Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Cadeau TIPS!!!



23-09-2006, 22:34

Citaat door Gekke_Tamazight:
Hebben jullie leuke cadeau tips???


Mn beste vriendin is binnen kort jarig, maar ik zou niet weten wat ik moet halen..

Hebben jullie nog leuke, originele ideeen?
.

23-09-2006, 23:17


sieraden sieraden en nog eens sieraden
of als je een leuke foto samen hebt kan je het laten vergroten en in een leuke lijst stoppen

23-09-2006, 23:54

Je moet voor een ander kopen wat je zelf ook heel mooi vind en wat je eigenlijk zelf ook wel zou willen krijgen..


23-09-2006, 23:58

Citaat door Miss_BenTayeb:

Je moet voor een ander kopen wat je zelf ook heel mooi vind en wat je eigenlijk zelf ook wel zou willen krijgen..



Dan zou ik het gewoon voor mezelf kopen. Ze stikt dan maar even.

24-09-2006, 00:01



Citaat door Baseema:
Dan zou ik het gewoon voor mezelf kopen. Ze stikt dan maar even.




Egoist ..



Dan moet je haar gewoon dat cadeautje geven en erbij zeggen: Ik heb dit speciaal voor jou gekocht zodat ik het altijd kan lenen..


24-09-2006, 00:15

Wat ook leuk is, is om zelf wat te maken.. Wat ik een keer gedaan heb voor een vriendin.. Ik had een mand gehaald uit xenos. En een babyblauwe handdoek en washandje en twee van die ronde wasbolletjes ook babyblauw .. Moehiem die had ik netjes onderaan gelegd en er bovenop heb ik alles wat van dove is gekocht.. Ik had shampoo, zeepjes, deodorant, chocolade, dagcreme, nachtcreme, handcreme, maskers.. Moehiem helemaal volgemaakt.. En toen heb ik die doorzichtige papier eroverheen vast gemaakt..
Ze vond het echt heel mooi.. Dat raad ik je wel aan..


24-09-2006, 00:20

Citaat door Miss_BenTayeb:

Wat ook leuk is, is om zelf wat te maken.. Wat ik een keer gedaan heb voor een vriendin.. Ik had een mand gehaald uit xenos. En een babyblauwe handdoek en washandje en twee van die ronde wasbolletjes ook babyblauw .. Moehiem die had ik netjes onderaan gelegd en er bovenop heb ik alles wat van dove is gekocht.. Ik had shampoo, zeepjes, deodorant, chocolade, dagcreme, nachtcreme, handcreme, maskers.. Moehiem helemaal volgemaakt.. En toen heb ik die doorzichtige papier eroverheen vast gemaakt..
Ze vond het echt heel mooi.. Dat raad ik je wel aan..




heb ik ook een keer gehad van me broer was ik soeper blij mee
zat ook een cadeao bon in schoonheids spesialiste
badjas en gezichts verzorging milk tonic dag creme nacht creme body gel en lotion bad olie haar verzorging knuffel parfum

de verzorgings producten die ik gewoon altijd gebruik

die gebulde mandis echt een aanrader

24-09-2006, 00:27

Citaat door Gekke_Tamazight:
Dank je wel meissie, dit is inderdaad een hele leuke idee!!



Graag gedaan..!


24-09-2006, 00:27

Citaat door bandidaa:
heb ik ook een keer gehad van me broer was ik soeper blij mee
zat ook een cadeao bon in schoonheids spesialiste
badjas en gezichts verzorging milk tonic dag creme nacht creme body gel en lotion bad olie haar verzorging knuffel parfum

de verzorgings producten die ik gewoon altijd gebruik

die gebulde mandis echt een aanrader



Leuk en lief van je broer joh!


24-09-2006, 08:11
en wat zouden jullie geven als je beste vriendin, (eigenlijk een soort zus) gaat verloven.

24-09-2006, 10:47

Citaat door meknesia15:
en wat zouden jullie geven als je beste vriendin, (eigenlijk een soort zus) gaat verloven.











Je kan een hele mooie lingerie geven.. Had ik ook gedaan toen mijn nicht verloofde...

24-09-2006, 11:11
Dat wil ik geven als ze gaat trouwen, maar niet als ze gaat verloven wil ik wat anders geven. weet je misschien nog iets.

maar tog bedankt