Bekijk volle/desktop versie : Een maand waar we allemaal op wachten



Pagina's : [1] 2 3 4 5

23-09-2006, 14:02
[/SIZE][SIZE="2"]In de naam van allah, de barmhartige, de genadevolle. De hilaal staat aan de hemel. Pril maar dapper straalt hij zijn kracht. Want de ramadan is begonnen, in deze gezegende nacht...Een maand waarop we allemaal wachten...Een maand met de mooiste nachten...Iedereen knielend voor hun heer! Tranen vloeien, keer op keer! Deuren van de hel worden gesloten.. KANS! We kunnen onze imaan vergroten..O moslims! Voor jullie gaan de hemel deuren open! KANS! We zijn in de mooiste maand gekropen! Hoe gaan we het aanpakken in deze mooie maand? In deze maand zijn de liefdes echt diepgaand! Doe je handen open! Huil om vergiffenis! Schreeuw het uit! Onze mooie geloofsgetuigenis... "Ashadoe an la-ilaha illallah wa ashadoe ana muhamdan rasoullah...

Ramadam moebarak sa3eed, wa kolou 3aam wa antoum bigair. Dit wilde ik effe met jullie delen. Met al mijn liefde, misscoco

23-09-2006, 14:26


Moge al onze vasten inchallah worden geaccepteerd en ook een ramdan mobarak voor iedereen

23-09-2006, 14:29
Allah Ibarek-fiek, moge Allah onze vasten accepteren insha'Allah..

23-09-2006, 14:31
Ramadan moubarak iedereen mogen allah ons vergeven voor al onze zondes en ons behoeden voor al het slechte in deze mooie maand

23-09-2006, 14:42


Moge Allah´s woorden eeuwig in onze oren klinken en onze liefde voor Hem in onze hart bestaan. Moge Zijn licht ons volgen naar elke weg die we gaan. Moge Allah swt onze vasten accepteren en zonden vergeven in deze prachtige maand...

Ramadan Moubarak Sa3eed, Wa koula 3am wa antoum bighair Inch´Allah

23-09-2006, 14:46
IK hoop het ook, voor ons moesliemien zjamie3ien dat god ons genadig mag zijn en ons het licht in onze harten zal brengen.

23-09-2006, 15:53
Maschallah misscoco,

Wat een mooie gedicht.
Ik wens jou en alle moslims hetzelfde toe.

23-09-2006, 15:56
Moge Allah Ons vergeven en ons sterker maken in iman deze maand Ramadan inshallah

23-09-2006, 15:58

Citaat door misscocogirl:
[/SIZE][SIZE="2"]In de naam van allah, de barmhartige, de genadevolle. De hilaal staat aan de hemel. Pril maar dapper straalt hij zijn kracht. Want de ramadan is begonnen, in deze gezegende nacht...Een maand waarop we allemaal wachten...Een maand met de mooiste nachten...Iedereen knielend voor hun heer! Tranen vloeien, keer op keer! Deuren van de hel worden gesloten.. KANS! We kunnen onze imaan vergroten..O moslims! Voor jullie gaan de hemel deuren open! KANS! We zijn in de mooiste maand gekropen! Hoe gaan we het aanpakken in deze mooie maand? In deze maand zijn de liefdes echt diepgaand! Doe je handen open! Huil om vergiffenis! Schreeuw het uit! Onze mooie geloofsgetuigenis... "Ashadoe an la-ilaha illallah wa ashadoe ana muhamdan rasoullah...

Ramadam moebarak sa3eed, wa kolou 3aam wa antoum bigair. Dit wilde ik effe met jullie delen. Met al mijn liefde, misscoco



amien zusje...maar waarom moet er weer zo een shitan avatar hebben van een vrouwen oog...ik ben geen heilige maar het totaal plaatje word erdoor verpest

23-09-2006, 16:00
Meid ga zo door en is echt een mooie gedicht wollah

23-09-2006, 16:07

Citaat door Matras:
amien zusje...maar waarom moet er weer zo een shitan avatar hebben van een vrouwen oog...ik ben geen heilige maar het totaal plaatje word erdoor verpest

HIER SPECIAAL VOOR JOU HEB IK HET VERANDERD LIEF VAN ME TOCH

23-09-2006, 16:09

Citaat door riffie_zina:
Meid ga zo door en is echt een mooie gedicht wollah

Dank je wel lief van je hopelijk doen we er meet insha allah

23-09-2006, 16:10


Hahaha, sorry bedoel hopelijk doen we er ook wat mee

23-09-2006, 16:15

Citaat door misscocogirl:
HIER SPECIAAL VOOR JOU HEB IK HET VERANDERD LIEF VAN ME TOCH


soekran jazak allah oe geiran.

trouwen je deed het voor jezelf

23-09-2006, 16:15
haha is niet erg meid ik begrijp het wel...
Ja ik hoop ook dat alle moslims er wat mee doen die dit lezen..
inshallah.
En geen dank, ik vond het een mooi gedicht, daarom heb ik je gecomplimenteerd

Pagina's : [1] 2 3 4 5