Bekijk volle/desktop versie : Tot HOE ver KAN ECHTE liefde GAAN????



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

20-09-2006, 23:29

Citaat door Donderstorm:
Ik vraag me dat nu al een hele tijd af.
Hoe ver zal een vrouw gaan om de liefde voor haar man te behouden???


Zou ze klappen aanvaarden??
Zou ze beledigingen aanvaarden???
Afzondering ,pak slaag ,vernedering,alle fouten en tegenslagen op haar pakken???


Wat gaan jullie aanvaarden ???EN tot hoever???


Vergeet niet dat SBAR een heel mooie eigenschap is.En zeg nie dat je niks zal aanvaarden om je huwelijk te beschermen tegen
een echtscheiding.

Ik ben nu echt curieus.
.

20-09-2006, 23:30


als ik getrouwd ben, dan blijf ik getrouwd.......ook al krijg ik dagelijks een pak slaag

20-09-2006, 23:31
want geduld is inmiddels de sleutel van het paradijs...

20-09-2006, 23:32
en zelfdoding is niet toegestaan.

Niet dat ik na 1 jaar huwelijk al slecht functionerende organen heb door 'uitwendige invloeden'.

20-09-2006, 23:35



Citaat door miss_melilla:
als ik getrouwd ben, dan blijf ik getrouwd.......ook al krijg ik dagelijks een pak slaag


Wat is je 06-nummer?

20-09-2006, 23:37

Citaat door Donderstorm:
?


...

A man needs to treasure his woman, not beat the shit out of her.

That's what I mean.

20-09-2006, 23:37

Citaat door Donderstorm:
Ik vraag me dat nu al een hele tijd af.
Hoe ver zal een vrouw gaan om de liefde voor haar man te behouden???


Zou ze klappen aanvaarden??
Zou ze beledigingen aanvaarden???
Afzondering ,pak slaag ,vernedering,alle fouten en tegenslagen op haar pakken???


Wat gaan jullie aanvaarden ???EN tot hoever???


Vergeet niet dat SBAR een heel mooie eigenschap is.En zeg nie dat je niks zal aanvaarden om je huwelijk te beschermen tegen
een echtscheiding.

Ik ben nu echt curieus.


Nee, sabr is indd een mooie eigenschap...en als hij zoveel van mij hield, zou die me niet klappen enz...en als ik van hem hield dan zou ik duidelijk maken dat het niet normaal is wat ie doet...begrijpt ie dat niet..dan is er geen liefde meer...en hoeft het voor mij zeker niet meer...

20-09-2006, 23:38
Is ik getrouwd ben dan hoop ik inschallah dat het goed gaat zonder problemen of iets dergelijks wat niet in een relatie hoort.

Het ligt eraan wat men verstaat onder slaan. Als hij mij echt hard slaat waardoor ik blauw plekken ga krijgen of breuken dan weet ik zeker weten wel de weg na mijn ouders, want dat gaat me dan wel heeel erg ver.

Maarja ruzie's hoort er eenmaal bij. Je ziet elkaar elke dag doet van alles en nog wat in 1 huis. Een mening verschil kan een ruzie veroorzaken en dat hoort erbij. Veel praten in een relatie is erg belangrijk. Zo leer je elke dag wel wat meer kennen van je partner. En EERLIJKHEID, VERTROUWEN, EN WAT VRIJHEID, is heel erg belangrijk in een relatie.

Zo denk ik erover.

Groetjes Ouiam

20-09-2006, 23:39
Sbar is inderdaad een mooie eigenschap, maar in hoeverre kun je sbar hebben........maar ik denk dat ik niet zo snel zou scheiden wat mij ook zal overkomen en al helemaal niet als je kinderen hebt, ik ben erg gevoelig en als ik een kind om een van haar ouders zie huilen dan kan ik het echt niet aan.
Maar wat ik wel weet is dat het moelijk is om in een verotte huwlijk terrecht te komen waarin je man totaal niks aan het geloof doet en jou overdreven gelovig vind en het liefst jou zonder hoofddoek ziet lopen ,en ze ouders je na 6 jaar nog steeds niet accepteren omdat je een arabier bent ondanks dat je alles voor ze doet.
Maar zoals ik al zei geduld is een schone zaak.

