Bekijk volle/desktop versie : krijgt de gewone man in MO eindelijk vrede??



29-06-2003, 17:11
Het Israelische leger begint zich verder terug te trekken. Groeperingen als Hamas kondigen een staakt-het-vuren af.

Zou het niet mooi zijn als de zomer van 2003 de geschiedenisboeken in gaat als de zomer waarin de 'gewone man' in het Midden Oosten eindelijk weer een normaal vredig bestaan kan gaan opbouwen??

Laten we het hopen! Ik wens iedereen daarzo veel geduld en wijsheid toe, dan komt het vanzelf goed!


29-06-2003, 17:33


Incha'Allah ya Rab laten we dat hopen

29-06-2003, 17:56

Citaat:
Origineel gepost door Neb
Normaal? Midden Oosten? Nou dan mag Allah wel heel veel wonderen verrichten want, daar heeft volgens mij nog nooit iemand normaal kunnen rondlopen.

Ownee sorry, fout gelezen je hebt gelijk de gewone man normaal kan rondlopen de vrouwen lopen ook wel rond vooral veel thuis en in de "keuken".

En nu niet gaan :





Je kunt beter dit doen als je problemen hebt :



En Saima Ammablabla en de andere achterbuurt fundamentalisten
jullie mening is achterlijk en vooral niet boeiend :



En als je dan nog steeds problemen hebt in je verdere leven of hier neem er dan een paar hier van :

Hoe durf jij de altijd waardevolle en immer waarheidsgetrouwe postings van mijn favoeriete heilige drie-eenheid Saima, Amablablalablabla en Nibazaat, in twijfel te trekken.

Foei foei foei, meisje

Aan zelfkritiek:

Ik hoop het ook.









Shame on you, girl

29-06-2003, 17:59

Citaat:
Origineel gepost door Amazoeloe
Onnozel zeverwijf heimwee naar de kleuterschool ?

AMAZOELOE

DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN
Jaloers jochie, hahahaha

Misschien dat je bij je kameraadje Nibazaat les kan krijgen.

Hij is ook zo creatief onder de naam Sandertje.

Wat hij met foto's van Humphrey Bogart doet, zijn echt kleine kunstwerkjes en met p.oep kan hij zich helemaal uitleven.

PS Ben je al wakker,
al koffie gehad,
of begin je 's-morgens
altijd met jenever


29-06-2003, 21:19


Heey Neb,

Heb je nou echt geen andere plaatjes?? Je post continue dezelfde plaatjes, echt heel vervelend en irriterend

30-06-2003, 00:58
Zelfkritiek, ik hoop het ook!

Ik vrees echter het ergste; een nieuwe facade zoals de Oslo - Akkoorden..

Maar ik gun de gewone man en vrouw daar niets liever dan een RECHTVAARDIGE VREDE!