Bekijk volle/desktop versie : Een Advocaat!?



22-09-2006, 12:37
Salam oehleikoem!

Ik wil graag een advocaat en ik heb begrepen dat je die kunt krijgen van de overheid Dus dat je er niks aan kwijt bent!

Mijn vraag is hoe kun je die aanvragen en wat heb je ervoor hebben enz..

Ik heb op internet gekeken maar ik kom er helaas niet uit!

Als iemand mij hier meer over kan vertellen heel graag!

PM'en mag ook

Alvast bedankt!

M3a salam

22-09-2006, 12:39


Salaam toevallig ben ik hier mee bekend, maar je moet dus eerst een advocaat zoeken en die inhuren je krijgt van hem formulieren die je moet invullen en door de gemeente moet laten stempelen, die papieren moeten weer naar de advocaat toe en hij dingt ze in. Maar het ligt aan hoe hoog je inkomen is, dus als je veel verdient dan moet je de advocaat uit je eigen zak betalen en anders een kleine bijdrage!

Succes en als je vragen hebt hoor ik het wel!

22-09-2006, 12:42

Citaat door schatje26:
Salaam toevallig ben ik hier mee bekend, maar je moet dus eerst een advocaat zoeken en die inhuren je krijgt van hem formulieren die je moet invullen en door de gemeente moet laten stempelen, die papieren moeten weer naar de advocaat toe en hij dingt ze in. Maar het ligt aan hoe hoog je inkomen is, dus als je veel verdient dan moet je de advocaat uit je eigen zak betalen en anders een kleine bijdrage!

Succes en als je vragen hebt hoor ik het wel!


Wij hebben uitkering!

En ik heb net met de gemeente gebeld en die zeiden dat geregeld moest worden tussen de advocaat en ons dat de gemeente daar niks meer mee doen ofzo

Ik word echt helemaal gek weet niet meer wat ik moet doen!

Heel erg bedankt nog voor de informatie

22-09-2006, 14:13
Dan krijg je de advocaat vergoed als je van de uitkering leeft. Maar het klopt de gemeente staat er buiten. Zoals ik al zei je krijgt dan formulieren van jou advocaat die je moet invullen wat je lasten zijn en wat je inkomen is, uiteindelijk hoef je alleen een stempel te halen bij de gemeente dan moet je die papieren weer bij je advocaat inleveren en hij dient dan die aanvraag voor vergoeding!

22-09-2006, 15:24


Waar gaat het over strafrecht, vreemdelingenrecht,sociale zekerheid, of familierecht.Heb dan een goeie advocaat voor je in Utrecht En die is ook prodeo dus krijg je vergoed .Let me no

22-09-2006, 18:04

Citaat door sallywoman:
Waar gaat het over strafrecht, vreemdelingenrecht,sociale zekerheid, of familierecht.Heb dan een goeie advocaat voor je in Utrecht En die is ook prodeo dus krijg je vergoed .Let me no


Het gaat om Familie recht..

Zou je me meer informatie over die advocaat kunnen pm´en

ben je zeer dankbaar

22-09-2006, 18:13

Citaat door MagrabiaChicka:
Het gaat om Familie recht..

Zou je me meer informatie over die advocaat kunnen pm´en

ben je zeer dankbaar

Heb je ge pmt

22-09-2006, 18:19

Citaat door sallywoman:
Heb je ge pmt



Dank je wel!