Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Foundation



Pagina's : [1] 2

22-09-2006, 18:41
hey lieverds,

ik heb echt dringend foundation nodig, maar ik weet niet welke nu goed is, hij moet niet té duur zijn maar ook geen goedkoop ding

welke foundation + nr huidskleur gebruiken jullie

bOUssa

22-09-2006, 18:49


upp mensen help me

22-09-2006, 18:51
Ik heb gehoord dat die van Rimmel erg goed is..

22-09-2006, 18:58
ik gebruik de getinte dag crem van nivea

ik heb nu een tester van nivea young die ga ik straks proberen

kus bandidaa

22-09-2006, 19:41


ik heb net die dream matte mousse gehaald van maybelline, hij is heel erg mooi!

22-09-2006, 20:09
hey meid

erg mooi bij mij is ie kapot lelijk
ahahah
ik kan het uitleggen
heb naast m neus groffe poorien en het ging daarin zitten ahahh dus je zak van die puntjes maar op de rest van de huid was ie wel mooi

22-09-2006, 20:13
ja de ene huid verschild van de ander..klopt

22-09-2006, 20:50

Citaat door bandidaa:
ik gebruik de getinte dag crem van nivea

ik heb nu een tester van nivea young die ga ik straks proberen

kus bandidaa


wil je het resultaat met ons delen?

23-09-2006, 00:19
bij douglas verkopen ze een hele goeie infallible van loreal k weet niet meer hoeveel hij was maar hijwas wel heel erg goed zal k zeggen

23-09-2006, 16:25

Citaat door ShopAholic:
wil je het resultaat met ons delen?



nou uh een getinte dag creme van niks hahahhaha

maard e nivea visage getinte dag creme is wel goed


23-09-2006, 17:11
Tis een beetje overbodig om te vragen, welke nou goed s en welke niet!!
Kzeg altijd, zelf proberen/testen!

De een heeft namelijk een ander huidskleur en pigment dan een ander!
Als eerst s het dus vertstandig om te gaan checken welke huidskleur je hebt - licht en of donker getint. Vervolgens kijken welke pigment je huidskleur heeft - een rode en of gelige?

Aan de hand daarvan heb je de beste foundation!!!!

Tis namelijk zo dat wanneer je bij iemand met een gelige huidskleur een rozekleurige foundation opdoet, het net lijkt alsof een maskertje op heeft! Het hecht zich als het ware niet aan je huidskleur... (en andersom)

Verder moet je er op leten dat je r niet een paaaarrrrr tinten donkerder foundation koopt - dat zie jemaar al te vaak - want daarmee heb je tevens een averechtse werking!

Mmense kunnen wel zegge van jaaaa dat weet k wel, maar tog kom je dat iedere x maar al te vaak tegen. Omdat mensen in de veronderstelling zijn dat ze er anders nog witter zullen uitzien en of zoiets hebben van " waarvoor koop ik dan een foundation?" Een foundation moet tog immers kleuren? Naww nee! een foundation is ok misschien ook bedoeld om je een lichte kleur te geven, maar vooral om je gelaat er frisser en egaler te laten zien!!!!!

Anders ziet het er pakweg zo onnatuurlijk, dicht geplamuurd uit! Net een masker! Bah (tenzij je wilt shapen/shaduwen en/of het een avond-make up s ddan kan het namelijk nog wel, maar ook dan hooguit uitwijken naar 1/2 tinten donkerder)

Dus voorkeur meot gaan, naar een kleur dat zooo dicht mogelijk staat aan je eigen kleur en/of lzelfs liever een tintje lichter! (zou je neit zegge ja, maar dan staat ie tenminste natuurlijk!.....maar nog een x alleen als je de juiste pigment eruit pikt) anders staat ie zo fake, fake en nog eens fakeeeeeeee

23-09-2006, 18:34
Je moet gewoon zo nu en dan een zonnebankje pakken en je gezicht insmeren met nivea of zwitsal....

Ik heb afstand gedaan van foundation.... Mij staat het niet.

23-09-2006, 18:41



Citaat door VirtualBitch:
Je moet gewoon zo nu en dan een zonnebankje pakken en je gezicht insmeren met nivea of zwitsal....

Ik heb afstand gedaan van foundation.... Mij staat het niet.


ja mij staat het ook niet ik kan het niet eens fatsoenlijk op mijn gezicht smeren

maar als ik mijn gezicht bruin wil houden moet ik veelste vaak onder de zonnebank en dat is niet goed...

mijn gezicht word zo snel wit

iemand nog tips hiervoor?

23-09-2006, 18:46

Citaat door ShopAholic:
ja mij staat het ook niet ik kan het niet eens fatsoenlijk op mijn gezicht smeren

maar als ik mijn gezicht bruin wil houden moet ik veelste vaak onder de zonnebank en dat is niet goed...

mijn gezicht word zo snel wit

iemand nog tips hiervoor?




Ja,

voordat je onder de zonnebank gaat smeer je dan licht in met AUSTRALIAN GOLD Velocity Dark Tanning. Die is verkrijgbaar bij de betere zonnebanken en het kost 2 euro voor een zakje die overigens één keer kan gebruiken. Als resultaat krijg je een egale bruine gezonde kleur en een langdurige kleur natuurlijk! Dit moet je 1 x per week doen de eerste 4 weken daarna kan je 1 x in de 2 weken gaan 4 weken lang en dan 1 x in de 3 weken etc etc etc..Het is een kwestie van opbouwen. succes

23-09-2006, 18:49
woww

als ik de dagen nog kan meemaken dat ik 1x in de 3 weken naar de zonnebank ga en mijn gezicht bruin blijft ben ik echt blij...

maar tnx anywayz

Pagina's : [1] 2