Bekijk volle/desktop versie : Wat kan je zoal meenemen op de bus naar marokko om te eten?

30-06-2003, 12:43
sallaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

graag tips mensen
ik heb altijd gevlogen en nu is het de eerste keer met de bus,dus vraag ik me af wat je zoal kan meenemen voor de eerste dag te doorkomen.

Brood?
drank?koelbox?
een kussen?
zeg het maar,ik hoop enige tips te krijgen,haha

30-06-2003, 12:46

-Brood
-Drank >limonade en pakjes melk of iets anders
-ja ook kussens (altijd handig voor onderweg)
-en wat te eten
enzovoorts...

30-06-2003, 16:45
Ik ben 1x met de bus naar Marokko gegaan en het enige wat ik mee had genomen was: 1 zak chips, 1 zak snoep en een fles water. De bus stopt regelmatig, dus je kunt altijd wat kopen bij wegrestaurant en tankstations. Dat is beter dan die zielige uitgedroogde broodjes eten. Je bent op vakantie geniet ervan, vanaf het moment dat je in de bus stapt!

30-06-2003, 22:45
nou...
laat je mama lekkere broodjes klaarmaken
kun je ze tenminste de eerste dag op eten
ik raad je veel drinken mee te nemen het is best warm onderweg.
lekkere dingetjes
zoals: koekjes, chips. snoep etc
maarja kijk maar je wat je er van kunt uithalen

succes

01-07-2003, 08:57

snoep..... haha geef mij snoep en ik zal je nie meer lastig vallen !

01-07-2003, 22:07
broodjes...drinken...en voor de rest,kun je altijd buiten eten...in spanje zijn er restaurants waar halal eten is...daar eten wij dan meestal...dan zijn de broodjes ook niet meer goed als je in spanje bent door de hitte...wij nemen altijd broodjes mee en blijkes tonijn met tomatensaus of naturel...en onderweg doen we dat dan erop....hoop dat ik je geholpen heb...beslama

11-02-2004, 14:55
WATER, IETS WAT HEEL ERG KOUD IS.......COLA FANTA REDBULL IS OOK HEEL GOED OM WAKKER TE BLIJVEN..!!!!!!!!!!

12-02-2004, 09:54
Ik zie mensen vaak marmieta meenemen, die je va n erg ver af kan ruiken. Je moet geen eten meenemen zoals vlees en dergelijke. Neem iniedergeval drankjes mee, misschien wat broodjes maar niet veel je kan beter vers onderweg kopen.