Bekijk volle/desktop versie : Ik neem geen man die,



Pagina's : [1] 2 3 4 5

24-09-2006, 11:20

!!!



Vroeger een player of een losúr was, een heel slecht verleden achter zich heeft !


- Ik neem een man die vroeger wel eens naar de bieb ging, of wel eens musea's bezocht. Die vaak boeken las voor zijn plezier, en die altijd open staat voor kennis. Die zijn geloof intressant vind & ptaktiseert. Die blousjes draagt & lage spijkerbroeken..

Die een tweedaagse baardje bij houd, en die openminded is. Die zijn leven lang geen grote zondes heeft gemaakt, een man die maagd is tot hij zijn leven samen met mij deeld. Yup. Zo een man zal ik nemen, anders zal ik mijn leven lang vrijgezel blijven .

Welke man willen jullie ? . ( Mannen lees mee, & leer ).

24-09-2006, 11:25


Een man die een verleden heeft vind ik geen probleem, ik heb zelf óók een verleden!

Dé man die ik wou heb ik.

24-09-2006, 11:27

Citaat door 1001_nacht:
Een man die een verleden heeft vind ik geen probleem, ik heb zelf óók een verleden!

Dé man die ik wou heb ik.




Ik lig dood. Tfú, je weet dat ik het zo niet bedoel heksepeks. Wacht ik ga het snel snel veranderen .


Oellala, vertel !

24-09-2006, 11:27

Citaat door smaraagd:

!!!



Vroeger een player of een losúr was, een heel verleden achter zich heeft !


- Ik neem een man die vroeger wel eens naar de bieb ging, of wel eens musea's bezocht. Die vaak boeken las voor zijn plezier, en die altijd open staat voor kennis. Die zijn geloof intressant vind & ptaktiseert. Die blousjes draagt & lage spijkerbroeken..

Die een tweedaagse baardje bij houd, en die openminded is. Die zijn leven lang geen grote zondes heeft gemaakt, een man die maagd is tot hij zijn leven samen met mij deeld. Yup. Zo een man zal ik nemen, anders zal ik mijn leven lang vrijgezel blijven .

Welke man willen jullie ? . ( Mannen lees mee, & leer ).



Ik wil een man die zich nu bezig houdt met zijn geloof. Een man die van zijn fouten heeft geleerd. Een man die niet kijkt naar het verleden maar naar het heden.

Kijk nooit naar het verleden want daar haal je alleen ellende en pijn mee op!
Ieder leeft zijn eigen leven op zijn manier, en iedereen kan van zijn fouten leren en bereid is om zijn foute daden om te zetten in goede..

Ik heb liever een man die vroeger alles heeft gedaan en spijt ervan heeft, dan eentje die nog nooit wat heeft gedaan en op latere leeftijd zijn jeugd gaat inhalen!

Kijk altijd naar de toekomst.

24-09-2006, 11:29



Citaat door Fabalous_F:
Ik wil een man die zich nu bezig houdt met zijn geloof. Een man die van zijn fouten heeft geleerd. Een man die niet kijkt naar het verleden maar naar het heden.

Kijk nooit naar het verleden want daar haal je alleen ellende en pijn mee op!
Ieder leeft zijn eigen leven op zijn manier, en iedereen kan van zijn fouten leren en bereid om zijn foute daden om te zetten in goede..

Ik heb liever een man die vroeger alles heeft gedaan en spijt ervan heeft, dan eentje die nog nooit wat heeft gedaan en op latere leeftijd zijn jeugd gaat inhalen!

Kijk altijd naar de toekomst.



Ok deels heb je gelijk, maar wil je zeggen dat mannen die trouw zijn geweest ( netals zoveel meiden )..het later dan toch gaan proberen !? Dus men die de wetten van de islam volgt, zullen op latere leeftijd toch het verkeerde pad opgaan...want tja iedereen moet het één keer proberen !? Zo komt het over. Euh nee daar ben ik het niet mee eens .

X.

24-09-2006, 11:30

Citaat door smaraagd:
Ik lig dood. Tfú, je weet dat ik het zo niet bedoel heksepeks. Wacht ik ga het snel snel veranderen .


Oellala, vertel !



Géén straatjochie, rookt niet, drinkt niet, leuk, eigen huis, werkt, kan mij onderhouden, draagt normale broeken.....

24-09-2006, 11:32

Citaat door 1001_nacht:
Géén straatjochie, rookt niet, drinkt niet, leuk, eigen huis, werkt, kan mij onderhouden, draagt normale broeken.....