Alles is beter dan je kinderen zien opgroeien zonder vader......................


jullie zuster fie dien hannan

20-09-2006, 23:44

Citaat door Donderstorm:
Ja okee dat weten we allemaal .
Maar ik praat niet over theoretische kant van huwelijk maar ik praat
over praktiche kant van huwelijk.
Die is meestal niet zo rooskleurig als men zou denken.



Lees m'n eerste reactie dan over en over tot je hem begrijpt.

20-09-2006, 23:44
Ik zou wel véél pikken.


Sbar is inderdaad een goede eigenschap, wat dat betreft is m'n mams een goed voorbeeld voor mij, .

Maar alles en iedereen heeft z'n grenzen.

20-09-2006, 23:48
Sbaar is zeker een mooie eigenschap.
Niets is mooier dat het geduld van een mens.
Maar ik denk dat een man ook wel gezonde hersenen heeft en weet dat hij zijn vrouw niet mag slaan, lichaamlijk of geestelijk (schelden) mishandelen.
Want anders.....
Moet je idd HEEL VEEL SBAR HEBBEN!

20-09-2006, 23:55



Citaat door Donderstorm:
Ik vraag me dat nu al een hele tijd af.
Hoe ver zal een vrouw gaan om de liefde voor haar man te behouden???


Zou ze klappen aanvaarden??
Zou ze beledigingen aanvaarden???
Afzondering ,pak slaag ,vernedering,alle fouten en tegenslagen op haar pakken???


Wat gaan jullie aanvaarden ???EN tot hoever???


Vergeet niet dat SBAR een heel mooie eigenschap is.En zeg nie dat je niks zal aanvaarden om je huwelijk te beschermen tegen
een echtscheiding.

Ik ben nu echt curieus.
uuuuuuh je kan het wel aanvaarden maar heeft geen zin, zo iemand zal nooit veranderen

21-09-2006, 00:01

Citaat door Donderstorm:
Ik vraag me dat nu al een hele tijd af.
Hoe ver zal een vrouw gaan om de liefde voor haar man te behouden???


Zou ze klappen aanvaarden??
Zou ze beledigingen aanvaarden???
Afzondering ,pak slaag ,vernedering,alle fouten en tegenslagen op haar pakken???
Wat gaan jullie aanvaarden ???EN tot hoever???


Vergeet niet dat SBAR een heel mooie eigenschap is.En zeg nie dat je niks zal aanvaarden om je huwelijk te beschermen tegen
een echtscheiding.

Ik ben nu echt curieus.



zeg eens wat heeft liefde en geborgenheid en bescherming voor nut> als ze die niet bij haar man kan krijgen?

iemand die zijn vrouw zo behandeld. verdient de doodstraf te krijgen!...
kijk sbar heb je met mogelijkheden die niet in je beschikking staan!
of als je eens een ruzzie hebt of ergens niet mee eens bent!
maar alleen maar slaan en schelden. dat lijkt me niet echt een gezond huwelijk of wel soms

Assallamoe ALaikom je oegtie soekran

21-09-2006, 00:03
ik snap jullie dames allemaal niet!

Waar is jullie trots? waarom vechten jullie niet voor de rechten die Allah swt jullie heeft gegeven. waarom denk je dat Allah swt de qoer-aan heeft gezonden. Juist om ons tegen zulke folteringen te beschermen!

tuurlijk heb je sbar. in wat voor omstandigheid je ook bent. maar er zijn zeker ook dingen die je niet kunt tolereren!
ik kan in ieder geval geen klappen accepteren,.want ik weet zeker dat ik toch voor moord achter de tralies zal belanden...!
,maar als hij me uitscheld. dan zal ik 1 negeren 2e keer ook en de 3e keer. schreeuw ik het zo uit. dat hij het niet meer doet. zo wel. en blijft hij me niet respecteren. dan ga ik hem negeren!
Assallamoe ALaikom je oegtie soekran

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6