Bekijk volle/desktop versie : hulp nodig!



24-09-2006, 14:48
Salaam allemaal,

Ik weet dat het niet het juiste ogenblik is om over relaties te praten aangezien we net de maand van glorie binnengaan maar toch vraag ik jullie om advies.
We zijn net een weekje met school weggeweest naar de zee, en daar ben ik heel erg bevriend geraakt met een jongen uit mijn klas. Gisteren vertelde hij mij dat hij eigenlijk gevoelens heeft voor mij. En ik voel mij ook wel aangetrokken tot hem maar ik ben nog niet echt verliefd op hem. Ik weet wel dat het zou kunnen komen.
Maar daar zit het probleem niet echt het probleem is: ik heb al een jaar gevoelens voor een jongen en hij ook voor mij maar door omstandigheden zal het toch niet lukken om een relatie te beginnen.
Nu vraag ik jullie om raad: moet ik blijven wachten tot die omstandigheden verdwijnen (wat waarshijnlijk nooit zal gebeuren) of moet ik die andere jongen een kans geven?

Bedankt om dit te lezen en hoop snel een antwoord te vinden.

Nog allemaal een zalige maand ramadan toegewenst.

24-09-2006, 14:53


als je al weet dat je misschien gevoelens voor die andere kunt krijgen dan moet je 'm zeker een kans geven.vooral omdat je al weet dat 't niks wordt met die andere..

24-09-2006, 14:55
dankje meid, maar ik zal toch moeten wachten tot na de ramadan...

24-09-2006, 15:06
waarom niet je hand komen vragen

24-09-2006, 15:09


Wachten tot een van hen jou hand komt vragen. Iedereen weet, behalve jij, dat het een relatie wordt dat eens stuk zal gaan..

24-09-2006, 15:10
stajain is derde persoon. Hij zal jouw en hem gek maken. Zal geen baraka uit voort komen.

24-09-2006, 15:11
Ik zou gewoon helemaal niets doen...laat het op je afkomen en dan merk je vanzelf wel welke van de 2 echt moeite zal doen om jouw hart te veroveren.

24-09-2006, 15:13

Citaat door mocrogirl_5:
Salaam allemaal,

Ik weet dat het niet het juiste ogenblik is om over relaties te praten aangezien we net de maand van glorie binnengaan maar toch vraag ik jullie om advies.
We zijn net een weekje met school weggeweest naar de zee, en daar ben ik heel erg bevriend geraakt met een jongen uit mijn klas. Gisteren vertelde hij mij dat hij eigenlijk gevoelens heeft voor mij. En ik voel mij ook wel aangetrokken tot hem maar ik ben nog niet echt verliefd op hem. Ik weet wel dat het zou kunnen komen.
Maar daar zit het probleem niet echt het probleem is: ik heb al een jaar gevoelens voor een jongen en hij ook voor mij maar door omstandigheden zal het toch niet lukken om een relatie te beginnen.
Nu vraag ik jullie om raad: moet ik blijven wachten tot die omstandigheden verdwijnen (wat waarshijnlijk nooit zal gebeuren) of moet ik die andere jongen een kans geven?

Bedankt om dit te lezen en hoop snel een antwoord te vinden.

Nog allemaal een zalige maand ramadan toegewenst.


Als jij hoogstwaarschijnlijk weet dat de omstandigheden niet zullen verdwijnen, vindt ik dat je die jongen van je klas een kans moet geven. Ik heb zelf een soortgelijke fout gemaakt, door te gaan wachten op die ene persoon totdat alle problemen waren verdwenen, maar intussen kan er van alles gebeuren.

Succes meid

24-09-2006, 15:19
Bedankt, allemaal voor jullie reactie...
En inderdaad ik weet dat ik fout bezig ben door een relatie aan te gaan.
Hand vragen? Dat zal nog lang duren denk ik.

24-09-2006, 15:23
geduld is helft van geloof. Toon geduld en vraag Allah om jouw te lijden en dan komt het inshallah goed oeghti

24-09-2006, 15:49
amien bedankt é