

25-09-2006, 13:25
Stel je koopt in de supermarkt een pakje kaas, Parmezaanse kaas wel te verstaan, dan koop je dus kaas uit Parma. In Nederland kun je hier gelukkig vanuit gaan, dankzij de voedsel en waren autoriteit/wet.

Het is namelijk strafbaar voor de producent en de invoerder om Parmezaanse kaas te verkopen wat uiteindelijk misschien Rotterdamse kaas blijkt te zijn.

Als je dan verbaasd bent dat je in een pak "Jordan River" Israelische dadels aantreft ben je ook niet helemaal snugger bezig.
De naam "Jordaanse Rivier" geeft naar mijn weten geen enkele aanleiding om aan te nemen dat de inhoud van de doos uit Jordanie komt.

Als de naam van het product voor jou gelijkenissen moet vertonen met het product zelf, dan zou een grote plas water in je schoot tijdens openen van de doos gepaster zijn.

Aanhanger van meer&beterlezen.nl

Pagina's : [1] 2