Bekijk volle/desktop versie : Homoseksualiteit Onder Moslims



23-09-2006, 22:15
schaamteloos Onderwerp Maar Ik Zou Graag De Meningen Willen Horen

Hoe Denken Jullie Daarover?

23-09-2006, 22:21


Allah straft hun!!!!!!!!!

23-09-2006, 22:22
Moeilijk voor hun.. eigenlk kunne ze dr niks aan doen denk ik.. maar het hoort gwn nie.. t blijft hara,m

23-09-2006, 22:32
haram moetlakan!!!

23-09-2006, 22:35


Onder Moslims bestaat geen homoseksualiteit!!

23-09-2006, 22:36
Ik zou niet anders omgaan met iemand als ik zou weten dat hij/zij valt op hetzelfde geslacht, maar goed moet wel zeggen dat ik van mening ben dat een Homo geen Moslim kan zijn.

23-09-2006, 22:37

Citaat door Chickolata:
Moeilijk voor hun.. eigenlk kunne ze dr niks aan doen denk ik.. maar het hoort gwn nie.. t blijft hara,m



Het kan gewoon niet...

Bestaan er eigenlijk islamitsche homo's dan ? nee toch als homo kan je jezelf toch geen moslim noemen ...

Hoe homo je dan ook bent , probeer dan in ieder geval het goede te doen en als nog met een vrouw te trouwen en daar je leven mee te delen en proberen op het rechte pad te blijven ...

Ik snap heus wel dat ze nou eenmaal zo zijn , maar ze hebben een keuze , en ze kunnen kiezen het goede te doen ...

Maar ja ik veroordeel niemand , uiteindelijk ligt iedereen alleen in zijn of haar graf !

23-09-2006, 22:48
Stel het dan zo.. Een man afkomstig uit een islamitisch gezin.. Heeft homoseksuele gevoelens. Marokko zijn ze echt wel te vinden. Hier vast ook. Hoe denk je er over? Heb je er respect voor? Wat zegt de islam er over? Zijn de meningen onder mensen verdeeld?

23-09-2006, 22:53

Citaat door Angellovely:
Stel het dan zo.. Een man afkomstig uit een islamitisch gezin.. Heeft homoseksuele gevoelens. Marokko zijn ze echt wel te vinden. Hier vast ook. Hoe denk je er over? Heb je er respect voor? Wat zegt de islam er over? Zijn de meningen onder mensen verdeeld?


Ik zou er respect voor hebben ,als hij zijn ''gevoelens'' voor mannen negeert en als hij besluit gewoon met een vrouw te trouwen en kindertjes te krijgen een goede toekomst tegemoet zal krijgen ...Hier en in het hiernamaals...

Homo en moslim zijn kan gewoon niet samen ...

23-09-2006, 23:35
Ik persoonlijk heb er eigenlijk niets op...het interesseert me gewoonweg niet...Leven en Laten leven

Als een Moslim(jongen) besluit om die kant op te gaan, is hij volgens mij ook bewust van de gevolgen van het hiernamaals...Dus ja, hij zal zijn verantwoording moeten leggen ten opzichte van Allah...

Breek mn hoofd er echt niet over, heb belangrijkere zaken te doen

Ma3a salama

23-09-2006, 23:37

Citaat door Angellovely:
schaamteloos Onderwerp Maar Ik Zou Graag De Meningen Willen Horen

Hoe Denken Jullie Daarover?


viez en erg

23-09-2006, 23:39
Niet mijn zaken.

T zijn ook maar mensen.

24-09-2006, 00:21



Citaat door Soussia_Belgie_:
Ik persoonlijk heb er eigenlijk niets op...het interesseert me gewoonweg niet...Leven en Laten leven

Als een Moslim(jongen) besluit om die kant op te gaan, is hij volgens mij ook bewust van de gevolgen van het hiernamaals...Dus ja, hij zal zijn verantwoording moeten leggen ten opzichte van Allah...

Breek mn hoofd er echt niet over, heb belangrijkere zaken te doen

Ma3a salama



24-09-2006, 00:22
die mensen kunnen er niet aan doen het is een afwijking die laatsvindt in de baarmoeder maar ze hebben wel de keuze om zich al dan niet te beheersen het is voor hen een test daar moet je ook respect voor hebben