. Cute, Allay kemel bigier ! Probeer het zo snel mogelijk bekend te maken éah ! Des te beter het uit zou pakken...

24-09-2006, 11:33

Citaat door smaraagd:
. Cute, Allay kemel bigier ! Probeer het zo snel mogelijk bekend te maken éah ! Des te beter het uit zou pakken...



Ik blijf liever stiekem doen, is véél spannender!

24-09-2006, 11:33
Ik wil een man die NU praktiseerd, die keihard voor het hiernamaals werkt en als doel heeft Djannah te betreden.

Een man die respectvol, intelligent en lief is.

Het liefst zou ik ook graag een maagd willen, maar die hoop heb ik opgegeven want volgens mij bestaan die niet meer.

Ik zou ook graag een baard tot zijn knieeen willen en gevaarlijke groene ogen

24-09-2006, 11:33
ja meiden jullie hebben gelijk. Ikzelf ben maagd, hou van lezen, over islam en algemene dingen en heb een baardje...

24-09-2006, 11:34

Citaat door Fabalous_F:
Ik wil een man die zich nu bezig houdt met zijn geloof. Een man die van zijn fouten heeft geleerd. Een man die niet kijkt naar het verleden maar naar het heden.

Kijk nooit naar het verleden want daar haal je alleen ellende en pijn mee op!
Ieder leeft zijn eigen leven op zijn manier, en iedereen kan van zijn fouten leren en bereid is om zijn foute daden om te zetten in goede..

Ik heb liever een man die vroeger alles heeft gedaan en spijt ervan heeft, dan eentje die nog nooit wat heeft gedaan en op latere leeftijd zijn jeugd gaat inhalen!

Kijk altijd naar de toekomst.


Zo'n man wil ik ook!!

24-09-2006, 11:34

Citaat door smaraagd:
Ok deels heb je gelijk, maar wil je zeggen dat mannen die trouw zijn geweest ( netals zoveel meiden )..het later dan toch gaan proberen !? Dus men die de wetten van de islam volgt, zullen op latere leeftijd toch het verkeerde pad opgaan...want tja iedereen moet het één keer doen !? Zo komt het over. Euh nee daar ben ik het niet mee eens .

X.



Ik zeg helemaal niks!

Het (kan) wel..

De meeste mannen willen later toch dingen uit proberen die ze nog nooit eerder hebben gedaan (niet allemaal) natuurlijk. Wat ik er mee wou zeggen is dat je nooit naar het verleden van iemand moet kijken. Niemand is heilig iedereen maar ook iedereen heeft een verleden. We zijn immers mens. We leven op aarde waar alles te zien en te doen is. Men kan heel makkelijk de fout ingaan. Het is nog altijd allah (shw) die mag oordelen en straffen. Ik respecteer je keus en hierbij zeg ik ook heel erg veel succes met het vinden van je ware man die voldoet aan je wensen.

24-09-2006, 11:36


het is inderdaad zo dat we op aarde leven en dat het moeilijk is om zeg maar fouten te begaan. Maar ik vind dat de grote zondes vermeden moeten worden...

24-09-2006, 11:37

Citaat door Fabalous_F:
Ik zeg helemaal niks!

Het (kan) wel..

De meeste mannen willen later toch dingen uit proberen die ze nog nooit eerder hebben gedaan (niet allemaal) natuurlijk. Wat ik er mee wou zeggen is dat je nooit naar het verleden van iemand moet kijken. Niemand is heilig iedereen maar ook iedereen heeft een verleden. We zijn immers mens. We leven op aarde waar alles te zien en te doen is. Men kan heel makkelijk de fout ingaan. Het is nog altijd allah (shw) die mag oordelen en straffen. Ik respecteer je keus en hierbij zeg ik ook heel erg veel succes met het vinden van je ware man die voldoet aan je wensen.



Yup je hebt gelijk, wie ben ik om te oordelen over 'hem' !?
maar toch wil ik geen afgelikte-boterham met schimmel .

24-09-2006, 11:37

Citaat door elmekteb:
Ik wil een man die NU praktiseerd, die keihard voor het hiernamaals werkt en als doel heeft Djannah te betreden.

Een man die respectvol, intelligent en lief is.

Het liefst zou ik ook graag een maagd willen, maar die hoop heb ik opgegeven want volgens mij bestaan die niet meer.

Ik zou ook graag een baard tot zijn knieeen willen en gevaarlijke groene ogen





. Ze bestaan nog , maagden ! ( i think ).

Pagina's : [1] 2 3 4 5