Bekijk volle/desktop versie : Was dit mijn lot???

23-06-2002, 00:06
Huilend en kapot lag ik op de koude badkamervloer...ik voelde de rillingen over mijn rug gaan...even voelde ik niks meer...maar toen begon alles aan mijn lichaam te tintelen...ik probeerde zo stilletjes mogelijk te huilen zodat niemand me kon horen......ya rab..waarom nou??? waarom ik? dacht ik bijmezelf...op de achtergrond kon ik mijn moeder horen schreeuwen: vieze hxxx ik vervloek de dag dat je geboren was..ik wist niet wat mij bezielde om aan allah een meisje te vragen enzo bleef dat nog minuten doorgaan....ik voelde een wrede steek in mijn hart...hoe kon mijn moeder degene die mij met liefde op deze aarde heeft gezet..mij zo'n pijn doen???
ik wachtte tot mijn moeder naar beneden zou gaan...maar helaas nog steeds hoorde ik haar rondlopen in haar kamer.. ik stond moeizaam op en liep naar de spiegel..eigenlijk wou ik er niet in kijken...want ik wist wat ik te zien zou krijgen..maar toch deed ik het...oh mijn god wat zie zag ik er uitttt!!! ..ik had allemaal rode plekken op mijn gezicht en mijn ogen waren helemaal opgezwollen...mijn lichaam was bont en blauw..en ik voelde de striemen op mijn rug...toen kon ik er al helemaal niet meer tegen en begon harder te huilen...opeens hoorde ik een knalharde xboemx de deur..t was mijn moeder: a bent el hram wash ged shuud do9mek oulla gan heresek 3liek dieke beb!!! Ga weg!!!! Laat me met rust!!! schreeuwde ik..en toen begon me moeder al helemaal te flippen...Doe die deur open of ik maak hem kapot!!! en de rest verstond het niet eens..ik wou het niet aanhoren..t was voor mij zo wel genoeg geweest...ze had mijn leven al genoeg kapot gemaakt...ik deed de kraan open en begon mijn gezicht te wassen & mijn neus te snuiten..zoooo dat was een hele opluchting intussen was het geschreeyw al gestopt...ik droogde mijn gezicht af..en keek naar buiten..het regende..dat was weer typisch nederland... echt klimaatloos...Nadiaaaa hoorde ik..het was mijn broer...Doe die deur opennnn!!..zei hij op een luide toon..Waarom riep ik terug...ik moet el woedoe doen...opschieten deur open!!!...waar is mama!?? vroeg ik...die is naar galtie malika...weet je het zeker!?!? jaaaaa ik weet het zeker doe die deur nou open!!! ik vloog naar de deur en deed hem open...o wat was ik blij dat mama weg was..elias trok de deur open en keek me boos aan...wat is het nou altijd met jou en mama?? vroeg hij..het word met de dag erger..kunnen jullie niet gewoon in vrede leven??enz enz preek na preek...ik wou wat terugzeggen maar ik wou niet in discussie en wachtte tot hij klaar was met zijn preek en liep naar mijn kamer...voor de zekerheid deed ik toch de deur op slot en ging op mijn bed liggen...ik staarde naar het plafond...was dit mijn lot??? ik wou er niet meer over nadenken en deed de tv maar aan..tmf mtv en the box..dat waren mijn pijnstillers..muziek was mijn hobby...het kon je niet teleurstellen en gaf een kick...mijn favo nr was bezig xvan ashanti - foolishx en ik begon mee te zingen..see my days are cold without you lalalalaalala....Wuhaaa...!!! ik voelde mijn broekzak trillen...ik pakte mijn telefoon..heey een sms..? van wie zou die nou zijn??? ik opende het smsje en zag de naam Yassin staan...ik kreeg gelijk al een warm gevoel door mijn lichaam en begon trillend op de knopjes van mijn mobieltje te drukken...ik opende het smsje...: hey schatje hoe istie met je alles goed? waar ben je ik mis je heel erg..ik ben online..hoop z.s.m van je te horen..love you xxx Yassin..aaay wat was het toch een schat die mo..hij maakt me echt gek..zonder bij na te denken deed ik vliegensvlug mijn pc aan...snel snel meld je aan a klere msn....pfff 3la traagheid..ik kon mezelf wel voor me kop slaan........eh hehe eindelijkkkkk..voordat ik in mijn lijstje kon zoeken kreeg ik meteen al een balk vol berichtjes op msn..ik besteedde er geen aandacht aan...ik kon maar aan 1 iemand denken en dat was Yassin...

23-06-2002, 12:47

shokran halima allah ie 3tike saha ik ga er gelijk mee verder...tan tina thalla ik hoop dat je hem leuk vind xxx Chaimaa

23-06-2002, 13:32
Echt mooi verhaal meid!!!

Ga zo door
Schrijf gauw een vervolg

Laterzzzzzzzzz

23-06-2002, 14:17
hij was degene die mijn hartje sneller deed kloppen...hij deed me al mijn problemen vergeten...nog nooit was ik zo verliefd geweest..en wie had dat gedacht???....verliefd zijn op een virtueel figuurtje van het net...die met symbooltjes zijn emoties uitdruktte..het idee al.. waarschijnlijk zat er toch wel een steekje bij me los....maar wat zou jij doen??? ik wou er niet te lang over nadenken..1 ding wist ik zeker..en dat was dat onze liefde niet meer stuk kon!!!..stiekem verlangde ik naar yassin en droomde elke nacht over hem..maar dat kon ik hem niet vertellen..ik schaamde me ervoor.....met een big smile zat ik achter de computer..mijn vingers dansden over het toetsenbord....we chatte nu al bijna een jaar met elkaar...en we hadden elkaar nog nooit gezien...hij stelde meerdere malen voor om elkaar in real life te ontmoeten...maar ik voeldde er nog niks voor...ik was bang dat ik gezien zou worden..en dan zou het echt mis gaan...dan zou ik nooit meer een zonnestraal vanbuiten mogen bewonderen....dat risico wou ik niet nemen...dit keer vertelde hij me dat ie me in marokko wou zien als het hier in nederland gewoon niet kon...me hart begon sneller te bonzen..WAAROM HAD IK DAAR NOOIT AAN GEDACHT!??!! alhmara nadia..mongool dat je bent!!! wat was die yassin toch slim ik stemde in...Yes Yes...ik zou hem in het echt zien...mijn grote liefde...ik sprong van mijn stoel en begon te dansen..!!! maar voordat ik weer terug op mijn stoel ging zitten...werd er keihard op mijn deur gebonst..Nadiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaa

27-06-2002, 12:12

?????????/waar is de rest?

27-06-2002, 17:40
ik d8 dat niemand geintresseerd was en wou dus geen moeite doen... maar ik zal het zsm afmaken

27-06-2002, 18:16
afmaken meid.
als je begint afmaken..!!!
Want ik had het gelezen en ik dacht er komt nog een vervolg joh..
duzz afmaken !

Ciao Baby

27-06-2002, 18:33
ai ai sir!!! xwafxwafx coming up!!!

25-08-2002, 19:14
Waar blijft de rest?
Ik begrijp nog steeds niet waarom haar moeder haar heeft geslagen.
groetjes riffia

25-08-2002, 22:00
Spannend!! Ga door....

07-01-2004, 18:53
Gaa verderr m0ooi st0ry

07-01-2004, 19:17
chaimaa half jaar geleden mee begonnen. Ga verder